Ihmetyttää miksi Gene Hagman ja vaimonsa viruivat jopa viikon kuolleina. Eikö lapset ole
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse yhteydessä vanhempiisi joka päivä? Genellä on ollut nuorempi puoliso huolehtimassa hänestä, miksi pitäisi olla jatkuvasti yhteydessä?
Soitan äidilleni aamuin illoin. Kuulostat kylmäkiskoiselta ihmiseltä.
Käytkö itse töissä? Onko sinulla oma perhe? Puoliso ja lapsia?
-ohis
Mitä se työ siihen vaikuttaa, vai alkaako ihmettelen.
Eihän kahteen puheluun mene montaa minuuttia vielä kun on handsfree voi soittaa vaikka koska .
T, eri
Äitini puhuu monotonista höpinää yli tunnin. Siihen ei saa sanaa väliin. Puheet sekavia ja harhaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse yhteydessä vanhempiisi joka päivä? Genellä on ollut nuorempi puoliso huolehtimassa hänestä, miksi pitäisi olla jatkuvasti yhteydessä?
Soitan äidilleni aamuin illoin. Kuulostat kylmäkiskoiselta ihmiseltä.
Käytkö itse töissä? Onko sinulla oma perhe? Puoliso ja lapsia?
-ohis
Mitä se työ siihen vaikuttaa, vai alkaako ihmettelen.
Eihän kahteen puheluun mene montaa minuuttia vielä kun on handsfree voi soittaa vaikka koska .
T, eri
Äitini puhuu monotonista höpinää yli tunnin. Siihen ei saa sanaa väliin. Puheet sekavia ja harhaisia.
Ei kai hän yksin kotona enää ole?
Vaimo kuoli ensin hantaviruksen aiheuttamaan keuhko- oireisiin ja viikko sen jälkeen Gene sydänsairauteen, kerrotaan ruumiinavauksen tuloksista. Näkyy mm ylen tekstiev:s. Genellä oli myös Alzheimerin tauti. Vaimo löytyi kylppäristä kaatuneena.
Mitä te toivoisitte omilta lapsiltanne?
Välit Genen kolmeen lapseen eivät olleet läheiset. Tykkäsivät eristäytyä.
Se koira raukka ahdistaa 😭😭 Kuollu varmasti janoon. Ja minkä ihmeen takia se oli laitettu edes johonki häkkiin tai missä lie kaapissa olikaan? Muut koirat oli kuitenki vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kuukauden-parin välein jossain yhteydessä vanhempiini. Miten usein pitäisi olla?
Jos on tuollaisia sairauksia niin luulisi että yhteyksissä ollaan jo huolenpidon takia.
Tosin niinhän se on usein täälläkin ettei vanhuksia käydä katsomassa ja yksinäisiä ovat.
Olihan hänellä lastensa ikäinen hoitaja kotona tiukasti rahapussissa kiinni. Mihin siinä lapsia tarvitaan?
Mistä päättelet että rahapussissa kiinni??
Millä elätti itsensä?
Googlen mukaan omaisuutta olisi ollut arviolta 80 miljoonaa, joten tuskin rahasta ollut pulaa.
Niin eli oli ukon rahapussissa tiukasti kiinni ja piti lapset loitolla. Lapsille tuplaonni, että kävi niin kuin kävi, siksi heitä varmasti naurattaakin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö iäkkäillä ja sairailla (varakkailla) käy säännöllisesti kotiapua?
Nyt sovellat Suomen käytäntöjä USA:han😁
Googlen mukaan omaisuutta olisi ollut arviolta 80 miljoonaa, joten tuskin rahasta ollut pulaa.