Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas iloinen yllätys kun tuli veronpalautukset

Vierailija
03.09.2025 |

Juuri laskin että menee tili nollille ennen palkkapäivää, mutta ei taida mennäkään. En muistanut koko asiaa. Tänään erityisesti olen iloinen veronmaksaja.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika soitti ja oli loissaan kun tuli vielä korkoineen niin tulee hyvä päivä.

Vierailija
2/17 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun katsoin niin oli tullut 843€ lisää tilille. Saldo 126 483,33€. Kiitos kun muistutit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poika soitti ja oli loissaan kun tuli vielä korkoineen niin tulee hyvä päivä.

Siis oli  iloissaan . ...

Vierailija
4/17 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet iloinen kun sait vähän extraa?😂

Vierailija
5/17 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täynnä ne tuli kaikille ???   

Vierailija
6/17 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain 100 euroa. On aika säännnölliset(pienet) tulot, niin ei ole suuria eroja vuosittain.

Vierailija
7/17 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veron PALAUTUS on sun omaa rahaa kuin on myös lomarahasi.  Ne ei ole mikään lahja mistään.   

Vierailija
8/17 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas. Tilille on tosiaan napsahtanut se noin 500 €. Mukava yllätys, olin myös unohtanut.

Vierailija
9/17 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä olikin tullut, melkein 900 jöröö. Nyt saa taas surutta ostaa maitoa ja makkaraa, ehkä tänään jopa woltata jonkun valmisannoksenkin ja nostaa syötyään vaan koivet kattoon ja röyhtäillä päälle iloisesti. Köyhän harvinaisia iloja!

Vierailija
10/17 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa iloinen yllätys kun näin otsikkosi ja tarkastin saldon :D Iso KIITOS päivän pelastamisesta.

Vierailija
11/17 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut minulle iloinen yllätys. Kela huomasi veronpalautuksen ja eväsi toimeentulotuen kahdelta kuukaudelta. Samoin meni maksusitoumus apteekkiin. Edellyttivät että maksan itse omaosuuden vuokrasta, eli 130€ kuussa+ kaikki laskut. Veronpalautuksesta ei jäänyt mitään käteen. Kaikki meni pelkkään vuokran maksuun. 

Vierailija
12/17 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veron PALAUTUS on sun omaa rahaa kuin on myös lomarahasi.  Ne ei ole mikään lahja mistään.   

Tiedetään, mä maksan aina isomman ennakon jotta saan veronpalautuksen korkoineen, enkä halua mätkyjä.

Vierailija
13/17 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut minulle iloinen yllätys. Kela huomasi veronpalautuksen ja eväsi toimeentulotuen kahdelta kuukaudelta. Samoin meni maksusitoumus apteekkiin. Edellyttivät että maksan itse omaosuuden vuokrasta, eli 130€ kuussa+ kaikki laskut. Veronpalautuksesta ei jäänyt mitään käteen. Kaikki meni pelkkään vuokran maksuun. 

Se meni oikein. Jos on omaa rahaa, ei tarvitse elää almuilla.

Vierailija
14/17 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan meni ihan oikein. Sait rahaa -> et tarvitse yhteiskunnan tukea. Näinhän sen kuuluukin olla.

Vierailija
15/17 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ilmoittanut että saat veronpalautuksen syyskuulla,  se kysytään siellä.

Vierailija
16/17 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki ilmoitti, että mun tili on täynnä ja veronpalautukset ei mahtuneet tilille.

Vierailija
17/17 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankki ilmoitti, että mun tili on täynnä ja veronpalautukset ei mahtuneet tilille.

Oliko siellä 42.949.672,95 vai 21.474.836,47 euroa? Haluaisin tietää, talletetaanko summat etumerkillisinä vai etumerkittöminä 32-bittisinä kiinteän pisteen lukuina, mutta kun itseltäni puuttuu tavoitteesta vielä pari miljoonaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme