Aikuinen nainen,haaveiletko rikkaasta,hyvin toimeentulevasta miehestä puolisoksesi,lapsiesi isäksi vai mikä?
Miehen ulkonäkö ,ikä ,,tunteisiin on enää vaikea uskoa.
Kommentit (54)
Eli tatskatut renttujännikset ovatkin kaikki DI:tä?
Sekö sen suosion selittääkin?
Hauskaa kun valheet alkavat kompuroida toisiinsa!
Vierailija kirjoitti:
Taitaa se klisee pitää paikkansa että DI-miehet on suosittuja 🤔
Kertokaa naiset, miksi? Vai onko ihan vaan akateemisuus se juttu?
Ai kun yksi henkilö ihkuilee heistä?
En haaveile, mutta nuorena tiesin mitä haluan ja tietoisesti sen etsin. Nyt on erittäin hyvätuloinen läälärimies, älykäs, hyvännäköinen, hauska, huolehtivainen, hyvä isä. Ja kolme älykästä, kaunista, hyväkäytöksistä, fiksua, urheilullista ja koulunsa hyvin hoitavaa lasta.
Ollaan kumppanin kanssa molemmat korkeakoulutettuja ja keskituloisia, harrastetaan yhdessä niin kulttuuria kuin sijoittamista.
Vierailija kirjoitti:
En enää haaveile mistään miehistä.
Kukapa sitä itselleen mitään riippaa ottaisi. Eli sama täällä, en haaveile myöskään mistään naisesta. Pärjään mainiosti myös ilman, ja oikeastaan paremmin ilman mitään turhia säätöjä. Saan tulla ja mennä ihan omia polkuja.
T: eronnut, ja nykyään se onnellinen poikamies
Kukaan itseään kunnioittava ja älykäs nainen ei pariudu ja tee lapsia minkään kouluttamattoman tallukan kanssa.
Löysin hyvännäköisen miehen ja seksi on taivaallista. Olen esteetikko ja todella intohimoinen, joten nämä olivat tärkeimmät. Mies pitää myös eläimistä ja lapsista sekä matkustelusta. Hän on keskituloinen, jopa tuhiaileva. Tänään oli ostanut minulle ja tyttärelle omat isot ruusukimput ja tehnyt aamiaisen.
Olen itse hyvätuloinen, joten kaikki on tosi hyvin näin. Olen meistä se, joka sijoittaa ja harrastaa kulttuuria. Miestä kiinnostaa enemmän luonnon upeat kohteet. Olen vilpittömästi todella onnellinen, vaikka nuorena ajattelin kivitaloa ja kalliita autoja.
Se harmittaa ettei varaa lomiin ole kuin muutaman kerran vuodessa, toisaalta voitaisiin lomailla edullisemmin.
Minä haaveilen joskus, että minulla olisi ollut rikas ja rakastava isä. Tai edes rakastava.
Vierailija kirjoitti:
Naiset alkavat älytä, että työelämään pyrkiminen ja opiskelut olivat virhe. Siitä tuli vain tupla työ ja riippuvaisuus sosiaaliturvasta. Nyt on kova rämpiminen takaisin miesten suojiin ja sehän onnistuu paremmin ulkoisilla avuilla, kuin ilman niitä.
Monet vanhemmista kokevat tehtävänsä kotona lasten kanssa hyvinkin mielekkääksi ja antoisaksi.
Mikä ihme tuon videon naisen selkää vaivaa? Tuollainen ei ole enää normaalia.
En todellakaan. Haaveilen että olen itse rikas. Mitään miehiä nurkkiin tarvi vaivoiksi
Leonardon ja Katen yhteinen elokuva 50-luvun liitosta kertoi hyvin ajan ongelmia. Älykkäät naiset ahdistuivat kotona. Lapset eivät todellakaan ole kaikkia varten, on surullista miten moni joutui lapsia hankkimaan yhteiskunnan odotusten tai ehkäisynpuutteen vuoksi.
Haaveilin lapsena urasta, en miehestä tai lapsista.
Aikuisen naisen lapset on aikuisia nekin.
En haaveile, koska sain sellaisen. Mutta myönnettäköön, että olin nuorena todella kaunis ja tiedän, että se on huomattavasti auttanut asiaa. Oli varaa valita monesta itselle paras.
Mies on erittäin hyvätuloinen ja korkeastikoulutettu, mutta pärjäisin hyvin myös omilla tuloillani. Olen korkeastikoulutettu ja ihan ok-palkkaisessa työssä itsekin. Varakkuutta ja omaisuutta enemmän arvostan silti miehen muita piirteitä. Hän on älykäs aikuinen mies, eikä mikään yksinkertainen ja avuton miesvauva. Pitää kulttuurista, arvostaa koulutusta, oli sporttinen (joskin ruuhkavuodet verottaneet sitä, kuten itsellänikin), arvostaa perhettä, luontoa, lukee, viihtyy saaristossa ja merellä, ei juo, pelaa tai häivy jatkuvasti miestenreissuille jne. Lapset on saaneet hyvät lähtökohdat ja hyvän lapsuuden. Mies opettaa heille tärkeitä taitoja, auttaa koulutöissä, vie kirjastoon, luontoon, merelle, teatteriin, edellyttää hyviä käytöstapoja jne.
En jaksaisi hetkeäkään katsella miestä, joka ei esim. lue lainkaan tai ylenkatsoo koulutusta. Tai joka röhnöttäisi miesluolassaan tai rassaisi jotain moottoreita kaiken vapaa-aikansa. Tai olisi epäsosiaalinen jurottaja, juntti, arvostaa perjantaipulloa, ei lähtisi teatteriin tai mökille, kiskoisi gourmet-elämyksenä makkaraa ja olisi sitä mieltä, että kasvikset kuuluu pupuille.
Se, että tässä ketjussa joku outo spämmää DI:stä ei ole mikään todiste minkään puolesta.