Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuinen nainen,haaveiletko rikkaasta,hyvin toimeentulevasta miehestä puolisoksesi,lapsiesi isäksi vai mikä?

Vierailija
07.03.2025 |

Miehen ulkonäkö ,ikä ,,tunteisiin on enää vaikea uskoa.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen nainen ja naimisissa DI:n kanssa jo kaksikymmentä vuotta. Valitsin puolison koulutuksen perusteella. Ja suosittelen samaa sinullekin.

Vierailija
22/54 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset alkavat älytä, että työelämään pyrkiminen ja opiskelut olivat virhe. Siitä tuli vain tupla työ ja riippuvaisuus sosiaaliturvasta. Nyt on kova rämpiminen takaisin miesten suojiin ja sehän onnistuu paremmin ulkoisilla avuilla, kuin ilman niitä.

Monet vanhemmista kokevat tehtävänsä kotona lasten kanssa hyvinkin mielekkääksi ja antoisaksi.

Oma mieheni sattuu olemaan DI, mutta hän ei ollut sitä silloin, kun tapasimme. Hän  oli 16 vuotias.  Toivoin hänestä tulevan toimitusjohtajan. Yleensä hän aiheuttaa ongelmia enemmän, kuin ratkaisee niitä.  Valmistuessaan aikanaan hänellä oli asunnon hinta opintolainaa, jota olemme yhdessä maksaneet.  Jokin hänessä kuitenkin viehättää, koska olemme olleet yhdessä jo yli 50 vuotta. Pitkäjänteisyyttä siis.  Korostan, että kunnon mies on ammatista, eikä ulkonäöstä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvän toimeentuleva nainen. Lapsia on jo. Haaveilen miehestä, joka edes elättää itsensä, osallistuu kodin töihin ja kohtelee hyvin. Aika matalalla on rima, kun on kaikenlaista paskaa nähnyt. Todella harva mies on valmis tekemään mitään muuta, kun maata sohvalla ja kaivella napanöyhtää. 

Vierailija
24/54 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen suhtautuu ahnaasti ajatukseen dippainssi miehestä, koska mielikuva heistä on sellainen, että he ovat rikkaita ja älykkäitä.

25/54 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset alkavat älytä, että työelämään pyrkiminen ja opiskelut olivat virhe. Siitä tuli vain tupla työ ja riippuvaisuus sosiaaliturvasta. Nyt on kova rämpiminen takaisin miesten suojiin ja sehän onnistuu paremmin ulkoisilla avuilla, kuin ilman niitä.

Monet vanhemmista kokevat tehtävänsä kotona lasten kanssa hyvinkin mielekkääksi ja antoisaksi.

Vanhatpiiat ja mahot naiset kadehtivat eniten kotirouvia, joilla vieläpä omatekemiä lapsia ja kaiken lisäksi oman rakkaan miehen kanssa yhteisiä.

Painukaa vaan töihinne niillä matalilla palkoillanne tai olkaa työttömänä kelan elätteinä. Ja muistakaa katkerina kadehtia elämänne valuessa hukkaan.

Maanantaina taas painun matalapalkkaisiin töihini hoitamaan niitä teidän omia lapsia 😄

Vierailija
26/54 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lapset tehty. Ehkä joskus vielä rinnallani kulkee ihan tavallinen mies jolla ei ole mt-ja alko-ongelmia, raha ei ole tärkeää, eikä status.

Vierailija
27/54 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis tekemään töitä sen eteen, että löytäisin miehen, joka on diplomi-insinööri. Käyn tapahtumissa ja verkostoidun insinöörien kanssa. Toivon, että pian tapaan sen oikean ja että meistä tulee onnellinen pari, joka jakaa elämänsä ilot ja surut yhdessä. Olen varma, että se päivä koittaa pian, ja kun sen aika tulee, tiedän, että olen löytänyt sen mitä olen aina etsinyt.

Vierailija
28/54 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ymmärtää että joku ottaa jonkun, joka ei ole DI, ne on niin ihania.

Vierailija
29/54 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se klisee pitää paikkansa että DI-miehet on suosittuja 🤔

Kertokaa naiset, miksi? Vai onko ihan vaan akateemisuus se juttu?

Vierailija
30/54 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan turvallisesta ja mukavasta taviksesta.

Ei mulla olisi mitään yhteistä jonkun hyvätuloisen hyvinpukeutuvan ja golfaavan audihepun kanssa kun itse käyn ostelemassa vaatteita Tokmannilta Stockmannin sijaan. 

N51

Vierailija
31/54 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän valinnan tehnyt nainen elää miehensä rahoilla eikä yhteiskunnan, tehköön niin. Nykyään korostetun yksilönvapauden ja itsemääräämisoikeuden nimissä se lienee sallittua.

Tapailumies on DI. Ja olen siitä kauhean ylpeä. Isänikin on kehunut hyväksi saaliiksi.

DI-tutkinto on eräänlainen suodatin, joka suodattaa pahimmat pölöt pois.

Vierailija
32/54 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo kotivaimous toteutetaan taloudellisesti? Menevät naimisiin ilman avioehtoa? Saako nainen mieheltä palkkaa?

Erikoinen ajatus, kun omat tyttöystävät ja nykyinen puoliso ovat olleet lähinnä uraihmisiä ja niin sosiaalisia, etten osaisi kuvitella tuollaista edes ajatuksen tasolla. Itse tosin en edes ole niin hyvätuloinen, että tuollainen olisi mahdollista tällä nykyisellä elintasolla.

Toisaalta sukuni naiset ovat tekevää sorttia, politiikassa ym mukana. Jotain roolileikin tyylistä seksuaalisesta lienee tuossa järjestelyssä.

Vierailija
33/54 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Haluan puolisokseni tämän nykyisen. On köyhä ja mielenterveysongelmainen, mutta rakastan häntä.

Melkein sädekehäpisteitä, mutta et varmaankaan valinnut häntä köyhyyden ja mielenterveysongelmien perusteella?

Vierailija
34/54 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI ja nainen Ei voi olla vain kavereita. Seksuaalinen lataus on koko ajan olemassa. Ehkä alkuun voi olla "vain" kavereita, mutta ei pidemmän päälle. Tai sitten minä olen jotenkin outo, mutta aina kaveruutena alkanut on johtanut DI-miehen aloitteesta seksiin. Ensin on halailua ja niskan/selän hierontaa kaveripohjalta, mutta siitä se kyllä ajanoloon etenee.

Vierailija
35/54 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hyvän toimeentuleva nainen. Lapsia on jo. Haaveilen miehestä, joka edes elättää itsensä, osallistuu kodin töihin ja kohtelee hyvin. Aika matalalla on rima, kun on kaikenlaista paskaa nähnyt. Todella harva mies on valmis tekemään mitään muuta, kun maata sohvalla ja kaivella napanöyhtää. 

Siis kokemuksesi eli oman valintasi perusteella?

Vierailija
36/54 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani DI:t ovat kyllä pahimpia mt-ongelmista kärsiviä. 

Vierailija
37/54 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa olo yhteydessä koulutustasoon - tutkijat huolissaan eriarvoisuudesta

Korkeakoulutetuilla selvästi yleisin suhdemuoto on avioliitto. Tiedot käyvät ilmi Väestöliiton Perhebarometrista.

https://yle.fi/a/74-20121473?origin=rss

En kyllä ihmettele tätä tulosta yhtään.

Jotkut naiset aloittaa tinderissäkin keskustelun näin:

"Moi, mitä teet työksesi",

joka on tietenkin kynnyskysymys. Jos et miehenä vastaa tuohon DI niin keskustelu ei jatku.

Vierailija
38/54 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on DI. Ei sillä mitään erillistä diplomia ole, ihan todistus vaan. Se ei ole kummoinen paperi, mutta mitä se edustaa on kultaa. Rakastan häntä. Kaikkien synnynnäinen älykkyys ei mahdollista DI-opinnoista selviämistä. Rimaa hipoen lähihoitajaksi tai merkonomiksi kovalla puurtamisella.

Vierailija
39/54 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile, miesystäväni ei ole rikas yms muutakaan mitä siihen kuuluu. Minua ei kiinnosta raha ja materia, hieno talo, auto, yms. Ja hän on ihanan vaatimaton ihminen, pienituloinen mutta luonne ja persoona täyttä kultaa.

Vierailija
40/54 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45-vuotias nainen, jolla kolme lasta ihanan Miehen kanssa. Tunnen itseni erinomaiseksi. Katson peiliin ja näen timmin vartalon, joka kertoo tarinaa omasta huolenpidostani. Rinnat ovat kiinteät ja pakarat muotoillut, ja se saa minut hymyilemään. Minä olen ylpeä siitä, että olen panostanut itseeni.

Aamuni alkaa varhain. Herään ennen auringon nousua, ja ensimmäinen asia, jonka teen, on venytellä. Kehoni tarvitsee tätä aikaa herätäksesi. Joogaharjoitus rauhoittaa mielen ja valmistaa minut päivään. Tiedän, että liikunta on avain hyvinvointiin, joten nautin siitä, että voin ulkoilla ja liikkua luontoon. Juoksen usein lähimetsässä, tunnen tuulen kasvoillani ja sydämeni sykkii rytmikkäästi. Se on vapauttavaa.

Joka päivä diplomi-insinööri mieheni halaa minua ja antaa suudelman. Ihanaa seksiäkin on pari kertaa viikossa.

Ruoka on myös tärkeä osa elämääni. Valmistan itse terveellisiä aterioita, joissa on runsaasti vihan

Semmoinen harlekiini-novelli sitten tähän aamuun.