Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin lähteä Suomesta. Mulle riitti.

Vierailija
07.03.2025 |

Jos meinaat vastata että siitä vaa, ei jäädä kaivaamaan niin älä vastaa ollenkaan.

Kaipaan kypsää keskustelua ja onko muilla samaa fiilistä kuin mulla? Mielestäni Suomessa ei oi mitään järkee elää 

Ei jaksa enää tätä väsynyttä ja ylimielistä ilmapiiriä. Lakia rikotaan joka asiassa. Terveysasioissa, työelämän asioissa. 20 vuoden jälkeen mulle riitti pätkätyöt, jatkuvaa epävarmuus, ikäviä juttuja. Joustamattomuutta ja vaatimuksia. Ihmiset on kuin epävirallisia poliiseja täällä. 

Valitsen parempaa kurjuutta! Eli lähden maailmalle etsimässä asioita. Etsin paikkoja jossa ihmiset vetävät yhteishengellä, jossa asioista voi sopia. Etsin kivempia ihmisiä jolla on halu tehdä asioita. 

Mul on ihan sama vaikka joudun hetkeksi elää hostellissa kunhan tuntuu hetken ees kivalta. 

Tunnetasoltaan olen ollut niin väsynyt tähän ettei mikään vedä eikä mee eteenpäin.

Tsemppiä teille ja mulle

Kommentit (270)

Vierailija
1/270 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä avaus. Mäkään en jaksa enää. Pelottaa lähtee vain

Vierailija
2/270 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkki kiinni, lasi vettä ja nukkumaan. Laskuhumalassa kaikki tuntuu olevan pielessä, se on ihan normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/270 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisten kannattaakin poistua Suomesta.

Suosittelen.

Vierailija
4/270 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaa, ei jäädä kaivaamaan 👋🏻

Vierailija
5/270 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Routa porsaa kotiin ajaa 🐷

Vierailija
6/270 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkki kiinni, lasi vettä ja nukkumaan. Laskuhumalassa kaikki tuntuu olevan pielessä, se on ihan normaalia.

Ei pliis tällaisia vastauksia. Jos ei oo parempaa niin älkää kommentoiko mitään.

Niiihh... En oo ikinä juonu elämäni aikana. Oon urheillut, lukenut, opiskellut. 

Vierailija
7/270 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valkoisella, varakkaalla keski-ikäiseisellä miehellä ole ongelmia missään päin maailmaa. Hyvä me setämiehet!

Vierailija
8/270 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minnekä sinä meet?

Vierailija
9/270 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan lompakkosi paksu? Ei tuolla ilmaiseksi eletä.

Vierailija
10/270 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on eräänlainen pakkomielle ja kyvyttömyyttä katsoa peiliin, kun kuvittelee muuttamisen ratkaisevan kaikki ongelmat.

Vierailija
11/270 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nu har du hittat "push" faktorn till att byte behövs. Som nästa bör du hitta "pull" faktorn för att besluta vad du skall byta till. Bägge behövs för ett lyckat byte.

Vierailija
12/270 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen yhteishenki= kiusataan ja syrjitään porukalla jotain.

Ymmärrän päätöksesi, samaa miettinyt kun siihen on mahdollisuuskin. Onnea matkaasi, toivottavasti löydät paikkasi maailmalta!🍀

Vierailija
13/270 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pliis tällaisia vastauksia. Jos ei oo parempaa niin älkää kommentoiko mitään.

Niiihh... En oo ikinä juonu elämäni aikana. Oon urheillut, lukenut, opiskellut. 

Ettäkö venäläinen ei ole juonut?

Hah, aika paska trolli.

Vierailija
14/270 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni muuttivat jo työn perässä ulkomaille 🤗. Molemmilla on korkeakoulututkinto ja hyvät työpaikat. Heidän kautta voin ostaa tuotteita edullisemmin kuin täältä 😁. On se vaan niin ihanaa kun säästyy rahaa. Parin vuoden kuluttua muutan myöskin mutta käyn suomessa pari kertaa vuodessa hoidattamassa itseäni 😄

Vierailija
15/270 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä se sitten on hienompaa ja parempaa...Fuengirolassako?

Älä vaan sano että Amerikassa...mutta jos miehen pitää mennä niin levitä siivet ja hae itsellesi parempi elämä.

Vaikka Thaikuista...siis elämä, ei emäntä.

Vierailija
16/270 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimaista ei löydä enää sitä yhteen henkeen tekemistä eli saat lähteä johonkin, missä on alhainen elintaso ja puutteita meidän länsimaisten hyvinvointitasosta. Hyvinvoinnin lisääntyessä myös itsekeskeisyys lisääntyy ja länsimaat ja länsimaalaiset ovat rikkaita. Itse en ole alhisen elintason maissa käynyt, mutta etköhän löydä sellaisen jossa viihdyt. 

Vierailija
17/270 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen yhteishenki= kiusataan ja syrjitään porukalla jotain.

Ymmärrän päätöksesi, samaa miettinyt kun siihen on mahdollisuuskin. Onnea matkaasi, toivottavasti löydät paikkasi maailmalta!🍀

Kiitos kommentista ja kerro ihmeessä lisää sun fiiiksistä. Sitäpä just kun kaikki on tosiaan vastaan, ei siitä tuu yhtään mitään ja työelämän heikennyksiä.

Uskon parempaan kurjuuteen. 

Oon hirveällä vaivalla pitkään säästänyt rahaa. Eikä mikään pelottaa.

Vierailija
18/270 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskaltaa koettaa ns"siipiä", niin tule tänne Fuengirolaan. Täällä on paljon töitä ja mukavia ihmisiä. Ihan pelkällä suomenkielellä saa työpaikan ja lisää kieliä voi opiskella Sofia opistolla  Kaikki on ainakin 30 % halvempaa ellei vieläkin halvempaa,jos kelpaa merkittömät vaatteet.

Ravintolassa voi syödä vaikka päivittäin, ei oo roistohinnat,kuten Suomessa. Kerroit,ettet käytä alkoholia,niin urheilla voi vaikka joka päivä auringossa, padelia, pyöräilyä etc.

Lääkkeet murto-osassa hinnoissa, melkein ilmaisia. Parturi miehille 10 e ja osaavat todellakin työn.

Täältä voi halutessa vaihtaa paikkaa mihin päin maailmaa mut suosittelen ihan kypällä. Ainostaan alkoholi tai huume

ongelmaisten ei kannata tänne tulla sillä viina on tosi tosi halpaa. Hammaslääkärit ja muut lääkärit löytyvät suomenkielellä. Matkavakuutus kannattaa aluksi ottaa. Lapsille on suomalainen koulu esim ja päiväkoti pienemmille.

Fuengirola.fi lehti on kiva lukea diginä torstai iltaisin Suomessakin 

Vierailija
19/270 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni muuttivat jo työn perässä ulkomaille 🤗. Molemmilla on korkeakoulututkinto ja hyvät työpaikat. Heidän kautta voin ostaa tuotteita edullisemmin kuin täältä 😁. On se vaan niin ihanaa kun säästyy rahaa. Parin vuoden kuluttua muutan myöskin mutta käyn suomessa pari kertaa vuodessa hoidattamassa itseäni 😄

Et ole ainoa, meitä on muitakin

Vierailija
20/270 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maiseman vaihto voi piristää. Oletko kokeillut Turkkusta?