Tapailumies kutsui tänään kotiinsa syömään, mutta oli tehnyt lastenpastaa ruoaksi
En kyllä ajatellut, että saisin jotain lasten ruokaa syödäkseni. Spagettia ja lohibolognesea. Ketsuppia ei sentään ollut :-). Kahvi oli kyllä laadukasta.
Tuli vaan mieleeni, että itse ainakin panostaisin edes sen ekan kerran täysillä, kun potentiaalinen kumppani tulee ekan kerran kotiini. Jos ei edes silloin, niin milloin sitten? Ei ikinä? Mietityttää, eikö mies osaa laittaa ruokaa vaiko ei viitsinyt.
Kommentit (31)
Tästä on ihan kansainvälisesti ollut paljon puhetta, ja lopulta päädyttiin siihen, että jos et ole Michelin kokki tai Gordon Ramsay, niin älä ehdottele deitille että kokkaat hänelle kotonasi, vaan viet ravintolaan. Deittien tekemät ruuat on yleensä ala-arvoisia ja saa deitin ajattelemaan vain kuinka paljon parempaa ruokaa hän tekee itse.
Voi jumalauta mitä nipottajia ihmiset on. Sun kanssa parisuhde olisi varmasti todella raskasta. Olisit iloinen että teki jotakin ja opettele olemaan vähän avoimempi, eikä tuollainen ahdasmielinen kermaperse.
Minä en laittaisi eka kerralla parasta osaamaani ruokaa vaan jättäisin jotain yllätyksiä sillä saralla tulevaisuuteen. Tai ehkä mies on kokenut näissä asioissa ja tietää, miten nirppanokat kartoitetaan nopeasti.
Joo, itse en näkisi häntä enää. On todella harmillista, kun ketsuppia ei ollut..
Mä en vaan oikeasti tajua miksi valitat? Huomaavainen mies vaivautui valmistamaan ruokaa sinulle ja kahviakin tarjoili, joka nykyään on kallista.
Onko miehellä lapsia, miksi se on lastenruokaa?
Mikä ei ole lastenruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta mitä nipottajia ihmiset on. Sun kanssa parisuhde olisi varmasti todella raskasta. Olisit iloinen että teki jotakin ja opettele olemaan vähän avoimempi, eikä tuollainen ahdasmielinen kermaperse.
Olen eri. En asiasta nipottaisi ja syön mitä tarjotaan. Mieheni ei ole suomalainen, ja puolet suvusta ovat siis eri kulttuurista. Suomalaiset ovat lähes poikkeuksetta todella arkista ja vaatimatonta porukkaa, jolle odotetaan kelpaavan ihan mikä tahansa, mutta miksi se on hyve? Mitä ahdasmielistä on toivoa, että oma tuleva puoliso ymmärtäisi panostaa enemmän? Tietty puoliston etsiminen Suomesta ei ole tällöin järkevintä ajankäyttöä. Ruotsia pidemmälle ei tarvitse lähteä hakemaan laatutietoista puolisoa. Keski-Euroopassa tietty taso on normi, ei kermaperseilyä. Miksi suomalaiset tyytyvät niin vähään?
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet ap, miltä tuntuisi miehestä, jos lukisi sun tekstin?
Ap on trolli
70 alapeukkua kertoo tästä kitisijästä kaiken oleellisen.
Hyi kuin ilkeä olet.Arvostelet täällä.Itse pidän suuresti lohipastasta , ei se ole lasten ruokaa. Häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on ihan kansainvälisesti ollut paljon puhetta, ja lopulta päädyttiin siihen, että jos et ole Michelin kokki tai Gordon Ramsay, niin älä ehdottele deitille että kokkaat hänelle kotonasi, vaan viet ravintolaan. Deittien tekemät ruuat on yleensä ala-arvoisia ja saa deitin ajattelemaan vain kuinka paljon parempaa ruokaa hän tekee itse.
Seuraavaksi deitti voi kokata miehelle
Kuulostaa huomaavaiselta kaverilta <3 Ehdottomasti jatkoon laittaisin minä.