Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä keinoja teillä on kestää tätä maailmaa?

Vierailija
07.03.2025 |

Laput silmille ja tulpat korviin?

Kommentit (155)

Vierailija
141/155 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo en mäkään itseäni murehdi, vaan omien lasteni ja muiden nuorten puolesta. Millaisessa hirveässä maailmassa elämme.

Nuoret kyllä pärjää. Ei ne mitään hölmöjä ole. 

Fiksumpia kuin me vanhemmat.

Oletko nyt ihan tosissasi? Mielenterveys jonot ja pisa-tulokset kyllä kertovat ihan päinvastaista.

Tummemmat tulijat pilaavat kaiken. Miksi emme saa arvoisiamme tulijoita, kuten esim. aasialaisia, joilla on maailman korkein äo. 

Vierailija
142/155 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hermoillut sodasta todella paljon jo siitä lähtien, kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan.

Nyt on tapahtunut jotain outoa. Kun meno on muuttunut aidosti huomattavasti vaarallisemmaksi Trumpin myötä, niin minusta on tullut täysin tyyni. Ihan kuin olisin ottanut jotain rauhoittavaa lääkettä.

Luulen että huoli on mennyt niin yli, että on käynyt kuten shokissa, että ei enää oikeastaan tunne mitään, vaan on ihan tyyni ja suorastaan turta. Kriiseissä shokkivaihe eli elimistön suojareaktio kestää kuitenkin vain n vuorokauden, tämä överi tyyneys on kestänyt minulla jo pari viikkoa. Olisi kiinnostavaa kuulla joltain psykologilta palstalla, että mikä tämä reaktio oikein on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/155 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo en mäkään itseäni murehdi, vaan omien lasteni ja muiden nuorten puolesta. Millaisessa hirveässä maailmassa elämme.

Nuoret kyllä pärjää. Ei ne mitään hölmöjä ole. 

Fiksumpia kuin me vanhemmat.

Lapsesi joutuvat elämään (ja jos asevelvolllisia, taistelemaan rintamalla) kolmannessa maailmansodassa, joka näyttää jo alkaneen. Pitää olla pää syvällä pensaassa, jos se ei huolestuta lainkaan.

Vierailija
144/155 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko on voimavarani. Olen alkanut myös kiinnostua Urantiasta. Nämähän eivät sulje pois toisiaan, päinvastoin. 

Vierailija
145/155 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuninkaan paluuta odotan. Laupias Samarialainen otti esiin kaksi denaria luvaten palatessaan maksaa, mitä lisää kuluu. Kaksi denaria oli kahden päivän palkka. Yksi päivä on kuin tuhat vuotta.

Vierailija
146/155 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen sitä mitä ihmettä liikkuu(?) niiden naisten päässä jotka tänä aikana vielä hankkiutuvat raskaaksi ?

Vierailija
147/155 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännit joka viikonloppu 

Vierailija
148/155 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän oikein hyvin. Minulle asiat on vaan asioita. Arvioin ja seuraan tapahtumia ja ilmiöitä niiden kiinnostavuuden perusteella. Nyt on todella kiinnostavat ajat, joten seuraan asioita mielenkiinnolla ja innostuneella mielellä. En tietenkään kiistä niiden vakavuutta, mutta se ei vaikuta mielenrauhaani. Oma pakkani on hyvin kasassa.

Vierailija
149/155 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen sitä mitä ihmettä liikkuu(?) niiden naisten päässä jotka tänä aikana vielä hankkiutuvat raskaaksi ?

Miksi ei? En minä ymmärrä tätä ahdistusketjua. Ei minulle maailma näyttäydy kamalana paikkana, enkä ole huolissani. Puhe laput silmillä kulkemisesta taas on suorastaan loukkaavaa. Kaikki vain eivät ole peloklaota tai ahdistuvaisia. 

Mulla on jo aikuistumasss olevia lapsia, jotka eivät hekään tunne ahdistusta maailman tilasta. Ja on pieni vauva, joka oli hyvinkin tervetullut.  En minä hänenkään tulevaisuudesta ole huolissani. 

Miksi olisin? Aina on ollut hyviä ja huonoja aikoja. Sellaista elämä nyt vain on. Kaikkea ei voi hallita, mutta aina on myös paljon hyvää. 

En vain ymmärrä tässäkin ketjussa ilmennyttä huolta tai ahdistusta tai mitä se nyt onkaan. 

Vierailija
150/155 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi. Lähinnä alkoholi. 

Ja polkka.  

Vierailija
151/155 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumori minusta juuri nyt on erittäin vaikeaa. 

Sinusta me revimmekin huumoria, kiitos siitä.

Vierailija
152/155 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opamox 30 mg

Vierailija
153/155 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen kieliä ja tutustun maihin. Se on pakoa tämän hetken todellisuudesta.

Vierailija
154/155 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiset ihmiset, heistä ja itsestä huolehtiminen.

Vierailija
155/155 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät teot, ei anneta pahan nujertaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan