Mistä aiotte hommata villasukkanne sen jälkeen kun se kaupassa pää oven välissä ja kapeimmalla käytävällä jumittava mummo kuolee?
Kommentit (66)
Tein viidet sukat nyt lähiaikoina ja siirryn maalaamiseen. Aika moni osaa neuloa.
TÄMÄ ON LOUKKAAVA OTSIKKO JA MENEE POISTOON.
Vanhoja hitaita ihmisiä loukataan ihmisarvoa alennetaan.
Helsingin Villasukkatehdas jatkaa toimintaansa vuosikymmenestä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aikuisena käyttänyt villasukkia ollenkaan. En tiedä milloin niitä käyttäisin.
Mulla on aina kotona villasukat jalassa. Ei lämpimyyden takia, vaan mukavuuden, eivät kiristä mistään.
Mulla täysin sama juttu. Aina villasukat jalassa, vaikka lattialla ei vedä eikä talo ole kylmä. Pelkästään mukavuusseikka.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin Villasukkatehdas jatkaa toimintaansa vuosikymmenestä toiseen.
Unohtui linkki https://helsinginvillasukkatehdas.fi/
Minun tyttäreni neuloo sukkia. Minäkin toistaiseksi pystyn siihen. Yhdet sukat on työn alla.
Vierailija kirjoitti:
Kaupasta, kuten ennenkin. Kuka tahansa jolla on kaksi kättä voi myös itse kutoa, se ei ole vaikeaa.
Moni on osaavinaan neuloa villasukan.
Jos neulos on liian löysää, sukka kestää vuoden.
Halpalangoista ei saa kunnon neulosta
Neulon sukkani itse, kuten tähänkin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupasta, kuten ennenkin. Kuka tahansa jolla on kaksi kättä voi myös itse kutoa, se ei ole vaikeaa.
Moni on osaavinaan neuloa villasukan.
Jos neulos on liian löysää, sukka kestää vuoden.
Halpalangoista ei saa kunnon neulosta
Ilmeiseti pääsit pois sieltä pää oven välistä?
minä neulon mun pojille sukkia että kun minusta aika jättää niin pojilla on varpaat lämpimät!!
Mua nuorempi ystävä tekee tai ostan Facebookin kautta. Ei tarvi mummoja.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämän palstan vanhus- ja eläkeläisviha oikein kumpuaa? Onko täällä vain tukiloisia, jotka vihaavat eläkkeensä itse ansainneita ihmisiä? Ja vanhuksia, joita pitää hoitaa?
Ei täällä vihata vanhuksia, vaan vanhoja naisia. Aina haukutaan villasukat ja heijastinliivit, tätityylit ja nastakengät.
Vanha koulukaveri kutoo. Olen ostanut monet villasukat häneltä. Luulen, että kuolen häntä ennen.
Tosin, nyt on niin monet villasukat varastossa ettei tarvitse muutamaan vuoteen ostaa.
Osaan käsijarrukäännöksen ostoskärryllä
t. mummo
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei taida olla enää yksiäkään käsin kudottuja villasukkia, äitevainaan poismenosta on jo parikymmentä vuotta eikä vaimo kudo.
Nyt voit tehdä jonkun villasukkamyyjän tosi iloiseksi ja käydä ostamassa kannatuksen vuoksi parit sukat myyjäisistä tai markkinoilta. Niitä on paljon myynnissä ja harvat ostavat, kun yleensä perhepiiristä löytyy joku joka neuloo.
Sieltä kaupasta. Ja hyvä jos sitten pääsee sisällekkin jonottamatta.