Mistä aiotte hommata villasukkanne sen jälkeen kun se kaupassa pää oven välissä ja kapeimmalla käytävällä jumittava mummo kuolee?
Kommentit (66)
Ei ole mummoa. Kuolleet milloin lie. En tiedä.
Siis mitä, onko tää otsikon tyyppi ainoa joka niitä tekee?
Ihan itse osaan neuloa omat sukkani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hitsi viinit tuli nenästä ulos kun näin otsikon!😂😂
Hei AP: eivätkö muut kehuneet otsikkoa tarpeeksi? Haistan itsetunto-ongelmia :D
kaikella kunniotuksella mut en oo AP!
Hah, 10 vuotta ostin mummolleni langat, jotka kutoi sukiksi. Mummovainaa levännyt jo 10 vuotta haudassa ja mulla uusia sukkia ainaskin 60 paria vielä käyttämättöminä, ehkä 20-30 paria perheellä kokoajan käytössä. Joten ehkä sit senioritalossa 70 vuotiaana ryhdyn opettelemaan tekemistä, jos ei naapurin MasaMaisa kudo mulle.
Villa kelpaa teki sen nuori tai vanha. Kaupoissakin myydään villaa hieman, mutta muukin käy.
En ole aikuisena käyttänyt villasukkia ollenkaan. En tiedä milloin niitä käyttäisin.
'Minulla ei taida olla enää yksiäkään käsin kudottuja villasukkia, äitevainaan poismenosta on jo parikymmentä vuotta eikä vaimo kudo. '
Ok, vaimosi ei kudo. Entä sinä? Kudotko itse?
Pitää varmaan jostain myyjäisistä käydä ostamassa sitten kun äidin kutomat sukat loppuu.
Mummohullu.
Mummo ei rakastanut tarpeeksi 😭😭😭
Osaan itse tehdä, ja olen opettanut sen taidon myös tyttärilleni, homma jatkuu....
Kaupasta, mutta ei mummon tarvitse sen takia siirtyä. Mummo on hyvä ja jumittaa vaan. Vielä on mahduttu ohittamaan toisemme. Sen verran leveät käytävät marketissa ja netistä saa tilattua ennakkoon, jos on kiire. Ei tartte hoppuilla.
En mieti villasukkia jos mummo jumittaa käytävällä ja on pää oven välissä. Silloin kutsutaan kiireesti talonmies avaamaan ovi ja mummolle ambulanssi.
Tuollaisia mummoja en olekaan koskaan nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse osaan neuloa omat sukkani.
Oletko koskaan neulonut karusellisukkia?
Mistä tämän palstan vanhus- ja eläkeläisviha oikein kumpuaa? Onko täällä vain tukiloisia, jotka vihaavat eläkkeensä itse ansainneita ihmisiä? Ja vanhuksia, joita pitää hoitaa?
Vierailija kirjoitti:
En ole aikuisena käyttänyt villasukkia ollenkaan. En tiedä milloin niitä käyttäisin.
Mulla on aina kotona villasukat jalassa. Ei lämpimyyden takia, vaan mukavuuden, eivät kiristä mistään.
Ei ollut ap.
t. ap