Millaisia ovat GYMBOREE-vaatteet?
Kyselin aiemmin tällä palstalla Children´s Place -merkkisistä vaatteista. Siinä ketjussa minulle vinkattiin noista Gymboree-vaatteista. Ihastuin nettisivujen perusteella kovasti niihin vaatteisiin. Normaalihinnalla en ehkä ostaisi, mutta alesta kyllä bongasin montakin vaatekappaletta, jotka taitavat eksyä meidän tyttömme vaatekaappiin.
Selvennykseksi vielä, että voin tilata tuotteita jenkkiosoitteeseen, josta ne tulevat sitten aikojen kuluessa tänne Suomeen. :-)
Eli kysyisin taas:
*[b]onko vaatteiden laatu hyvä ja
* millainen mitoitus niissä on, jos on ihan " normaalivartaloinen" lapsi?[/b]
Kiitos kauheasti niille, jotka vastaavat!
Kommentit (3)
Meillä on ollut pojalla pari Gymboreen vaatetta: housut ja neuletakki. Laatu oli molemmissa hyvä ja kivoja vaatteita. Minusta aika pientä mitoitusta ajatellen sitä ikämerkintää.
Meillä on ollut joitakin gymboreen vaatteita, ovat kyllä tosi suloisia.
Meillä tyttö 2,5v(n.96cm/15kg) ja hänellä koot menevät seuraavasti:
- paidat 4T
- housut 3T
- mekot 5T
Eli ovat pientä mitoitusta. Noissa paidoissa jää usein paidan pituus ensimmäisenä pieneksi, siksi ei koko 3T enää mahdu. Mekot taas on mun makuun liian lyhyitä, tuo 5T on pituudeltaan sopiva ja muutenkin. Housuja meillä on 4T, mutta ne ovat lahkeista hieman liian pitkiä, jote niissä se 3T on ok. Ottaisin ainakin kokoa suuremman mitä lapsi on, pelaisin näin varman päälle että vaatteet mahtuvat ainakin joskus.
Olen joskus katsonut mittoja (kun huutiksesta näitä olen enimmäkseen huudellut) niin tytölle kävis jopa koko 6. En tiedä sitten ovatko gymboreen mallistot kaikki samalla mitoituksella, joskus tuntuu että jonkun malliston koot on pienempiä kuin toiset.
meille sattuneet ainakin oikein hyvälaatuisia, trikoovaatteet eivät todellakaan nyppyynny pesussa eivätkä saumat kierry.
Minusta ovat mitoitukseltaan ihan normaaleja Jenkkivaatteite, eli itse ostaisin pienelle lapselle aina vähän suuremman koon, kuin iäinmukainen koko on.