Lue keskustelun säännöt.
Montako pesua (oikeaoppista) Reimatec-talvihaalari kestaa? Olen joutunut pesemaan uuden haalarin viisi kertaa tana talvena ja se tuntuu pesemattomaan verrattuan tosi ohuelta. Missa
09.03.2007 |
vika? Olen pessyt ihan ohjeiden mukaan ja siksi kun se on ollut tosi likainen (lapsi nojannut likaiseen autoon). Heikkeneekö lämpimyys tuossa ohenemisessa vai onko yhtä lämmin kuin paksunakin? Kiitos neuvoista!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyv' ä muuten että olet pessyt sitä, mua ällöttää töissä kun joillakin lapsilla on tod. likaiset haalarit eikä vanhemmat pese niitä :/