Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin taas menemättä K-kauppaan koska edustalla päivysti Ison Numeron tungetteleva myyjä

Vierailija
07.03.2025 |

Ei jätä rauhaan edes vaikka sanoo ei kiitos, vaan seuraa jopa kauppaan sisälle asti tai autolle jos se on parkissa (ja koputtelee ikkunaan vielä kun kieltäydyt).

Siinä jäi taas ostokset tekemättä ja piti mennä kilometrin päähän toisen ketjun pienempään kauppaan.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mukana teleskooppipamppu aina mukana jolla voi pätkiä roskaihmisiä turpiin. Kyllä ihmisellä on oikeus puolustautua näiltä häiriköiltä.

Tuon mukanansa pitäminen on laitonta

Vierailija
42/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei kehtaa sanoa "ei kiitos" mutta ensimmäisen keskioluen jälkeen kehtaa haukkua tyrkyttäjät anonyymipalstalla ja toisaalta ehkä illan mittaan vielä hommallekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis itseasiassa oikeasti kysyä näiltä, että onko pomo ohjeistanut häiriköimään ja painostamaan ihmisiä vai onko pakkomyynti ihan oma strategia. Kerran kysyin paljonko heillä on palkka ja bonus per myyty liittymä kun mä etsin töitä enkä saanut vastausta.

Vierailija
44/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta joku mikä lie liittymä(?)pelle alkoi utelemaan asioita ilman, että olin näyttänyt pienintäkään mielenkiintoa häntä kohtaan. Kauppakassi kädessä kuljin ulko-ovea kohti. Kun sanoin etten halua tilata mitään, hän oli että MITÄ? Mietin vain että etkö sinä nyt perkele ymmärrä, ettei sillä ole mitään väliä mitä minä sanoin ja että kuulitko vai et, kun kuljen kohti ulko-ovea enkä osoita mitään mielenkiintoa. Rasittaa kun joutuu aina varautumaan noihin häiriöihin😑

Mites jos pyytäis heitä treffeille? 🤔

Ja sitkeästi inttää kun he koittaa vaihtaa puheenaiheen kaupantekoon. Sit vaan tapittais tyyppiä ihastuneen näköisenä ja sanois että voin vaihtaa jos lähdet treffeille, mulla on mies etsinnässä kun haluan lapsen 🤔

"En kiitos halua liittymää mutta mennäänkö panemaan? Et muuten saa mua pois täältä"

Vierailija
45/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminen tuntuu yleensä aika mukavalta että siihen suhteutettuna ehkä ei kannata miespuoleista siihen hommaan paljon kysellä ellei oikeasti ole sitä halukas lähteä tekemään. 

Harvempi mies siitä tarjouksesta kieltäytyy.

Vierailija
46/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spr:n tyrkyttäjä oli kadulla ja yritti tukkia tieni,  viittilöin menemään piis niin huusi perään " osaan myös viittomakieltä". Tein valituksen SPR; lle, toivottavasti sai potkut törkeästä käytöksestään. Aika röyhkeätä. 

Vierailija
47/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta joku mikä lie liittymä(?)pelle alkoi utelemaan asioita ilman, että olin näyttänyt pienintäkään mielenkiintoa häntä kohtaan. Kauppakassi kädessä kuljin ulko-ovea kohti. Kun sanoin etten halua tilata mitään, hän oli että MITÄ? Mietin vain että etkö sinä nyt perkele ymmärrä, ettei sillä ole mitään väliä mitä minä sanoin ja että kuulitko vai et, kun kuljen kohti ulko-ovea enkä osoita mitään mielenkiintoa. Rasittaa kun joutuu aina varautumaan noihin häiriöihin😑

Miksi et osaa sanoa selkeästi? Kaksi sanaa riittää: SUKSI VIT**UN

Vierailija
48/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan pummaajille sanon aina, että onhan sinulla pankkikortinlukija, kun minulla ei enää vuosiin ole ollut käteistä. Onneksi kellään ei ole vielä sellaista ollut. Lehti-, liittymä- yms kauppiaille ja hyväntekeväisyyskerjääjille taas sanon meneväni huomenna asukiksi mielisairaalaan.

Vierailija
49/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spr:n tyrkyttäjä oli kadulla ja yritti tukkia tieni,  viittilöin menemään piis niin huusi perään " osaan myös viittomakieltä". Tein valituksen SPR; lle, toivottavasti sai potkut törkeästä käytöksestään. Aika röyhkeätä. 

Aatteleppa. Nyt jäi joku hätääkärsivä auttamatta. 

Vierailija
50/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittavia pummeja Hesassa joka nurkalla. Ulkkareita jotka on matkustanut suomeen kelan elätettäviksi. Eivät todellakaan ole mitään köyhiä vaan pummeja, turisteja.

Sanoo maalainen

Vierailija
51/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi "iso numero" mikä?  Joku sähköyhtiökö?

Se on ihan hyvä lehti.  Useimmat myyjätkin ovat oikein asiallisia, ikävä kyllä jotkut ovat tungettelevia ja lähes aggressiivisia.  Itse ostan mieluiten sellaisilta vähän aran tuntuisilta.

Vierailija
52/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kylillä jotkut uskikset päivystää samassa kadunkulmassa vuodesta toiseen. Vaihdan puolta, ettei tarvitse kulkea ohi. En koskaan ole nähnyt kenenkään juttelevan niiden kanssa. Sitkeydestä pisteet. 

Kaupan aulassa taas näitä sähkösopimuksen tai jonkun lehden myyjiä. "Ottaisitko ilmaisen lehden?" Joo en kiitos. Vähän kyllä käy sääliksi nuo nuoret pojat, ovat tosi reippaita aina, vaikka varmaan tosi paska duuni. Toivottavasti löytävät vielä jotain parempaa. 

Vierailija
53/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, kylläpä on kiva majailla täällä Suomen halveksituimmalla nurkalla. Joensuussa en ole varmaan vuosiin ollut törmäyskurssilla minkään liittymämyyjän tai muun feissarin kanssa. Joskus on Prisman käytävällä ollut Elisan ja S-ryhmän tyrkyttäjiä, mutta kun vaihtaa ajoissa käytävän toiselle puolelle niin tajuavat olla tuhlaamatta aikaansa.

Vierailija
54/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lähikaupan edustalla päivystää sekakäyttäjät ja holistit. Teinilaumatkaan eivät uskalla enää notkua kaupan edustalla.

Tuo on hyvä juttu! Ainakin itselleni on aina ollut eniten haittaa teineistä ja lapsilaumoista.

Vierailija
55/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat Stadissa kyllä suuri rasite nykyään. Raskasta pitää koko ajan pummitutkan herkkyys täysillä. Joskus motittavat, hyökkäävät nurkan takaa tutkakatveesta.

Niinkö?

Eli verkkokauppa tulee yleistymään. Tavan ihminen ei viitsi eikä voi lähteä enää shoppaileen.

Harmi.

Nautitaan kun vielä voidaan shoppailusta eli näkemisestä ja asioiden hypistelystä, ostaako vai ei.

Vierailija
56/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paneminen tuntuu yleensä aika mukavalta että siihen suhteutettuna ehkä ei kannata miespuoleista siihen hommaan paljon kysellä ellei oikeasti ole sitä halukas lähteä tekemään. 

Kesken töiden yleisellä paikalla?

Vierailija
57/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ens kerralla esimiehen nimeä ja numeroa. Ja kerro tekeväsi valitus. Jos aletaan kieltäytymisen jälkeen seuraamaan ja koputtelemaan ikkunoihin. Myös kauppiaalle voi ilmoittaa epäasiallisesta tuputtajasta.

Vierailija
58/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites jos pyytäis heitä treffeille? 🤔

Ja sitkeästi inttää kun he koittaa vaihtaa puheenaiheen kaupantekoon. Sit vaan tapittais tyyppiä ihastuneen näköisenä ja sanois että voin vaihtaa jos lähdet treffeille, mulla on mies etsinnässä kun haluan lapsen 🤔

Ihan loistava vinkki, kiitos! Liittymäkauppiaat on monesti sellaisia parikymppisiä jätkiä. Jos niille tällainen nelikymppinen elähtänyt emäntä iskee silmää ja kysyy, lähtiskös poika kaffille, tulee raukoille niin kiire karkuun, etteivät löydä tietä ulos 🤣

Vierailija
59/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niitä tiukkoja nuoria sähkömyyjäkundeja kysellyt mutta eivät ole tarttuneet tarjoukseen. 

M34