Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin taas menemättä K-kauppaan koska edustalla päivysti Ison Numeron tungetteleva myyjä

Vierailija
07.03.2025 |

Ei jätä rauhaan edes vaikka sanoo ei kiitos, vaan seuraa jopa kauppaan sisälle asti tai autolle jos se on parkissa (ja koputtelee ikkunaan vielä kun kieltäydyt).

Siinä jäi taas ostokset tekemättä ja piti mennä kilometrin päähän toisen ketjun pienempään kauppaan.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi "iso numero" mikä?  Joku sähköyhtiökö?

Huijareiden ja rosvojen lienee romanialaisia enimmäkseen peitetoimintaa rosvouksille ja pillerikaupoille.

Vierailija
22/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköfeissarille oon sanonut, ei kiitos, en käytä sähköä. Joskus olen vastannut venäjäksi jotain, tai alkanut itse kysellä myyjältä samoja kysymyksiä, mikäs liittymä / sopimus sulla on??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisille köyhille tarkoitettu lehti jonka myynnistä saa köyhä pitää rahan. Diakonissalaitoksen juttu, nyt vaan antavat sen noille turisteille.

Vierailija
24/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit sanoa: "ei kiitos, en osaa lukea."

Kieltäydyin lehdestä, niin kahvirahaa oli vailla.

Vierailija
25/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaasti sanot kiitos ei, ja kävelet reippaasti eteenpäin. Muuta ei tarvitse tehdä. Jos huutelee perään, voit jättää huomiotta.

Vierailija
26/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitteli sähkömyyjä parin viikon verran useampaankin otteeseen päivässä. En vastannut.

Laitoin heidän asiakaspalveluun viestiä että oon sossun tuilla, mulla ei ole luottotietoja, mulle on sama mikä sähköyhtiö on kun olen toimeentulotukipummi ja soitelkaa sinne Kelaan noista sähköasioista, ihan sama. Mulla on myös numero salainen ja tästä tulee valitus jos jatkuu.

Eivät ole soitelleet sen jälkeen :D

Aion käyttää tätä jatkossakin.

Vierailija
27/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta joku mikä lie liittymä(?)pelle alkoi utelemaan asioita ilman, että olin näyttänyt pienintäkään mielenkiintoa häntä kohtaan. Kauppakassi kädessä kuljin ulko-ovea kohti. Kun sanoin etten halua tilata mitään, hän oli että MITÄ? Mietin vain että etkö sinä nyt perkele ymmärrä, ettei sillä ole mitään väliä mitä minä sanoin ja että kuulitko vai et, kun kuljen kohti ulko-ovea enkä osoita mitään mielenkiintoa. Rasittaa kun joutuu aina varautumaan noihin häiriöihin😑

Vierailija
28/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bis Issuu! Big Issue for you my friend! now only for juu! Look!

Wuttevuk? Niet poni mai😅

Vierailija
29/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Big_Issue

Paitsi ei ole englanniksi vaan suomeksi. Sinänsä ihan asialliseen aiheeseen paneutuva lehti mutta ei vaan jaksa enää.

Vierailija
30/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle soitteli sähkömyyjä parin viikon verran useampaankin otteeseen päivässä. En vastannut.

Laitoin heidän asiakaspalveluun viestiä että oon sossun tuilla, mulla ei ole luottotietoja, mulle on sama mikä sähköyhtiö on kun olen toimeentulotukipummi ja soitelkaa sinne Kelaan noista sähköasioista, ihan sama. Mulla on myös numero salainen ja tästä tulee valitus jos jatkuu.

Kaikilla on luottotiedot, ääliö. 🥱

Vierailija
31/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohteliaasti sanot kiitos ei, ja kävelet reippaasti eteenpäin. Muuta ei tarvitse tehdä. Jos huutelee perään, voit jättää huomiotta.

Joo joo mutta kun tuollainen toistuu keskimäärin viisi kertaa joka ikinen päivä esim Stadissa. Ei jaksa enää.

Arabian kauppakeskuksessa niitä on nyt KOLME SISÄLLÄ: Kaikki eri puulaakia, toisistaan erillään. Sitten pihalla käy kimppuun Ison Numeron myyjä.

Vierailija
32/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne saa mut kiinni niin alan kinuamaan lahjakortteja ja sanon että oon ihan tyytyväinen nykyiseen enkä aio maksaa nykyistä enempää. Ja kilpailija tarjosi tätä hintaa ja 100e lahjakorttia, mites te.

Kerran oon jäänyt tekemään ihan hyvän diilin vaikka tyyppi koitti mainostaa miten hyvä on tehdä etätöitäkin tällä yhteydellä sit. Meni noloksi kun kysyin että näytänkö mä siltä että mun hommia pystyy tekemään etänä. Oon raksalla töissä ja mulla oli työvaatteet päällä 😁

Noista pitäis tosiaan ihan kauppiaalle laittaa palautetta, inhottavan päälle käyviä ja herkempiä voi ahdistaa pahastikin.

Vierailija
33/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta joku mikä lie liittymä(?)pelle alkoi utelemaan asioita ilman, että olin näyttänyt pienintäkään mielenkiintoa häntä kohtaan. Kauppakassi kädessä kuljin ulko-ovea kohti. Kun sanoin etten halua tilata mitään, hän oli että MITÄ? Mietin vain että etkö sinä nyt perkele ymmärrä, ettei sillä ole mitään väliä mitä minä sanoin ja että kuulitko vai et, kun kuljen kohti ulko-ovea enkä osoita mitään mielenkiintoa. Rasittaa kun joutuu aina varautumaan noihin häiriöihin😑

Mites jos pyytäis heitä treffeille? 🤔

Ja sitkeästi inttää kun he koittaa vaihtaa puheenaiheen kaupantekoon. Sit vaan tapittais tyyppiä ihastuneen näköisenä ja sanois että voin vaihtaa jos lähdet treffeille, mulla on mies etsinnässä kun haluan lapsen 🤔

Vierailija
34/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisille köyhille tarkoitettu lehti jonka myynnistä saa köyhä pitää rahan. Diakonissalaitoksen juttu, nyt vaan antavat sen noille turisteille.

Kiitti tiedosta😄

Ei täälä ole tuollaista. Citymarketissa huutelee elisan ja joskus keskisuomalaisen tyrkyttäjät. Onneksi pääsee kahden ulko-oven kautta ulos eli ei tarvii ohi kävellä bos ajoissa huomaa.

Vierailija
35/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit sanoa: "ei kiitos, en osaa lukea."

Ei liene ap:lla niin kaukana totuudesta.

Vierailija
36/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luottotiedottomille ei (pitäisi) myydä liittymiä ja sillä pääsee kätevästi kaupustelijoista kun sanoo ettei maksele laskujaan kuitenkaan. Ääliö.

Vierailija
37/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mukana teleskooppipamppu aina mukana jolla voi pätkiä roskaihmisiä turpiin. Kyllä ihmisellä on oikeus puolustautua näiltä häiriköiltä.

Vierailija
38/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin välttelen noita. Jotkut kerjää tyhjiä pullojakin, jos olen viemässä niitä kauppaan.

Minä annoin kerran ihan itse tyhjät pullot tuollaiselle lehtikauppiaalle. Menin ensin kauppaan sisälle, mutta käännyin takaisin ja jätin pullot hänelle.  

Vierailija
39/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI ole jos on ne menettänyt

Vierailija
40/59 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomalainen jää toiseksi näiden Suomessa majailevien ulkkareiden kanssa. Ovelaa porukkaa ovat. Saavat Kampin Kelasta rahaa.