Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

39v nainen sanoi ettei hänen ENÄÄ TÄSSÄ IÄSSÄ tee niin mieli seksiä...Olemme tapailleet noin 3 viikkoa, ja se tuli nyt ajankohtaiseksi

Vierailija
07.03.2025 |

Onkohan tämä merkki siitä, että minun kannattaisi tapailla suosiolla nuorempia naisia jos ikäsilläni on jo vaihdevuodet yms. alkamassa? Itse en näytä päivääkään yli 30veeltä, ja treenaan 4 kertaa viikossa sekä olen huippukunnossa. Joka päivä tekee mieli.

Kokemuksia? 

M39

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei missään nimessä yli 30-vuotiaita naisia. Itsekin 41-vuotias, iskävartaloinen laiskiainen, mutta viime vuonna harrastin seksiä 19- ja 20-vuotiaiden naisten kanssa. Tällä viikolla kokeilin huvikseen laittaa deitti-appissa ikärajan 40:ään. Juttelin sitten jonkun 38-vuotiaan naisen kanssa, ja homma kaatui siihen, että jo ennen ensimmäistä tapaamista hän olisi halunnut lupauksen avioliitosta ja lapsista. :D

Sä oot kyllä löytänyt jonkun myöhäisherännäisen. Tässä ikäluokassa meillä, jotka ollaan jompaankumpaa ylipäätään haluttu, on asia useimmiten jo hoidettu pois bucketlistalta tuohon kolmeenkasiin mennessä. Toki jos ei kertakaikkiaan löydy kumppania, asia on eri. 

Vierailija
82/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei missään nimessä yli 30-vuotiaita naisia. Itsekin 41-vuotias, iskävartaloinen laiskiainen, mutta viime vuonna harrastin seksiä 19- ja 20-vuotiaiden naisten kanssa. Tällä viikolla kokeilin huvikseen laittaa deitti-appissa ikärajan 40:ään. Juttelin sitten jonkun 38-vuotiaan naisen kanssa, ja homma kaatui siihen, että jo ennen ensimmäistä tapaamista hän olisi halunnut lupauksen avioliitosta ja lapsista. :D

Harhainen iskävartaloinen laiskiainen...sori, pakko käydä välillä oksentamassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 65v a vieläkin haluan läheisyyttä ja hyvää seksiä!!

Olisi kamalaa mummoutua jo noin nuorena!?

Vierailija
84/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät terveet yksilöt "harrastakaan" seksiä. Ihminenhän hakkaa jopa lapsiaan, jos ehdollistuu siihen, että näin kuuluu tehdä, mikä on sulaa hulluutta. Länsimaalainen kulttuuri on täynnä seksituputusta ja -pakotusta ja kaikki vaihtoehtoiset mielipiteet, normaali libido, ym. pyritään sairaallistamaan ja nimeämään esim. aseksuaalisuudeksi, häiriöiksi ja poikkeuksiksi. Silti iso osa varsinkin naisista ei ole oikeasti edes vähää alusta kiinnotunut pippelistä, vaan tuo pippelin vastaanottaminen on kaupankäynnin väline: sillä voi saada rahaa, läheisyyttä, ym. Kuitenkin joku kissanainen tai äiti, joka saa sitä oikeaa, luonnollista läheisyyttä lapsiltaan ja lemmikeiltään, ei ole missään määrin kiinnostunut pippelistä

Jos ajatellaan ihmisen luonnollista pariutumiskäytöstä, niin se menee niin, että kun tutustuu uuteen parittelukumppaniin, alkaa ns. honeymoon-vaihe, milloin paritellaan kuin kanit. Tämä varmistaa hedemöittymisen. Sitten ihmisen yhteydestä kehoonsa riippuen tuo parittelu lakkaa joko hyvin nopeasti, parissa vuodessa, lasten syntymän jälkeen, tai ei koskaan. Jos se ei lopu koskaan, kyseessä on jonkinlainen häiriö: luonnon tulisi oikeasti ohjata hedelmällisen parittelukumppanin luokse, ja jos raskautumista ei tapahdu, kyseessä ei ole hedelmällinen kumppani

Mitä taas "seksin harrastamiseen" tulee, se on sanahelinää ja höpönlöpöä maskuliinisen, eli siitoskeskeisen seksuaalisuuden pakottamiseksi ja manipuloimiseksi. Miehet ovat kautta aikojen pakottaneet, steriloineet ja alistaneet naisia s eksiorjuuteen eli oman siitospakkomielteensä uhreiksi ja kohteiksi, ja tämä "seksin harrastaminen" on tavallaan miedompi ja kiltimpi manipulaatiokeino siihen. Steriloinnin sijaan naisille syötetään haitallisia steroideja, jotka manipuloivat heidän kehonsa olemaan näppäriä m älliämpäreitä, ilman haittaa raskauksista ja lapsista

Ehkäisevät steroidit olivat asiassa naisten toive aikana, kun naisille ei ollut muita mahdollisuuksia elantoon, kuin aviovaimous (= eksklusiivinen s eksiorjuus). Tällöin naiset toivoivat, että voisivat vaan vastaanottaa siemeniä sen sijaan, että olisivat koko ajan raskaana. Noh, nykyään kun naiset voivat elää ilman miestäkin, he ovat enenevissä määrin päässet kosketuksiin oman seksuaalisuutensa, kanssa, mikä ei juuri sisällä "seksin harrastamista" vaan on enemmänkin äitiyttä. Luonnollisissa olosuhteissa ihmisnaaras parittelee kerran ja on sen jälkeen 3-5v jakson poikasen kanssa ilman lisäsiitoksia - mihin hän niitä tarvitsisi, kun on jo poikanen?

Moni nainen harjoittaa ns. "maskuliinista seksuaalisuutta" ennen, kun saa lapsia. Eivät kaikki toki. Mutta naisella on myös miehen sukuelimet ja hermopäätteet (klitoris = terska, jne.), jotka tuottavat heille saman kaltaista nautintoa, kuin mitä miehet saavat siittämisestä. Ero seksuaalisuudessa on siinä, että naisella on tämän lisäksi kohtu ja vagina, ja nämä lisäävät seksuaalista nautintoa ja mahdollisuuksia. Raskaus ja synnytys ovat oikein onnistuessaan kuin tuhatkertainen orgasmi siihen verrattuna, mitä miehen kanssa saatu klitorisorgasmi, joka sekin on useiden heistä kanssa hyvin vaikea saavuttaa

Erityisesti miesten kannattaisi pikku hiljaa alkaa hahmottamaan seksuaalisuutta muun, kuin hedonismin kautta. Se miehen ruikaus kun ei palvele oikeastaan yhtään mitään ja sellaisen tuhansia, kymmeniä tuhansia kertoja tuottaminen on yksinkertaisesti täyttä ajan ja resurssien hukkaa. Puhumattakaan siitä, että sen ruikauksen lisäksi naisen aikaa tuhlattaisiin ruikaukseen, on kirjaimellista hulluutta.

Vierailija
85/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kokemuksiisi en ota kantaa muuten kuin että itse odotan, että kun mennään naimisiin, niin puolisosta pidetään huolta myös läheisyyden ja seksuaalisten tarpeiden osalta. Puolisolle voi ja kannattaa kertoa, mikä tuntuu hyvältä, mutta tärkeää on joka tapauksessa rakastaa ja olla lähellä, eikä vain miettiä itsekkäästi, että huvittaako minua. Performanssikin (lue: normaali puolison tarpeiden huomioiminen eikä itsekkyys) on parempi kuin pihtaaminen. Minusta avioliitto on myös sitoutuminen siihen, että läheisyyttä ja rakastelua riittää.

Vierailija
86/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on vapailla markkinoilla vielä 39-vuotiaana niin kyseessä auttamatta pohjasakkajämäincceliyksilö.

Jatkat tietysti silti vain projisointia ja kaikkien naisten syyllistämistä, koska ulitotuus liian karu kohdattavaksi.

Ei vìttu miten hirvittävän noloa tekstiä. Kasva aikuiseksi 

Totuus tekee kipeää. Kostoprojisointi, kaikkien muiden syyllistäminen ja itsepetos ei kuitenkaan auta tai muuta tosiasiaa miksikään.

Vierailija
87/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kokemuksiisi en ota kantaa muuten kuin että itse odotan, että kun mennään naimisiin, niin puolisosta pidetään huolta myös läheisyyden ja seksuaalisten tarpeiden osalta. Puolisolle voi ja kannattaa kertoa, mikä tuntuu hyvältä, mutta tärkeää on joka tapauksessa rakastaa ja olla lähellä, eikä vain miettiä itsekkäästi, että huvittaako minua. Performanssikin (lue: normaali puolison tarpeiden huomioiminen eikä itsekkyys) on parempi kuin pihtaaminen. Minusta avioliitto on myös sitoutuminen siihen, että läheisyyttä ja rakastelua riittää.

Ehdottomasti ei tarvitse antaa käyttää kehoaan tai sukuelimiään mihinkään sellaiseen, joka ei tunnu itsestä hyvältä. Tapahtui pakotus sitten väkivallalla, manipulaatiolla, vonkaamisella tai kiristämisellä, naisen ei tarvitse antaa kehoaan kenenkään käyttöön, vaan kuunnella tarkasti sitä mitä itse haluaa. Jos haluaa tehdä kaikkea muuta kuin huomioida siitoshullun sukuelimiä, on tehtävä kaikkea muuta.

Vierailija
88/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät terveet yksilöt "harrastakaan" seksiä. Ihminenhän hakkaa jopa lapsiaan, jos ehdollistuu siihen, että näin kuuluu tehdä, mikä on sulaa hulluutta. Länsimaalainen kulttuuri on täynnä seksituputusta ja -pakotusta ja kaikki vaihtoehtoiset mielipiteet, normaali libido, ym. pyritään sairaallistamaan ja nimeämään esim. aseksuaalisuudeksi, häiriöiksi ja poikkeuksiksi. Silti iso osa varsinkin naisista ei ole oikeasti edes vähää alusta kiinnotunut pippelistä, vaan tuo pippelin vastaanottaminen on kaupankäynnin väline: sillä voi saada rahaa, läheisyyttä, ym. Kuitenkin joku kissanainen tai äiti, joka saa sitä oikeaa, luonnollista läheisyyttä lapsiltaan ja lemmikeiltään, ei ole missään määrin kiinnostunut pippelistä

Jos ajatellaan ihmisen luonnollista pariutumiskäytöstä, niin se menee niin, että kun tutustuu uuteen parittelukumppaniin, alkaa ns. honeymoon-vaihe, milloin paritell

Pitäisköhän sun mennä terapiaan? Oli sellaista miesvihaa, että hirvittää. Mihin sä unohdit rakkauden? Kun on rakastunut mieheensä, haluaa läheisyyttä hänen kanssaan ja seksiä usein. Itse siitä nauttii, mutta nauttii myös miehen nautinnon katselusta. Tv Vaimo jo 48 vuotta. Seksiä monesti viikossa, läheisyyttä päivittäin. Lapset ja lapsenlapsetkin on, mutta ei niiden kanssa eletä enää.

Vierailija
89/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken olit 43v, nyt 39v. Kaveri nuorenee vauhdilla

Vierailija
90/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa, yleensä naiset muuttuu seksihulluiksi tuossa iässä

Vierailija
91/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kuvittelet, ettet näytä päivääkään yli 30 v? Vai onko toi joku kiertoilmaus sille, että sulla on 30v-synttärit joka päivä, ja sitä pitää toki juhlia viinalla?

Vierailija
92/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

keski-ikäisten naisten seksuaalisuutta aina hehkutetaan mutta tosiasia on että nainen on seksuaalisesti aktiivisimmillaan silloin parhaassa lisääntymisiässä

Jaa, itse harrastin parikymppisenä seksiä lähinnä silloisen puolison mieliksi. Nyt kun olen 43, olen huippuunsa viritetty orgasmikone :D 

Vierailija
93/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia on.

Vierailija
94/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö sinä edes mitä hormonikorvaushoito tarkoittaa? Sitä käytetään vaihdevuosioireiden hillitsemiseen eikä kyse ole mistään syötävistä doping pillereistä. NOLO!

Vierailija
95/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli parhaat halut just 39v-45v ja sitten palautui normaalille tasolle. siitä ole siitä onneksi muuttuneet ja olen nyt 56v.

Vierailija
96/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ajatellaan ihmisen luonnollista pariutumiskäytöstä, niin se menee niin, että kun tutustuu uuteen parittelukum

Pidän kyllä kerta kaikkiaan äärimmäisen erikoisena, miten voisi rakastua siittäjään ja haluaa tulla läpi elämänsä siitetyksi. Melkeinpä sanoisin, että kyseessä on kokemuksen puute, eli ei ole tietoa paremmasta (tässä tapauksessa ilman miestä eläminen)

Lisäksi jos erilaiset mielipiteet häiritsevät sinua, se terapia on oikea osoite sinulle. Kaikki eivät ole, eivätkä tule olemaan kaltaisiasi, ja se että alat gaslightaamaan erilaisuudesta kertoo lähinnä siitä, että sinä et sovellu yhteiskuntaan.

Vierailija
97/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

keski-ikäisten naisten seksuaalisuutta aina hehkutetaan mutta tosiasia on että nainen on seksuaalisesti aktiivisimmillaan silloin parhaassa lisääntymisiässä

Jaa, itse harrastin parikymppisenä seksiä lähinnä silloisen puolison mieliksi. Nyt kun olen 43, olen huippuunsa viritetty orgasmikone :D 

Nauti tästä! Mulla oli myös todella seksuaalinen kausi ikävuosina 40-46 ja olin orgasmiherkkä. Nyt 53-v ei mitään 🙁

Vierailija
98/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on luonnon viisautta, että kun riskit synnyttämisessä lisääntyy, niin halut vähenee  naisen ikääntyessä. Kiimaisin aika on nuorena, jolloin syntyy  enemmän terveitä lapsia.

Vierailija
99/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö sinä edes mitä hormonikorvaushoito tarkoittaa? Sitä käytetään vaihdevuosioireiden hillitsemiseen eikä kyse ole mistään syötävistä doping pillereistä. NOLO!

Se tarkoittaa sitä, että syö steroideja (=hormoneja), sillä ei kestä todellisuutta, että oma sukuelinhormonitoiminta on loppunut. Samoin kuin hormonaalinen ehkäisy on steroideja, jotka huijaavat kehon jatkuvasti samanlaiseen tilaan, kuin olisi raskaana. Ei eroa millään tavalla päivittäisestä huumeiden käytöstä.

Vierailija
100/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain sytytä, eikä kemianne ole oikeat. Mä oon 50v. Mulla oli n 10 v ns. kuiva kausi. 

Nyt tapasin oikean miehen, enkä oo tiennyt että naisen kehon "tässä iässä" edes olisi mahdollista "toimia" näin.