Kun miehenä vastailen naiselle laiskasti Tinderissä silloin minulla on kauniimpia, nuorempia tai ei-tatuoituja tarjolla
Vaihtoehtosi on ladata parempia kuvia, valehdella ikä nuoremmaksi ja peittää tatskat ja luottaa siihen että livenä pystyt tekemään vaikutuksen.
Kommentit (31)
Ihan niin kuin tinderissä olisi "normaaleja" naisia
Vierailija kirjoitti:
Tiderissä on todella paljon normaaleja naisia, eniten kaikista deittisovelluksista
Oikeastihan en ole edes Tinderissä koska äiti riittää
Ap
Miksi ihmeessä haluaisin tehdä noin jos sillä saa viestejä joltain vauvapalstan uikuttajalta? Päinvastoin. Taidanpa pyöristää ikääni ylöspäin ja valita kuviksi kukkia ja koiria.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluaisin tehdä noin jos sillä saa viestejä joltain vauvapalstan uikuttajalta? Päinvastoin. Taidanpa pyöristää ikääni ylöspäin ja valita kuviksi kukkia ja koiria.
Saat entistä laiskemmin vastauksia
Kiinnostava yhteiskunnallinen tutkimuskohde olisi kuinka paljon nuorella naisella saa olla ylipainoa verrattuna kymmenen vuotta vanhempaan naiseen että ovat yhtä kiinnostavia
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostava yhteiskunnallinen tutkimuskohde olisi kuinka paljon nuorella naisella saa olla ylipainoa verrattuna kymmenen vuotta vanhempaan naiseen että ovat yhtä kiinnostavia
Äiti on vähän tanakka mutta siltä irtoaa parhaimmat kyydit
Ap
Ilmoitat tämän mammapalstalla, miksi?
Miksi edes olet koko Tinderissä, jos olet yhtään minkäänlainen miehentapainenkaan?
Mulla on Paljon Parempi vaihtoehto ihan irl 😎
Vierailija kirjoitti:
Tai yhtään sen normaalimpia miehiä.
Mun ongelma on enempi se että en jaksa edes lukea niitä jo tulleita viestejä. Niitä tulee liikaa. En hitossa pyöristä vielä ikää alaspäin ja pahenna tilannetta.
Luulisin saman ongelman olevan kaikilla naisilla, koska jutkusovellus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes olet koko Tinderissä, jos olet yhtään minkäänlainen miehentapainenkaan?
Kuten jo aiemmin kerroin en ole oikeasti Tinderissä koska äiti riittää. Tämä oli vaan taas tapa päästä leuhkimaan teille naisille sillä kuinka panen äitiäni.
Ap
prööttisen pörötti