Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

39v nainen sanoi ettei hänen ENÄÄ TÄSSÄ IÄSSÄ tee niin mieli seksiä...Olemme tapailleet noin 3 viikkoa, ja se tuli nyt ajankohtaiseksi

Vierailija
07.03.2025 |

Onkohan tämä merkki siitä, että minun kannattaisi tapailla suosiolla nuorempia naisia jos ikäsilläni on jo vaihdevuodet yms. alkamassa? Itse en näytä päivääkään yli 30veeltä, ja treenaan 4 kertaa viikossa sekä olen huippukunnossa. Joka päivä tekee mieli.

Kokemuksia? 

M39

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hïmot (lïbido) vähenee naisilla vuosi vuodelta, lue massiivinen tutkimus 'Melbourne Women's Midlife Health Project ' jossa seurattiin 13 vuoden ajan 438 naista SPEQ kyselyarviointien sekä hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45 ... 55 ikäisiä naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa. Yhteenvetoa:

- naisten šeksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.

- šeksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen [ovat eräitä estrogeenejä] laskuun.

LÄHDE: ilmainen, katso ainakin 👅 hïmograafi 👅, Figure 1: The American Journal Of Medicine: 'Sexuality' - https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext

Tämä on ihan luonnollista. Ihminenkin on eläin/nisäkäs, jonka olemassa olo

En tiedä vihaatko seksiä, naisia vai molempia? Luonto on hoitanut sen, että lisääntymiskyky loppuu, mutta seksillä on muitakin funktioita. Miksi sitä esim. harrasyettaisiin muuten muulloin, kun ovulaatioaikaan? Saman sukupuolen kanssa seksistä ei koskaan seuraa jälkeläisiä, ja sitäkin harrastetaan. Ihmisen sekduaalisuus on paljon monimutkaisempi ja - ulotteisempi asia.

Vierailija
42/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se iästä riipu. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nuoremmiltakin havainnu vastaavaa. Ehkä toiset naiset vaan ei ole koskaan niin kiinnostuneita seksistä.

Ei, vaan eivät ole kiinnostuneet seksistä sun kanssa.

Vierailija
44/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa ihmisistä - sukupuoleen ja ikään katsomatta - ei vaan seksi kiinnosta kauheasti

Vierailija
45/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on kohtelias tapa päästä toisesta eroon. Ei tarvi lempata pihalle, kun mies lähtee vapaaehtoisesti. Tosin tässä iässä sanoisin että luojan kiitos, en minäkään enää jaksa sitä ähellystä.

M54

Vierailija
46/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on yksilöstä kiinni. Mulla on edelleen runsaat halut. Parikymppisenä oli toki korkeammat, mutta silloin ajattelinkin seksiä ihan koko ajan.

N49

Mulla taas päin vastoin. Nuorena ei seksi kiinnostanut kovin paljon, vaikka sitä toki harrastinkin. 40-vuotiaana halut olivatkin sitten ihan tapissa. Ajattelin seksiä niin paljon koko ajan, että töistäkään ei meinannut tulla mitään. Edelleen kiinnostaa, mutta mies ei jaksa useinkaan. Parin viikon välein ehkä onnistuu.

Vierailija
47/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluan koko ajan enemmän seksiä ja se on nykyään todella hyvää. Ehkä koska kokemustakin on kertynyt.

Olen "jo" N41 v

Vierailija
48/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nuoremmiltakin havainnu vastaavaa. Ehkä toiset naiset vaan ei ole koskaan niin kiinnostuneita seksistä.

Ei, vaan eivät ole kiinnostuneet seksistä sun kanssa.

Kyllä minä olen näistäkin asioista puhunut heidän kanssa, et ei ole minun kuvitelmaa. Miksi ne sit harrastas minun kanssa, jos eivät olis kiinnostuneita minun kanssa :D

Vierailija
49/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nykyään joka päivä aloitus, jossa dissataan keski-ikäisten naisten seksuaalisuutta? Miksi? Kuka siitä hyötyy? 

Vierailija
50/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoni on älä tuhlaa aikaasi mokomaan.

Vierailija
51/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on nykyään joka päivä aloitus, jossa dissataan keski-ikäisten naisten seksuaalisuutta? Miksi? Kuka siitä hyötyy? 

Peräkammarin inkkeli, joka haukkuu työkseen vanhempia naisia, ja kuvittelee, että nämä hänen ketjunsa saavat naiset jotenkin masentumaan.

Vierailija
52/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osa naisista menettää halunsa vaihdevuosien aikana. Onneksi löytyy aina parempiakin vaihtoehtoja.

Vierailija
53/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin sanoo, niin tuskin niitä haluja kauheasti on koskaan ollutkaan.

Vierailija
54/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No osa naisista menettää halunsa vaihdevuosien aikana. Onneksi löytyy aina parempiakin vaihtoehtoja.

Kaikki, jokainen.

Vierailija
55/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, esimerkiksi sudokujen tekeminen on ihan kivaa.

Vierailija
56/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ei vaan ulitopiaharhoistasi huolimatta tee kenenkään naisen mieli. Treenaa silti turhaan lisää salimakehabaa, ethän muuhun kykene kuitenkaan. Oletko koskaan lukenut yhtäkään kirjaa ja työstänyt ylänuppisi kuntoon? Tuskinpa.

Vierailija
57/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästäkään on turha vääntää, että naiset ei enää halua 40 vuotiaina, koska totuus on se, joka me kaikki tiedetään, eli: joku haluaa ja toinen ei. Tämä sama pätee myös miehiin. 

Ja bonustieto: tämä voi riippua myös kumppanista. Joku ei halua jonkun kanssa, mutta toinen sytyttää.

Vierailija
58/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki, jokainen.

Tässäkin ketjussa moni todennäköisesti vaihdevuodrt ohittanut tai niitä elävä on sanonut olevansa edelleen halukas. Miksi tämä ei mene perille?

Vierailija
59/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki, jokainen.

Luitko vastauksia? Ei tod. kaikki. Mulla halut on tallella.

T. 54v.

Vierailija
60/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ap:ta vanhempi mies mutta olen oikeasti kovassa kunnossa.

Olen entinen urheilija ja treenaan edelleenkin viikossa vähintään 20h. Välipäiviä en vietä jos sunnuntain liikkuvuusharjoittelukin lasketaan mukaan ohjelmaan.

Voin todeta että jos treenaat oikeasti kovaa ja otat kaiken irti treeneistäsi, niin ei todellakaan tee mieli seksiä kuin max kerran viikossa, jos silloinkaan. Koska kova treeni vetää ne testot omaan käyttöön.

Aamuyöstä voi huomata että toimii, mutta illalla toisten tai kolmansien treenien jälkeen ei lerputin kohoa, jos oikeasti treenaat kovaa ja nousujohteisesti.

Toki jos viikon tauon pitää tai tulee loukkaantumisia, niin libidot herää uudestaan.