Supernannyn jaksossa mies joka ei osallistu mihinkään!
Vaikka on masentunut niin silti! Miten tuo vaimo jaksaa kolmea lasta? (Isä siis yksi "lapsi"). Itsekin olen ollut vakavasti masentunut, mutta en siltikään istunut/maannut vain, ja katsonut kaukaisuuteen kaaoksen keskellä.
Kommentit (226)
Eikö kukaan muu huomannut, että mies on todennököisesti erityispiirteinen, autismin kirjolla. Jo ihan jakson alussa hakkasi itseään päähän, kun asiat ei sujuneet halutulla tavalla.
Sen huomasi monesta kohtaa. On varmasti supervaikea asettua vanhemman rooliin, varsinkin lasten ollessa pieniä, koska he eivät toimi yhtään ohjekirjan mukaan.
Ja kun on liian rankkaa omiin kykyihin nähden kuormitus on liian suurta ihminen masentuu.
En vähättele äidin elämän rankkuutta tässä kombossa. Hänelle vaan lisää jämäkkyyttä peliin ja tosiaan käyttää isää vain väliaikaisesti lapsenvahtina, jotta saa hengähdystauon. En usko, että isä kykenee koskaan täyspainoisesti perhearkeen...
Katsoin ja ajattelin samaa. Ei omasta autisti-isästä ollut kantamaan vastuuta normaalista perhe-elämästä.
Myös lapsilla voi olla jonkinasteista samaa.
Luulen, että äiti riensi hätiin aina senkin takia, että pelkäsi isän äkkipikaisuutta. Jakson aikana kerran isän silmissä välähti hurjistunut ilme kun korotti ääntään. Kyllä itsekin olen joutunut aikoinaan ryntäämään paikalle, kun aivovammautunut mies kilahti milloin mistäkin ja alkoi karjua lapsille.
Nainen olikin varmaan jo harkinnut eroa. Se kävi ilmi rivien välistä, kun hän puheli Pian kanssa puistonpenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen olikin varmaan jo harkinnut eroa. Se kävi ilmi rivien välistä, kun hän puheli Pian kanssa puistonpenkillä.
Ero nyt naisilla tulis varmasti mieleen vaikka mies tekisi kaikki kotityöt, mutta jos no työtön tai töistä ei tule tarpeeksi rahaa, niin perhe pärjää paremmin ilman isääkin.
Se on nyt niin että ei miehellä tavallaan tee mitään vaikka hän olisi siivooja, kokki ja noin muuten mukava mies. Jos tulot ei ole riittävät, niin ei sillä mitään tee.
Ei naisten hommiin kannata miesten sotkeentua. Sanomista vaan tulee.