Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan päässyt parisuhteeseen tapaamalla naisen/miehen kirjastossa?

Vierailija
06.03.2025 |

Kun sitä joskus sanotaan, että menkää kirjastossa juttelemaan jollekin jne.

Yleensä parisuhde löytyy työn, opiskelun tai kavereiden/tuttavien kautta tosielämässä, tai baarista tai harrastuksista, joissa on sosiaalista kanssakäyntiä. Tai nykyään tosi usein nettideittien kautta. 

En ole koskaan kuullut kehenkään löytäneen vaimoa/miestä kirjastosta, en edes jossain hömppääartikkeleissa. Tapahtuuko sitä oikeasti koskaan, vai onko koko juttu pelkkää hömpötystä ?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin noin, kyllä varmaan voi jotain tokaista, mutta vaikuttaa tosi epätodennäköiseltä, että kirjastossa kohtaamisesta lähtisi treffit tms. Ja ulkonäön perusteella sitä kai herää alkukiinnostus kirjastossakin, kuten missä tahansa muualla.

Ei "kuten missä tahansa muualla". Esim. itse en ole IKINÄ kiinnostunut pelkän ulkonäön perusteella. Jopa Tinderissä profiilitekstillä on iso ja merkittävä osuus siihen, jos swaippaan oikealle.

Ulkoisen olemuksen pitää miellyttää jotenkin, ei kukaan muuten lähesty IRL tai swaippaa oikealle. Ei kukaan nainen swaippaa oikealle elefanttimiehen näköistä miestä.

En tarkoittanut sitä. Vaan tarkoitin sitä, että pelkkä ulkonäkö ei ainakaan minulla riitä kiinnostuksen herä

No ei varmaan miehilläkään ihan pelkkä ulkonäkö, mutta pitää olla olemuksessa jotain kiinnostavaa. Kyllähän ihmisistä voi lukea aika paljon, vaikkei puhuisi niiden kanssa mitään, kehonkieli, pukeutumistyyli ym. kertoo paljon.

Vierailija
42/47 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissipervo, joka diggaa ujoista jättiutareet omaavista kirjastontädeistä varmaan runkkaa ketjulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla kirjoja palauttamassa ollut ukkeli katseli minua todella pitkään.

Vierailija
44/47 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt ehkä viitisen kertaa, mutta joka kerta tuli naisilta pakit.

Vierailija
45/47 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin ihanan miehen kirjakaupasta! Suosittelen pk-seutulaisille Rosebud Sivullisen tapahtumia. Siellä sitten jutustelemaan fiksun komistuksen kanssa tapahtuman teemasta.

Vierailija
46/47 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olisi ihana tavata joku kirjastossa. Niin romanttista löytää sielunkumppani koska kumpikin yritti lainata saman kirjan.

Olisi varmaan joo, mutta kuulostaa enemmän jonkin romanttisen elokuvan tapahtumalta, jota ei tapahdu tosielämässä koskaan valitettavasti. Ja yleensä varmaan mies leimataan nykyään heti creepyksi, jos sanoo mitään tuntemattomalle naiselle kirjastossa, ilmapiiri on sellainen. 

Ei vaan sinun täytyy olla supermalli niin kuin elokuvissa niin et ole creepy

Vierailija
47/47 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin ensimmäisen "poikaystävän", jos sitä nyt sellaiseksi voi kutsua, kirjastossa. Olen aina ollut kirjastojen ystävä, ja kun olin Jyväskylässä opiskelemassa, kävin usein kirjastossa. Kerran huomasin, että joku ihan söpö poika tuijotti minua. 

Näin tuon pojan siellä usein ja aina hän vaan tuijoti minua. Kerran hän sitten tuli juttelemaan minulle ja kertoi haluavansa näyttää minulle jotakin. Se oli Aulikki Oksasen runo, "sinua sinua rakastan"...

Oltiin koko lopputalvi ja kevät yhdessä. Sitten muutin pois ja suhde jäi siihen. Oli tuo kuitenkin jaksanut etsiä jostakin selville lapsuudenkotini osoitteen ja oli käynyt minua sieltä etsimässä, en kuitenkaan silloin ollut ollut siellä.