Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita naisia joita ei kiinnosta puhua miehistä?

Vierailija
06.03.2025 |

Naiset kai keskenään tykkää puhua miehistä mutta minua aihe ei kiinnosta. Onko normaalia vai puuttuukohan minulta joku tietty naiseuden palikka päästä? 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lesbo, autisti tai joku feministi? 

Olen bi, autisti ja feministi tuskin. En ole varma miten se nykypäivänä määritellään. Ap

Ethän sinä saa edes yhtä yksinkertaista lausetta aikaiseksi. Eli olet autisti. Tuosta lauseesta ei aluksi saa selville että mitä tuskin olet. Mutta tuskin olet mitään. 

Vierailija
22/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä muusta puhutakkaan kuin🍆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei me koskaan mieshistä puhuta. Mitä puhumista heissä nyt on. 

Monet miehet luulevat ihan tosissaan, että naiset puhuvat keskenään miesten vehkeistä puolen senttimetrin mittojen tarkkuudella. Yhdelle miehelle oli yllätys kun sanoin, etten ikinä ole puhunut yhdenkään naisen kanssa hänen vehkeistään enkä muutenkaan omasta sukupuolielämästäni. Miehistä tiedän sen verran, että on olemassa miehiä jotka soittavat tai laittavat viestiä kavereilleen aina kun ovat saaneet seksiä. Se on kyllä keskenkasvuista käytöstä. 

Vierailija
24/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta minua ei miehenä kiinnosta puhua naisten panemisesta ja kroppien yksityiskohdista. Todella kiusallista. Jotkut kaverit tätä tekee. Exienkin kropat ja seksi arvostellaan. 

Naiset ei onneksi yleensä harrasta tätä. Yksityiskohdat jää, mutta muuten miehistä puhutaan kyllä. 

Okei, hyvä tietää. Tykkään sitten naisten tavasta tässä enemmän. Eivät kaikki miehetkään harrasta.

Vierailija
25/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei me koskaan mieshistä puhuta. Mitä puhumista heissä nyt on. 

Monet miehet luulevat ihan tosissaan, että naiset puhuvat keskenään miesten vehkeistä puolen senttimetrin mittojen tarkkuudella. Yhdelle miehelle oli yllätys kun sanoin, etten ikinä ole puhunut yhdenkään naisen kanssa hänen vehkeistään enkä muutenkaan omasta sukupuolielämästäni. Miehistä tiedän sen verran, että on olemassa miehiä jotka soittavat tai laittavat viestiä kavereilleen aina kun ovat saaneet seksiä. Se on kyllä keskenkasvuista käytöstä. 

On taas miehillä kuvitelmat. Minä eikä kukaan kavereistanikaan ole ikinä puhunut yhtään mitään kenenkään miehen peniksestä. 

Vierailija
26/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta puhua niistä. On muuta puhuttavaa.

Vierailija
27/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin että paljonkin. Hyvin harvoin olen ystävieni kanssa miehistä puhunut. Eniten olen homokaverien kanssa miehistä puhunut. N31

Vierailija
28/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lesbo, autisti tai joku feministi? 

Olen bi, autisti ja feministi tuskin. En ole varma miten se nykypäivänä määritellään. Ap

Ethän sinä saa edes yhtä yksinkertaista lausetta aikaiseksi. Eli olet autisti. Tuosta lauseesta ei aluksi saa selville että mitä tuskin olet. Mutta tuskin olet mitään. 

Ei maksa mitään olla ystävällinen. 

Vierailija
29/29 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jatkuva jauhaminen, varsinkin jos se on vinoilua tai sellaista, että selkeästi metsästävät rikasta miestä, kerrassaan raivostuttavaa. En myöskään välitä parisuhdeasioiden vatvomisesta koska mulle ensinnäkin parisuhde on yksityinen asia ja toisekseen en pitäisi yhtään jos mun mies omien kavereidensa kanssa kävisi läpi meidän riidat.