Onko muita naisia joita ei kiinnosta puhua miehistä?
Naiset kai keskenään tykkää puhua miehistä mutta minua aihe ei kiinnosta. Onko normaalia vai puuttuukohan minulta joku tietty naiseuden palikka päästä?
Kommentit (29)
Oletko lesbo, autisti tai joku feministi?
Vierailija kirjoitti:
Olen bi, autisti ja feministi tuskin. En ole varma miten se nykypäivänä määritellään. Ap
Mitä puhuttavaa sinulla sitten muiden naisten kanssa on?
Ei me koskaan mieshistä puhuta. Mitä puhumista heissä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Suhteesi miehiin on terve ja ongelmaton
Tai sitten päinvastoin. Miksi niistä puhumista välttelee jos ei ole kompleksista suhdetta miehiin?
En tiedä, mutta minua ei miehenä kiinnosta puhua naisten panemisesta ja kroppien yksityiskohdista. Todella kiusallista. Jotkut kaverit tätä tekee. Exienkin kropat ja seksi arvostellaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta minua ei miehenä kiinnosta puhua naisten panemisesta ja kroppien yksityiskohdista. Todella kiusallista. Jotkut kaverit tätä tekee. Exienkin kropat ja seksi arvostellaan.
En itsekään käsitä tuollaista. Epäkunnioittavaa niitä naisia kohtaan ja en ymmärrä miksi tuommoisista puhuminen kiinnostaa. Ap
Mitä jos vain etsisit itsellesi paremmin sopivaa juttuseuraa? Ei pitäisi olla kovin hankalaa, koska en tunne itse yhtäkään naista joka jaksaisi miehistä toistuvasti jauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen bi, autisti ja feministi tuskin. En ole varma miten se nykypäivänä määritellään. Ap
Jaaha, haluat siis olla trendikäs.
Minua ei kiinnosta puhua miehistä. Mitä puhuttavaa heissä on? Puhun mieluummin vaikka kivistä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei onneksi yleensä harrasta tätä. Yksityiskohdat jää, mutta muuten miehistä puhutaan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta puhua miehistä. Mitä puhuttavaa heissä on? Puhun mieluummin vaikka kivistä.
Puhupa kivistä. Me muut jauhetaan komistuksista sinunkin puolesta.
Mitäpä noista jauhamaan. Yksinkertaisempi sukupuoli on parilla lauseella läpikäyty.
Hmm, nyt kun mietin niin ei minulla tule mieleen YHTÄÄN naista, joka tuntuisi tykkäävän miehistä puhumisesta. Joten ehkä sä ap olen normaali ja ihan tavanomainen tuossa mielessä, ja se miehistä puhuminen joku poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, aika samanlaisia suurin osa. Ei paljon jutunjuurta niistä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhupa kivistä. Me muut jauhetaan komistuksista sinunkin puolesta.
Tulee varmaan lyhyt keskustelu. Eihän niitä nyt juurikaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla? Minä en ole ikinä ollut kiinnostunut puimaan kenenkään asioita. Minusta on jotenkin tyhjänpäiväistä jauhaa muiden ihmisten tekemisistä tai tekemättä jättämisistä siksi, että se ei muuta mitään. En myöskään koe, että erityisesti miehet olisivat niin mielenkiintoisia että heistä pitäisi erityisesti jauhaa tai miettiä heidän tekemisiään ja ajatuksiaan.
Suhteesi miehiin on terve ja ongelmaton