Gigantissa 100 tuumainen töllötin pari tonnia
Kommentit (22)
kannattaa tarkistaa miten vanha järjestelmä siinä on.
Ja lampaat ostaa koska halvalla saa. Ei ihme että nurkat täyttyy kaikesta kiinankrääsästä. Televisio kesti ennen kymmenen vuotta, mutta nyt pitää olla vaihtamassa muutaman vuoden välein. Onhan siinä varmasti hieman wow efektiä kun tuollaisen laittaa vuokrakorsun seinälle.
Tuon kotiikuljetukseen ei taida edes paku riittää, vaan tarvitaan kuormuri. Minä ostin vaatimattoman kokoisen 53-tuuman telkkarin ja se mahtui juuri ja juuri farmari-mersuun ilman pakkausta.
Minulla nyt 55 tuumainen ja tuntuu liian isolta. Olisi 43" riittänyt hyvin. Ei olisi pitänyt kuunnella kaikenlaisia asiantuntijoita ja hifistejä telkkarin koon suhteen.
Sopivan kokoinen n. kolmesta metristä katseltuna.
Vierailija kirjoitti:
Ja lampaat ostaa koska halvalla saa. Ei ihme että nurkat täyttyy kaikesta kiinankrääsästä. Televisio kesti ennen kymmenen vuotta, mutta nyt pitää olla vaihtamassa muutaman vuoden välein. Onhan siinä varmasti hieman wow efektiä kun tuollaisen laittaa vuokrakorsun seinälle.
Mikä ihmeen lammasfetissi sulla oikein on?
Ostan uuden telkkarin aina kun vanha hajoaa. 6-8 vuotta ovat käytölläni kestäneet.
Nyt on 85" mutta seuraava vähintään 100".
Jos se jotain haittaa niin voi kyynel... :D
meidän Pioneer Plasma 40'' maksoi aikanaan 3300e, josta sain toki 300 alennusta, ei gigantista vaan ihan paikallisesta liikkeesta gigan vierestä, liike toimii edelleen ...kuten telkkukin. Likemmä 20v, kuin 15v. sitten hankittu.
Hintansa arvoinen ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuotta? Melkoisia romuja olet ostanut, itsellä ensimmäinen ja viimeinen putkitelevisio kesti ainakin 25 vuotta, myin sen toimivana eteenpäin joten en tiedä hajosiko koskaan.
Vierailija kirjoitti:
kannattaa tarkistaa miten vanha järjestelmä siinä on.
giga on tunnettu siitä että ulkoisesti samanlaista myyvät halvemmalla kuin muut, mutta se on kuitenkin eri, eli jotain vanhaa
Vierailija kirjoitti:
En katso televisiota, olen lesta.
Niin, Jeesushan oli vahvasti televisioita vastaan
Samalla hinnalla saa hyvän videotykin ja kankaan ja 300 tuumaisen kuvan.
55 kiloa? Vastaava kuvaputkitelkku painaisi varmaan tonnin.
Odotan vain iltiksen juttua siitä miten joku oli ollut sossun maksusitoumuksella ostamassa tuollaista kotiinsa.. 😎
Henkilökohtaisesti 48" on minulle turhan iso tällä hetkellä 3 metrin päästä katsottuna. 40-42" olisi ihan sopiva. Toki jos joku hankkii puhtaasti leffakäyttöön jättitelkkarin, niin silloin ehkä ymmärrän..
Vierailija kirjoitti:
Odotan vain iltiksen juttua siitä miten joku oli ollut sossun maksusitoumuksella ostamassa tuollaista kotiinsa.. 😎
Henkilökohtaisesti 48" on minulle turhan iso tällä hetkellä 3 metrin päästä katsottuna. 40-42" olisi ihan sopiva. Toki jos joku hankkii puhtaasti leffakäyttöön jättitelkkarin, niin silloin ehkä ymmärrän..
Mulla on 65", ei sitä näe isossa olohuoneessa enää perältä ja huonekalut on sijoiteltava sen mukaan. Tuollainen 100" antaa enemmän vapautta sisustukseen isossa huoneessa.
Huono kuva. Kunnollinen 55 maksaa 2000€
Ei sitä sieltä kuitenkaan saa, vaan pakkomyyvät tilalle pienemmän ja kalliimman sekä kaupan päälle huolenpitosopimuksen 20 vuodeksi ja uuden puhelinliittymän.