Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä koen loukkaavaksi lähes 40-vuotiaat naiset, jotka haluavat lapsia ja perheen

Vierailija
06.03.2025 |

Se juna meni jo, niin miksi häiriköit miqehiä deittisovelluksissa ja kerjäät saavuttamattomissa olevia asioita?

Mitä olette tehneet elämällänne viimeiset 20 vuotta, kun vasta 38-vuotiaana heräätte ajatukseen, että haluaisitte sittenkin sen perheen?

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, narsistin narratiivissa vieraannutettu vanhempi on syyllinen.

Vierailija
22/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hae ikäistäsi seuraa, 50-60-vuotiaita! Eikö vanhat ukot vois luopua nuorten naisten vonkaamisesta??

olen 41, idiootti

Otan osaa, idiootti. Mutta onneksi olet oppinut hyväksymään tilanteesi.

haha, femcel närkästyi, kun ei kelpaa kellekään :D

Niin, aivan yksin saan olla, ei enää ketään passattavana, ei kukaan sotke kotia. Mutta onneksi minulla on muistot ihanista miehistäni. Regt in peace, darlings!

musta leski?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaannu ihan rauhassa, ei ketään kiinnosta. Varsinkaan naisia. N38 jolla poikkis 13v nuorempi.

Vierailija
24/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

👋 🚩 x

Vierailija
25/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hae ikäistäsi seuraa, 50-60-vuotiaita! Eikö vanhat ukot vois luopua nuorten naisten vonkaamisesta??

olen 41, idiootti

haha, femcel närkästyi, kun ei kelpaa kellekään :D

Niin, aivan yksin saan olla, ei enää ketään passattavana, ei kukaan sotke kotia. Mutta onneksi minulla on muistot ihanista miehistäni. Regt in peace, darlings!

musta leski?

Ihan harmaa vain. Yhdeltä särkyi sydän, kun jouduin jättämään hänet, ja toisen vei syöpä. Mutta nyt nautin satunnaisita miehistä ystäväinä ja vähän muutenkin, ja sitä, että en enää tarvitse huolehtia muista kuin itsestäni: ei vanhemmista, puolisoista, ja lapsikin elää omaa, hyvää elämäänsä.

Vierailija
26/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika herkkä tapaus, ap. Miksi moisesta pitäisi loukkaantua?

Vierailija
27/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne naiset ovat. Pahimmat yrittävät etsiä elättäjää äpärillensä, onneksi harva mies on cuck. Toivottavasti teillä on edessä köyhä ja yksinäinen lapsuus, olette sen ansainnut:).

Vierailija
28/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen 41, idiootti

;)

Vierailija
29/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loukkaannu ihan rauhassa, ei ketään kiinnosta. Varsinkaan naisia. N38 jolla poikkis 13v nuorempi.

Näköjään sinua kiinnosti. Kiva että tykkäät nuoremmista miehistä, ja olette varmasti henkisesti samassa kasvuvaiheessa. Kuka 38-vuotias nainen muuten kutsuu miesystäväväänsä poikkikseksi?

Vierailija
30/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ne naiset ovat. Pahimmat yrittävät etsiä elättäjää äpärillensä, onneksi harva mies on cuck. Toivottavasti teillä on edessä köyhä ja yksinäinen lapsuus, olette sen ansainnut:).

Lapset ovat täysin syyttömiqä, eikä heidän pitäisi kärsiä. Sen sijaan vieraannuttaminen tulisi kriminalisoida.

Vierailija
31/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen 41, idiootti

Et sitten kertonut ikääsi aloituksessa. Mitä muuta jätät kertomatta esim. mulla on jo lapsia edellisestä suhteesta.

:DDDDDDDDD

Vierailija
32/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ miehet eivät kykene enää siittämään  terveitä lapsia. Siksi tämäkin repii pelihousunsa.

Vierailija
33/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voi vastata asiallisestikin. On paljonkin nelikymppisiä, jotka ehkä tossa vaiheessa herää omaan tilanteeseensa, että haluaakin sittenkin niitä lapsia, jos ei ole niitä vielä tehnyt tai saanut. Ei aikaisemmin halunnut tai ei ollut oikeaa kumppania vierellä. Nelikymppinen ei kuitenkaan ole vielä ikäloppu saamaan lapsia. Niitä on moni vielä saanut esim 40-45-vuotiaana, tiedän myös pari 47-48-vuotiasta naista, jotka ovat tulleet luonnollisesti raskaaksi. On niitä joitan yli viiskymppisiäkin.Mies kaiketi voi tulla isäksi niin kauan kuin ottaa eteen niinsanotusti. Mutta tällainen ikärasismi naisia kohtaan, mitä tässä kirjoituksessa on, on tietty ihan lapsellista ja typerää. Me kaikki vanhenenmme, myös sinä, etkä sinä ole mikään poikkeus siinä, että sulla olisi jotenkin oikeus haukkua iäkkäämpiä naisia heidän valinnoistaan tai epäonnistumisista jne. Kaiken kaikkiaan melko surullinen kirjoitus. Ehkä sitten yli viiskymppisenä sullakin on enempi elämänkokemusta ja näkemystä siihen, miten elämä menee, mitkä on niitä onnistuneita valintoja jne. Kaikki eivät niitä lapsia myöskään saa, vaikka haluaisivat, moni ei halua. Kaikkea sateenkaaren ja taivaan alla. Mutta kaikki vanhenevat, se on ihan biologinen fakta.

Vierailija
34/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne pähkinän kokoiset aivot kirjoittajalla, ahdasmielinen mielipide loukkaavaan sävyyn ja provosoiva kirjoitus kaikenkaikkiaan. Tähän ei ehkä kannata tuhlata kenenkään sen enempää energiaa. Mielensäpahoittaja voi ryömiä takaisin sinne jonnein perukoille, mistä keksit näin mahtavan kirjoituksen aloitella : D

Vierailija
35/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen 41, idiootti

Et sitten kertonut ikääsi aloituksessa. Mitä muuta jätät kertomatta esim. mulla on jo lapsia edellisestä suhteesta.

:DDDDDDDDD

Tottakai mulla on lapsia. En etsi suhdetta, vaan kevyttä huvia nuoremmista naisista. Satuin vilkaisemaan vähän oman ikäisiä ja ehdin jutella jo yhdelle, kunnes tuli ilmi, että oma lapsilukuni on täynnä. Kyllähän sen osaa lukea aloituksesta rivien välistä.

Vierailija
36/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se kamalaa kun deittisovelluksissa on ihmisiä, jotka eivät itseä miellytä? Vakavissaanko luulet, että deittisovellus on vain sinulle, ja kaikkien muiden läsnäolo on häiriköintiä? No, eipä ole tuollaisia ongelmia, kun ei ole deittisovellustakaan.

Vierailija
37/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai naiset muka vain? Deittisovellukset on täynnä 40v ukkoja jotka on viimein valmiit sitoutumaan ja perustamaan perheen,mutta naisen pitää olla parikymppinen ja lapseton. Ja sitten  kiukutellaan kun joku 24v ei halua tehdä vauvaa isänsä ikäisen kanssa

Vierailija
38/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40+ miehet eivät kykene enää siittämään  terveitä lapsia. Siksi tämäkin repii pelihousunsa.

Lapset on jo tietenkin tähän ikään mennessä hankittu.

Vierailija
39/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 35 vuotias nainen eikä yksikään mies oo halunnut sitoutua tai perustaa perheen!!! Älä jauha sontaa

Vierailija
40/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juna meni jo. En itse tekisi enää lisää lapsia, ei kiinnosta se pikkulapsiaika enää.

Ei voi tulla naisen hedelmällisyys yllätyksenä kenellekään. 

M42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän