Miehenä koen loukkaavaksi lähes 40-vuotiaat naiset, jotka haluavat lapsia ja perheen
Se juna meni jo, niin miksi häiriköit miqehiä deittisovelluksissa ja kerjäät saavuttamattomissa olevia asioita?
Mitä olette tehneet elämällänne viimeiset 20 vuotta, kun vasta 38-vuotiaana heräätte ajatukseen, että haluaisitte sittenkin sen perheen?
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
40+ miehet eivät kykene enää siittämään terveitä lapsia. Siksi tämäkin repii pelihousunsa.
Suurin osa on ihan terveitä ja normaaleita lapsia. Naisella sen sijaan voi olla ongelmia tulla raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tähän voi vastata asiallisestikin. On paljonkin nelikymppisiä, jotka ehkä tossa vaiheessa herää omaan tilanteeseensa, että haluaakin sittenkin niitä lapsia, jos ei ole niitä vielä tehnyt tai saanut. Ei aikaisemmin halunnut tai ei ollut oikeaa kumppania vierellä. Nelikymppinen ei kuitenkaan ole vielä ikäloppu saamaan lapsia. Niitä on moni vielä saanut esim 40-45-vuotiaana, tiedän myös pari 47-48-vuotiasta naista, jotka ovat tulleet luonnollisesti raskaaksi. On niitä joitan yli viiskymppisiäkin.Mies kaiketi voi tulla isäksi niin kauan kuin ottaa eteen niinsanotusti. Mutta tällainen ikärasismi naisia kohtaan, mitä tässä kirjoituksessa on, on tietty ihan lapsellista ja typerää. Me kaikki vanhenenmme, myös sinä, etkä sinä ole mikään poikkeus siinä, että sulla olisi jotenkin oikeus haukkua iäkkäämpiä naisia heidän valinnoistaan tai epäonnistumisista jne. Kaiken kaikkiaan melko surullinen kirjoitus. Ehkä sitten yli viiskymppisenä sullakin on enemp
Kuule, ei se vajaassa kymmenessä vuodessa enää kehity ihmisenä, kun ei ole 40 vuodessakaan päässyt esipuberteettia pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai naiset muka vain? Deittisovellukset on täynnä 40v ukkoja jotka on viimein valmiit sitoutumaan ja perustamaan perheen,mutta naisen pitää olla parikymppinen ja lapseton. Ja sitten kiukutellaan kun joku 24v ei halua tehdä vauvaa isänsä ikäisen kanssa
Tämä on se asian kääntöpuoli, mutta eikö sitten nuo nelikymppiset lapsihaluiset kohtaa, vai oliko pointti siinä että myös lapseton 40-vuotias mies haluaa nuoren naisen?
Ei lapsettoman nelikymppisen miehen kannata etsiä samanikäistä naista. 10 vuotta nuorempia naisia löytyy kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tähän voi vastata asiallisestikin. On paljonkin nelikymppisiä, jotka ehkä tossa vaiheessa herää omaan tilanteeseensa, että haluaakin sittenkin niitä lapsia, jos ei ole niitä vielä tehnyt tai saanut. Ei aikaisemmin halunnut tai ei ollut oikeaa kumppania vierellä. Nelikymppinen ei kuitenkaan ole vielä ikäloppu saamaan lapsia. Niitä on moni vielä saanut esim 40-45-vuotiaana, tiedän myös pari 47-48-vuotiasta naista, jotka ovat tulleet luonnollisesti raskaaksi. On niitä joitan yli viiskymppisiäkin.Mies kaiketi voi tulla isäksi niin kauan kuin ottaa eteen niinsanotusti. Mutta tällainen ikärasismi naisia kohtaan, mitä tässä kirjoituksessa on, on tietty ihan lapsellista ja typerää. Me kaikki vanhenenmme, myös sinä, etkä sinä ole mikään poikkeus siinä, että sulla olisi jotenkin oikeus haukkua iäkkäämpiä naisia heidän valinnoistaan tai epäonnistumisista jne. Kaiken kaikkiaan melko surullinen kirjoitus. Ehkä sitten yli viiskymppisenä sullakin on enemp
En haukkunut valinnoista, vaan siitä, että niiden valintojen taakka heitetään heti ensimmäisen vastaantulevan miehen syliin, että jo esimerkiksi ennen tapaamista vaaditaan lupausta avioliitosta ja lapsista. Eikö itsellä tulisi hyväksikäytetty olo?
olen 41, idiootti
No tuon kyllä huomaa..
Vierailija kirjoitti:
olen 41, idiootti
No tuon kyllä huomaa..
Niin me muutkin huomataan, että et oppinut pilkkusääntöjä, joten et ymmärrä edes lyhyitä lauseita tai virkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä olette tehneet elämällänne viimeiset 20 vuotta, kun vasta 38-vuotiaana heräätte ajatukseen, että haluaisitte sittenkin sen perheen?"
Kouluttautunut tohtoriksi, asunut kahteen otteeseen ulkomailla, perustanut yrityksen, rakentanut talon, rempannut mökin... Nuorempana ajattelin, etten koskaan halua edes mitään perhettä enkä parisuhdetta, että seikkailen vaan itsekseni lopun ikää. Mutta siihenkin sitten kyllästyi.
Jännä miten monelle se on joko tai. Oon tehnyt nuo kaikki sekä saanut lapset. Tiedostin jo nuorena, että lapset on yritettävä saada ennen 35 vuoden ikää. Eikö naiset ymmärrä hedelmällisyyden päälle.
(Nykyään seikkaillaan perheenä - ei lapset sitäkään estä)
Ap miehenä koen häpeää aloittamasi tekstin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hae ikäistäsi seuraa, 50-60-vuotiaita! Eikö vanhat ukot vois luopua nuorten naisten vonkaamisesta??
olen 41, idiootti
Minä luulin että 6v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hae ikäistäsi seuraa, 50-60-vuotiaita! Eikö vanhat ukot vois luopua nuorten naisten vonkaamisesta??
olen 41, idiootti
Et sitten kertonut ikääsi aloituksessa. Mitä muuta jätät kertomatta esim. mulla on jo lapsia edellisestä suhteesta.
:DDDDDDDDD
Tottakai mulla on lapsia. En etsi suhdetta, vaan kevyttä huvia nuoremmista naisista. Satuin vilkaisemaan vähän oman ikäisiä ja ehdin jutella jo yhdelle, kunnes tuli ilmi, että oma lapsilukuni on täynnä. Kyllähän sen osaa lukea aloituksesta rivien välistä.
Kirjoita profiiliisi suorasanaisesti, että et halua enempää lapsia.
Seurustelin ikävuodet 25-35 miehen kanssa, joka ei voi saada lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä olette tehneet elämällänne viimeiset 20 vuotta, kun vasta 38-vuotiaana heräätte ajatukseen, että haluaisitte sittenkin sen perheen?"
Kouluttautunut tohtoriksi, asunut kahteen otteeseen ulkomailla, perustanut yrityksen, rakentanut talon, rempannut mökin... Nuorempana ajattelin, etten koskaan halua edes mitään perhettä enkä parisuhdetta, että seikkailen vaan itsekseni lopun ikää. Mutta siihenkin sitten kyllästyi.
Jännä miten monelle se on joko tai. Oon tehnyt nuo kaikki sekä saanut lapset. Tiedostin jo nuorena, että lapset on yritettävä saada ennen 35 vuoden ikää. Eikö naiset ymmärrä hedelmällisyyden päälle.
(Nykyään seikkaillaan perheenä - ei lapset sitäkään estä)
Kaikkea ei voi saada. Tai ainakin vain aniharva pystyy saamaan kaiken.
Molempia, sekä miehiä että naisia herää tähän nelikymppisinä. Sitä yhtä artikkelin miestä mollattiin täällä monta sivua. En itse ymmärrä kun en ole koskaan halunnut lapsia. Onhan se myös riskialttiimpaa tulevalle lapselle mitä vanhempia vanhemmat ovat.
Yli 35-vuotiaan naisen ei todellakaan kannata hankkia enää lapsia, riskit saada vammainen lapsi ovat jo niin merkittävät. On täysin ymmärrettävää, että nelikymppinen (tai ylipäätään minkä tahansa ikäinen mies) kiertää kaukaa biologisista lapsista haaveilevat, yli kolmevitoset naiset. Itse olen 35-vuotias mies, avovaimoni on 25-vuotias ja odotamme ensimmäistämme. En olisi edes harkinnut lapsien hankintaa, jos kumppanini olisi reilusti päälle kolmenkymmenen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen 41, idiootti
Otan osaa, idiootti. Mutta onneksi olet oppinut hyväksymään tilanteesi.
🤣👍
todellakin hyväksyn sen, että saan tapailla nuoria naisia, eikä tarvitse olla "parisuhteessa" narsistisen hirviön kanssa
Miksi ei, kunhan sitten kohtelet niitä parikymppisiä rehellisesti ja kauniisti, ettet ole luomassa heistä tulevaisuuden miehiin pettyneitä ja katkeria, huonosti kohdeltuja ja petettyjä "hirviöitä"
Jos aloittaja itse on joku 50-vuotias lapseton mies niin on kornia....
Vierailija kirjoitti:
Loukkaannu ihan rauhassa, ei ketään kiinnosta. Varsinkaan naisia. N38 jolla poikkis 13v nuorempi.
Tilanteesi ei ole lopullinen ratkaisu. "Poikkis" on kymmenen vuoden kuluttua 35, sinä 48. Mies jatkaa matkaansa viimeistään silloin. Kukaan ei halua menettää parhaita vuosiaan omaishoitajana.
Vierailija kirjoitti:
Ap miehenä koen häpeää aloittamasi tekstin takia.
Häpeä ihan itseäsi ja sitä että alistut naisen tahtoon. Et ole mies.
Tämä on se asian kääntöpuoli, mutta eikö sitten nuo nelikymppiset lapsihaluiset kohtaa, vai oliko pointti siinä että myös lapseton 40-vuotias mies haluaa nuoren naisen?