Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä koen loukkaavaksi lähes 40-vuotiaat naiset, jotka haluavat lapsia ja perheen

Vierailija
06.03.2025 |

Se juna meni jo, niin miksi häiriköit miqehiä deittisovelluksissa ja kerjäät saavuttamattomissa olevia asioita?

Mitä olette tehneet elämällänne viimeiset 20 vuotta, kun vasta 38-vuotiaana heräätte ajatukseen, että haluaisitte sittenkin sen perheen?

Kommentit (144)

Vierailija
81/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, nieletkö mällit mällykkeet? 

Vastaa ap. 

Niin että nieletkö mällit mällykkeet? 

Vierailija
82/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisvauva joka ei kestä että pitäisi jakaa naisen huomio lasten kanssa. Kokisit vauvankin kilpailijana. Toivottavasti kukaan ei tuhlaa sinuun hetkeäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan täyspäinen nainen halua kakaroita tai ikäloppua papparaista, joten älä jauha paskaa, ap.

Tämä. 

Vierailija
84/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mällit mällykkeet 

Vierailija
85/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 35-vuotiaan naisen ei todellakaan kannata hankkia enää lapsia, riskit saada vammainen lapsi ovat jo niin merkittävät. On täysin ymmärrettävää, että nelikymppinen (tai ylipäätään minkä tahansa ikäinen mies) kiertää kaukaa biologisista lapsista haaveilevat, yli kolmevitoset naiset. Itse olen 35-vuotias mies, avovaimoni on 25-vuotias ja odotamme ensimmäistämme. En olisi edes harkinnut lapsien hankintaa, jos kumppanini olisi reilusti päälle kolmenkymmenen. 

Olet kuitenkin jo lähellä sitä ikää, jolloin miehen tkeemän lapsen riski sairastua skitsofreniaan on isompi kuin sitä nuoremmilla isillä..

Vierailija
86/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap 🤡

Vierailija
87/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap 🤡

Taitaa olla PA 

Vierailija
88/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 35-vuotiaan naisen ei todellakaan kannata hankkia enää lapsia, riskit saada vammainen lapsi ovat jo niin merkittävät. On täysin ymmärrettävää, että nelikymppinen (tai ylipäätään minkä tahansa ikäinen mies) kiertää kaukaa biologisista lapsista haaveilevat, yli kolmevitoset naiset. Itse olen 35-vuotias mies, avovaimoni on 25-vuotias ja odotamme ensimmäistämme. En olisi edes harkinnut lapsien hankintaa, jos kumppanini olisi reilusti päälle kolmenkymmenen. 

Säälin avovaimoasi, eikö saanut omanikäistä seuraa?

Vierailija
89/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mällit mällykkeet 

Vierailija
90/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan täyspäinen nainen halua kakaroita tai ikäloppua papparaista, joten älä jauha paskaa, ap.

Äitisi ei siis ollut täyspäinen nainen? 

Vierailija
91/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kuitenkin jo lähellä sitä ikää, jolloin miehen tkeemän lapsen riski sairastua skitsofreniaan on isompi kuin sitä nuoremmilla isillä..

Lähellä joo, paljon pidempään en olisi odottanut. Lapsi laitettu alulle kun olin 34-vuotias ja toisen hankimme heti, kun mahdollista. Pitkälti yli 35-vuotiaana miehenä, mutta ETENKIN NAISENA biologisen lapsen hankinta on järjetöntä uhkapeliä, joka pitäisi kieltää melkeinpä lailla. 

Vierailija
92/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se teidänkin tuleva pienokainen voi olla vammainen (kaikki ei näy ultrassa), tai vammautua synnytyksessä tai vammautua myöhemmin, osottautua myöhemmin jälkeenjääneeksi jne, jne, jne... Älä ole ollenkaan varma että perheesi kasvaa valioyksilöllä.

Vierailija
93/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset eivät tykkää oman ikäisistä miehistä. Kun tapasin tyttöystäväni 31-vuotiaana ja hänen ollessa 18-vuotias, hän kerran tokaisi, että ajatus oman ikäisistä miehistä aidosti kuvotti häntä. Ihmisiä on moneen lähtöön ja makuja monia. :)

Vierailija
94/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän korkeakoulutettu, urheilullinen, hyvävartaloinen ja kaunis nainen voinut valita ihan sen kumppanin, jonka itse halusi ja se satuin olemaan minä. Minulla oli myös reilusti valinnanvaraa, mutta häneen rakastuin. Mikä sua siinä hiertää? 

Vierailija
95/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyhmä olet, kun et osaa lukea? En hae naista suhteeseen, eikä 41-vuotias ole mikään pappa.

Vierailija
96/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas herkästi loukkaantuva. Ehkä sinun kannattaisi pitää vähän taukoa noista sovelluksista kun menee noin tunteisiin. 

Vierailija
97/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se teidänkin tuleva pienokainen voi olla vammainen (kaikki ei näy ultrassa), tai vammautua synnytyksessä tai vammautua myöhemmin, osottautua myöhemmin jälkeenjääneeksi jne, jne, jne... Älä ole ollenkaan varma että perheesi kasvaa valioyksilöllä.

Minkä tahansa pariskunnan lapsi voi olla vammainen, mutta turhia riskejä ei kannata silti ottaa. Kyllä reilusti ylipainoinenkin voi elää pitkään mutta ei se silti tarkoita sitä, etteikö olisi tilastollisesti todennäköisempää saavuttaa korkeaa ikää jos on normaalipainoinen. 

Vierailija
98/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lasten hankkiminen liittyy sinuun tai treffailuun? Nainen hankkii lapset vaikka spermapankista. Sinulla ei ole syytä loukkaantua, naisten lastenhankkiminen ei kuulu sinulle.

ihmisoikeusrikos sitä lasta kohtaan olla YH:n lapsi

Vierailija
99/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se viimeinen juna on tainnut jo ajaa ap:n ohi. Ehkei enää itse kelpaa ja projisoi tuskansa hedelmällisessä iässä oleviin? 

Laita hei, ap, tää sinne profiiliin tiedoksi, niin ei varmaan tule turhia/loukkaavia yhteydenottoja

Vierailija
100/144 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän korkeakoulutettu, urheilullinen, hyvävartaloinen ja kaunis nainen voinut valita ihan sen kumppanin, jonka itse halusi ja se satuin olemaan minä. Minulla oli myös reilusti valinnanvaraa, mutta häneen rakastuin. Mikä sua siinä hiertää? 

Korkeakoulutettu 25-vuotias lasta odottamassa 😂 synnyttänee yksisarvisen, kannattaa vähän tsempata noiden tarinoiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme