Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ei enää osaa tai halua noudattaa liikennesääntöjä?

Vierailija
06.03.2025 |

Turvavälit on unohtuneet varmaan 80% kuskeista ja nopeusrajoituksia noudattaa ehkä 20% kuskeista.

Ylipäätänsä tuntuu siltä että ihmiset ei enää osaa ennakoida liikenteessä yhtään, jos valot on punaiset niin miksi sinne pitäisi ajaa ylinopeutta ja pysähtyä? Eikö viisainta olisi laittaa oma nopeus sellaiseksi että ei tarvitse pysähtyä?

Tai jos tiellä ajaa traktori tai auto alle suurimman sallitun nopeuden niin miksi vauhtia ei osata hiljentää ajoissa, ajetaan kovaa siihen ihan taakse ilman turvaväliä?

Onko nykyiset autot niin helppoja ajaa että kuskien ei tarvitse ajatella yhtään eikä ajotaitoja tarvita?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh, ainahan näin on ollut ja paljon pahemminkin.

Öööö, mene muualle öööttelemään, typerys.

Vierailija
22/23 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen tyhmyys, itsekeskeisyys, välinpitämättömyys ja perseily. Roskat tiputetaan kädestä siihen missä ollaan ja kitistään kun puisto on niin likainen. Tilataan romut temusta ja kitistään miksi kaupungin keskustassa ei ole kivoja kivijalkakauppoja silloin kerran vuodessa kun Minä haluaisin niissä kierrellä. Oma piha vedetään ruohonleikkurilla vaikka joka päivä, mutta piharajan ulkopuolelle voidaan viedä vaikka akkujätteet. Samalla kitistään miksei kaupunki siivoa noita akkujätteitä pois yleisiltä alueilta, mutta myös miksi pitää maksaa niin paljon veroja.

Autolla ajetaan niinkuin muita ei olisi olemassakaan, lapset, vanhat ja vammaiset saa hyppiä pois suojateiltä kun täältä tulee Minä! Paitsi jos joku ajaa eteesi kun sinulle on kolmio niin raivotaan että mitä se eteen kaahasi, kun olisin hyvin ehtinyt.. tai jos saa parkkisakon kun parkkeerasi invapaikkaan, kun oli vaan ihan nopee puolen tunnin asia, niin kyllähän se pitäisi ymmärtää että Minä silloin saan parkkeerata mihin vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen hämmennytti se, että useampi moottoritiellä ohittava auto palasi takaisin vasemmalle kaistalle ihan siihen oman autoni keulan eteen. Kuvittelevatko nuo sitä, että jos autossa loppuu kaistavahdin valo palamasta, niin se tarkoittaa sitä, että nyt heti sinne toiselle kaistalle? Käytännössä siis tulevat siihen muutaman metrin päähän toisen auton keulasta, aika lyhyt "turvaväli" noin 100 km/h vauhdissa. Minullakin on kaistavahti joka varoittaa minusta siitä, että älä vaihda kaistaa siellä on joku. Minä palaan moottoritiellä ohituksessa normikaistalle takaisin vasta kun näen taustapelistä ohitettavan kunnolla. 

Tämä ja sitten niille perskuleilla  ei ole edes kuraläppiä autoissa, kaikki pska suoraan tuulilasille  ohitettavalle😡

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi