Mitkä asiat tekevät miehestä miehen?
Kommentit (41)
Selkäranka tekee ihmisestä ihmisen, myös miesihmisen. Moraali, terve oikeudentunto ja oikeudenmukaisuus jne.
Ryhdikkyys, uskollisuus, luotettavuus ja herrasmiehen käytöstavat!
MASSIIVISEN KOKOINEN MEISSELI JOKA TÄYTTÄÄ REIKÄNI ÄÄRIMILLEEN
Nyt on miehiä palstalla kukaan ei maininnut iso muna joka on kyllä törkeä sana miehen juhlakalusta,kyllä se kätevyys sekä nais että käytännönasioissa on varmaan plussaa.Nappaat naisen,kirveellä veistät mökin ja sanot tule tänne rakas,huomenna veistän paskahuusin.
Se ajattelu että yhteisen parisuhteen hyvinvointi menee AINA kaiken muun edelle.
Tietysti parta, muna ja möreä ääni.
Vierailija kirjoitti:
No mitä teet sillä munalla haudot vai,keität,paistat,onko sulla kullia?
Epäilen että se on testosteroni, haisee pahalle, ja joillakin vielä kamalammalle, miten ne kestää itse olla jatkuvasti sellaisen hajun ympäröimänä.
Öö. Vastuun ottaminen, virheiden myöntäminen, eteenpäin meneminen. Heikoimman auttaminen. Uskollisuus.
Olen konservatiivi tässä asiassa eli näen miessukupuolen biologisena faktana. Nainen ei voi muuttua mieheksi eikä mies naiseksi millään ponnistuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä teet sillä munalla haudot vai,keität,paistat,onko sulla kullia?
Oletpa sinä tuhma. ;)
Vierailija kirjoitti:
Olen konservatiivi tässä asiassa eli näen miessukupuolen biologisena faktana. Nainen ei voi muuttua mieheksi eikä mies naiseksi millään ponnistuksella.
Olen samaa mieltä tässä asiassa.
Kohta tulee joku haukkumaan äärioikeistolaiseksi. Sitä odotellessa.
Paidan kauluksesta pursuavat rintakarvat, kuten herra 47:llä.
Vierailija kirjoitti:
Penis
Onko siis mielestäsi niin, että miespuolinen, joka esim. auto-onnettomuudessa on menettänyt kehonosia, ei ole mies? Vaikka olisi sellaiseksi synnärillä määritelty ja on ennen onnettomuutta pari lastakin siittänyt? Nämä transfobiset lausunnot aina menevät siihen, että porukka ei itsekään tiedä, mikä on mies, vaikka niin yksinkertaiselta vaikuttaisi.
Itse hyväksyn, että henkilö on mies jos sanoo olevansa, koska en minä miksikään penispoliisiksi ala. Se, onko kunnon mies, miehekäs mies, tai mies joka minua miellyttää, on sitten eri asia. Siihen ei niin helpolla pysty. Mutta en tiedä, mikä olisi parempi määritelmä kuin "itse on vankasti sitä mieltä, että on" -ettei sitten löytyisi jotain poikkeusta joka kuitenkin vastaansanomattomasti on mies, kuten tuo esimerkkini onnettomuuteen joutunut. Ei tosin kauheasti kiinnosta; jos ei ole mies, josta olisin kiinnostunut, niin ei jonkun sukupuolella ole sen enempää väliä. Tilastotieteilijöille ehkä on, mutta aina kun itse luen artikkeleita siitä, mitä "miehet" yhteiskunnassa oletettavasti tekevät, niin tulee helposti mieleen "kas, eivät minun tuntemani miehet noin tee". Ei siis sillä, että ekspertit valehtelisivat, vaan sillä, että käytännössä kaikki miehet poikkeavat yksilöinä sabluunasta jollain tavalla, vaikka väestötasolla se olisikin totta. (Armeijatilanteessa on väliä, mutta armeija tällaisenaan onkin vanhentunut. Siinä oli järkeä siihen aikaan, kun käytännössä kaikilla oli jo nuorena lapsia -eihän perheestä, jossa on pienet lapset, voi molempia vanhempia laittaa sotimaan. Mutta kun nykyisin yksinhuoltajaisä ei ole niin suuri poikkeus, ja toisaalta useimmat armeija-ikäiset naiset eivät ole äitejä vielä, se perustelu ei pidä vettä enää).
En esim. kasvata lastani kuten "woket" pelkäävät; hänet määriteltiin synnärillä poikavauvaksi, ja hän selittää useamman kerran päivässä olevansa pieni poika (tai no, omasta mielestään aika suuri poika). Pienen pojan äitinä tiedän, että jo pienellä pojalla vakaumus omasta poikuudesta on varma, ja kerrotaan myös kovaan ääneen, vaikkei hänkään osaisi selittää, miksi on. Mutta uskallapas väärinsukupuolittaa hänet tytöksi (mitä siis en tee, mutta vieraat ihmiset välillä tekevät, kun hän on aika pieni ja söpö). Ei tarvitse korjata, lapselta itseltään tulee täyslaidallinen "ÄITI!!! OLEN POIKA!!!" Kyllä sen itse tietää.
Ööö... mitä?