Harmittaa, että ihan fiksut ja kivat 40-50v miehet haluaa vain kevytsuhteita
Kun on kerran pettynyt rakkaudessa ja tullut jätetyksi, eivät ota enää ikinä riskiä rakastumisesta. Näitä tullut vastaan nyt useampikin.
Harmi, itse kun uskon vielä rakkauteen
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika naiivia ajatella, että tuo olisi syy sitoutumishaluttomuuteen. Nämä miehet, jotka ovat päässeet vapaille markkinoille tinderöinnin ihmeelliseen maailmaan pikkulapsivaiheen ja tylsäksi muuttuneen vaimon jälkeen haluavat tottakai ottaa kaiken irti irtosuhteista ja lukuisien naisten pyörittämisestä. Kuka haluaa suhteeseen miehen, joka ei halua sitoutua? Inhottaa ajatuskin roikkua häntäheikissä, joka vain haaveilee seuraavasta kaadosta.
Eli nytkö ne miehet saavatkin kasapäin matcheja ja naisia niin paljon kuin haluavat? Ja vieläpä perheelliset vuoroviikkoisät... En tiennytkään, että tavismiehillä menee noin lujaa, muista ketjuista olen ymmärtänyt ihan muuta.
Osa saa, osa ei. Ap:n kertomus vahvistaa, näillä mukavilla miehillä ei ole halua sitoutua yhteen naiseen.
Elämä on tämän ikäisenä niin kevyttä. En ole edes saavuttanut mitään, olen paatunut työtön. Silti minulla on hurjasti hyvää tuulta. Nainen tekisi elämästä raskasta erilaisine vaatimuksineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne haluavat ihan oikeitakin suhteita, kunhan vain tulee sopiva nainen vastaan. Et vain ole tarpeeksi kiinnostava (eli hyvännäköinen ja hurmaava) näiden tiettyjen miesten mielestä. Pitää löytää sellainen mies, jolle sinä olet saalis. Kaikki puheet siitä, että miestä on satutettu aiemmin ja hänen sydämensä on särkynyt, ovat tekosyitä sille, ettet ole tarpeeksi viehättävä HEILLE.
Tämähän se. Miehenä kun etsii kumppania niin on helpompaa hakea pelkkää seksiä ja kevyempää menoa näistä "ei vaimomatskua" olevien mimmien kanssa parempaa odotellessa. Eli itseäni vaatimattomman näköisten ja luonteeltaan ei niin kiinnostavien kanssa.
Sitten kun tarpeeksi kolahtava tulee vastaan jonka luonne, ulkonäkö, huumorintaju natsaa, niin sitten se parisuhde todellakin kiinnostaa.
Tämä on aika silmiä avaavaa. Moni nainen toivoo, että kesyttää sen villin naistenmiehen ja ikuisen poikamiehen itselleen, mutta eihän siinä ole mitään järkeä. Kuka tuollaisen ihmisen haluaisi kumppaniksi? Kyllä se luonne heijastuisi suhteeseen ennemmin tai myöhemmin.
Jos olen yhden asian elämässä oppinut, niin ei pidä ottaa kumppania joka kohtelee juuri minua hyvin, vaan kumppani joka kohtelee lähtökohtaisesti kaikkia ihmisiä ystävällisesti ja kunnioituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika naiivia ajatella, että tuo olisi syy sitoutumishaluttomuuteen. Nämä miehet, jotka ovat päässeet vapaille markkinoille tinderöinnin ihmeelliseen maailmaan pikkulapsivaiheen ja tylsäksi muuttuneen vaimon jälkeen haluavat tottakai ottaa kaiken irti irtosuhteista ja lukuisien naisten pyörittämisestä. Kuka haluaa suhteeseen miehen, joka ei halua sitoutua? Inhottaa ajatuskin roikkua häntäheikissä, joka vain haaveilee seuraavasta kaadosta.
Eli nytkö ne miehet saavatkin kasapäin matcheja ja naisia niin paljon kuin haluavat? Ja vieläpä perheelliset vuoroviikkoisät... En tiennytkään, että tavismiehillä menee noin lujaa, muista ketjuista olen ymmärtänyt ihan muuta.
Tietyt miehet saa, on aina saaneet. Voiko tämä oikeasti yllättää jonkun?
Kommenteissa taas näitä jotka sanoo "totuuksina" minkälaisia me miehet ollaan. Meitä on aika monenlaisia, niin ei pitäisi sen mukaan ajatella kaikista mitä itse on. Kyllä ne elämän kolhut tuntuu miehissä samalla lailla kuin naisissakin, ja ehkä jopa kovemminkin, niin en ihmettele jos toisille ollut vähän liikaa. Itse en silti kevyt suhteita jaksaisi, mutta ymmärrän ettei kaikki jaksa enää.
Sama pätee naisiin. Aina seksi mielessä, mutta kieltäydyn kohteliaasti koska en halua polyamoriaa.
HEI. ITSE OLEN NAINEN. 70. OLEN NUOREKAS.PIENI HOIKKA,NS.HYVIN SÄILYNYT..MINULLA ON 50V. YSTÄVÄ,
MEILLÄ ON SUHDE, JOSSA EI OLE SEKSIÄ. MIES ON HALUTON . KUITENKIN TYYDYTTÄÄ ITSEÄÄN . ITSE OLEN MYÖS TYYDYTTÄNYT KÄSIN TOISINAAN.EPÄILEN ETTÄ HÄN ON ADHD. KÄYTÖS SOPII TÄHÄN SAIRAUTEEN. LISÄKSI HÄN ON AGRESSIIVINEN ,RAIVOSTUU HELPOSTI YMPÄRISTÖÖN, MINUA,EI LYÖ.ON MYÖS LOHDUTTAVA,KUN ITKEN. HÄN ON MINULLE ARVOITUS????????
Sorry, en usko enää rakkauteen.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain tyhmää rikkoa itseään moneen kertaan.
M.53
Eikö uusi rakkaus paranna vanhan haavat?
Ei. Tulee vain uusia haavoja.
Voimaantuneille neo-sinkuille sopiikin että kaunista tai komeaa panoseuraa saa tilattua kuin roskaruokaa someaplikaatiosta joka lauantaille eikä tavii roikkua lähibubeissa muiden nähtävillä.
Näin käy kun vaatimuslista on pitkä ja aina pitää saada vaan parempaa ja enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän en ole koskaan seurustellutkaan. Enkä voi naisille mitenkään ehdottaa pelkkää seksiä, en ole sen tason mies että sitä voisin saada. Mutta en olekaan fiksu tai kiva, vaan tyhmä ja ilkeä. Mutta kyllä minullakin seisoo.
M43
Tässä on sulle hyvä teksti tinder-profiiliin! 😃
🇺🇦🇮🇱
Ennemmin muutaman eri naisen kanssa kevyempi suhde, kuin yksi monogaminen, sitoumuksientäyteinen perinteinen suhde. Arvostan tässä iässä omaa aikaa, tilaa ja vapautta, mutta nautin myös naisseurasta. Ei siitä kannata itseensä ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne haluavat ihan oikeitakin suhteita, kunhan vain tulee sopiva nainen vastaan. Et vain ole tarpeeksi kiinnostava (eli hyvännäköinen ja hurmaava) näiden tiettyjen miesten mielestä. Pitää löytää sellainen mies, jolle sinä olet saalis. Kaikki puheet siitä, että miestä on satutettu aiemmin ja hänen sydämensä on särkynyt, ovat tekosyitä sille, ettet ole tarpeeksi viehättävä HEILLE.
Tämähän se. Miehenä kun etsii kumppania niin on helpompaa hakea pelkkää seksiä ja kevyempää menoa näistä "ei vaimomatskua" olevien mimmien kanssa parempaa odotellessa. Eli itseäni vaatimattomman näköisten ja luonteeltaan ei niin kiinnostavien kanssa.
Sitten kun tarpeeksi kolahtava tulee vastaan jonka luonne, ulkonäkö, huumorintaju natsaa, niin sitten se parisuhde todellakin kiinnostaa.
Näinhän se usein menee. On helpompaa sanoa naiselle että syy sitoutumishaluttomuuteen on itsessä (klassinen its not you, its me) kuin sanoa suoraan, että valitettavasti et ole riittävän tasokas vakavaan suhteeseen. Naisten itsetunto ei sitä totuutta kestä ja heidät on siksi parasta säästää totuudelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aika silmiä avaavaa. Moni nainen toivoo, että kesyttää sen villin naistenmiehen ja ikuisen poikamiehen itselleen, mutta eihän siinä ole mitään järkeä. Kuka tuollaisen ihmisen haluaisi kumppaniksi? Kyllä se luonne heijastuisi suhteeseen ennemmin tai myöhemmin.
Jos olen yhden asian elämässä oppinut, niin ei pidä ottaa kumppania joka kohtelee juuri minua hyvin, vaan kumppani joka kohtelee lähtökohtaisesti kaikkia ihmisiä ystävällisesti ja kunnioituksella.
Kaipa se romanttinen ajatus on juuri se, että mies joka kohtelee muita kuin roskaa ja jopa vihaa naisia, rakastuu palavasti juuri minuun ja pitää kuin kukkaa kämmenellä. Jos mies on hyvä, ihana ja huomioonottava kaikille muillekin, niin tuntuu ettei itse ole naisena tälle mitenkään erityinen, satuin vain kohdalle kun tämä yleismukava mies olisi voinut ottaa kenet tahansa toisenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa saa, osa ei. Ap:n kertomus vahvistaa, näillä mukavilla miehillä ei ole halua sitoutua yhteen naiseen.
Ap:n kertomus vahvistaa että ap:n seuraksi valikoituneista miehistä on tuollaista näkynyt. Siitä ei tietenkään voi yleistää että sama koskisi kaikkia tai edes suurinta osaa miehistä.
Minun kohdalla ainakin niin että harva nainen on sen riskin arvoinen että uskaltaisi yrittää. Hyvin harva nainen kolahtaa alussa jo niin paljon että haluaisi enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aik
Mutta eihän ne irtosuhteet poissulje sitä että mies käyttäytyisi jotekin epäkunnioittavasti näitä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaipa se romanttinen ajatus on juuri se, että mies joka kohtelee muita kuin roskaa ja jopa vihaa naisia, rakastuu palavasti juuri minuun ja pitää kuin kukkaa kämmenellä. Jos mies on hyvä, ihana ja huomioonottava kaikille muillekin, niin tuntuu ettei itse ole naisena tälle mitenkään erityinen, satuin vain kohdalle kun tämä yleismukava mies olisi voinut ottaa kenet tahansa toisenkin.
Aika harvan mielestä on mitään romanttista naisvihaajassa tai ihmisessä, joka kohtelee muita kuin roskaa. Ja ikuinen poikamies tai villi naistenmies ei edes ole näiden synonyymi, joskaan harva sellaisistakaan haaveilee.
75 prosenttia eroista on naisten alullepanemia. Kun sen helvetin on mies käynyt kerran läpi, niin ei tee mieli enää tehdä sitä toistamiseen. Ette te voi naiset säästää ja syödä kakkua yhtäaikaa, valinta on tehtävä ja kaikkea ei voi saada. Nykyisellään suomalainen nainen on maailmanlaajuisesti täysin erityisasemassa jo pelkästään lainsäädännön takia, puhumattakaan mm. pääkaupungin kulttuurista (jossa yllättäen on puute hyvistä miehistä). Kasvakaa naiset aikuisiksi ja lopettakaa se helkkarin valitus jokaisesta asiasta, teidän asemanne on nykymaailmassa täysin poikkeuksellinen.