Minkä merkkinen pyykinpesukone sinulla on?
Minkä merkkinen pyykinpesukone sinulla on? Vain asiallisia vastauksia ja saa perustella onko hyvä pyykinpesukone vai ei.
Kommentit (64)
Candy, todella hyvä pyykkikone ja pesee runsaalla vedellä ja hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LG pesutorni.
Koska oli ostohetkellä ainoa järkihintainen (alle 1500€) jossa isot kilomäärät sekä kuivurissa että pesukoneessa, olisko ollut 10 ja 12kg.
Siis pesukone ja kuivuri samassa laitteessa?
Juurikin se. Tuollainen tornimallinen pesukone, jossa päällä kuivuriosa...
-eri
Samsung. Ollut noin 8v ja olen tykännyt. On päivittäispesu (max 40 astetta), joka huuhtelukerroista riippuen vie noin 1h10min. Myös pikapesu pikkupyykille. Linkous max 1400. Mulle pikapesu on tärkeä ominaisuus.
Pieni Rosenlew, 5 kg kapasiteetilla olut kylppärissäni jo noin 15 vuotta. Isompi ei sinne mahtuisikaan, eikä peräkammarin pojalta niin paljoa pyykkiä tulekaan, kun muistaa ettei paperisia käsipyyhkeitä sovi sinne laittaa.
Indesid palvellut vuosikausia viimeksi eilen, toimii on tilan takia päältäladattava versio.
Whirlpool, vanha kun helvetti, mutta toimii kun enkeli. Tehty siihen aikaan kun koneet tehtiin käyttöä kestäviksi.
Samsungin joku eco bubble. Hyvin on toiminut sen 5-6v mitä on ollut. On monipuolinen valikoima pesuohjelmia ja tehokas linkous.
Grundig. Ollut kohta 8 kk, pesee 10 kg kerralla, monipuoliset ohjelmat, ihan huippukone.
Miele,nyt toinen koneollut 9vuotta,eka miele kesti 29 vuotta eikä ollut vielä rikki kun vaihdettiin piti vain vähän kovempaa ääntä lingotessa.
Boch oli huonoin ikinä. Hajosi jo 3 vuoden jälkeen täysin.
Samsungin kone oli ihan hyvä mutta yhden kerran pyykin mukana tuli läjäpäin jotain harmaita muovinpaloja. Joku osa oli siellä hajonnut murusiksi.
Miele! Merkkiä en vaihda. Nykyinen ollut 17 vuotta, yksi 200 euron huolto tehty.
Candy, hyvin palvellut useamman vuoden. Kerran kävi korjaaja onkimassa rummun takaa karanneen pikkutekstiilin.
Siemens. Ollut jotain 38 vuotta. Vielä toimii.
Ei koskaan huollettu.
Kahden epäonnistuneen Upokokeilun jälkeen Miele, sitä en vaihda toiseen merkkiin
Vierailija kirjoitti:
Samsung. Ollut noin 8v ja olen tykännyt. On päivittäispesu (max 40 astetta), joka huuhtelukerroista riippuen vie noin 1h10min. Myös pikapesu pikkupyykille. Linkous max 1400. Mulle pikapesu on tärkeä ominaisuus.
Minulla Miele ja siinä kattavasti ohjelmia ja 1600 krs linko, tärkeä ominaisuus
ASA Cordes.