Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa vinkkejä sellaisenaan syötäviin hiilarittomiin ruokiin

Vierailija
06.03.2025 |

Mun paino ei putoa 1400kcal ruokavaliolla. Testattu tätä 4 viikkoa ja tasan oikein laskien. Mutta kun lasken hiilarit reilusti alas, alkaa tapahtua.

Nyt etsin tuotteita, joilla voin korvata päivittäisiä ruokia ja toisaalta surutta napsia, jos paha nälkä yllättää. Olen jo löytänyt 0% sisältävän soijamaidon kahvimaidoksi, 0% sisältävän soijajugurtin. Lounas (ja päivällinen, en aina syö)  koostuu pääosin salaatista + kanaa/kalaa/lihaa. Pikkunapostelvaksi löysin kananakin, jossa ei myöskään ole hiilareita lainkaan. Juusto on toinen hyvä.

Viikonloppuna syön aamupalaksi paistetun munan ja siivun pekonia + salaattia, pitää nälkää pitkälle iltapäivään, arkisin soijajugurtti marjoilla. Syömäni hiilarit tulee siis vain kasviksisa ja marjoista. 

Ehdota helppoja sellaisenaan syötäviä hiilarittomia vaihtoehtoa aamupalaa ja välipalaksi.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
62/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksanpähkinät. Finelin mukaan hiilareita 3.2 g/100 g, lisäksi runsaasti monitydyttymättömiä rasvahappoja sekä antioksidantteja. Helppoja naposteltavia ja pitävät hyvin nälkää. Ovat myös käteviä  mukana reissussa.

Niitä ei pidä erehtyä syömään vanhentuneina. Itse olen erehtynyt ja hyi helekata minkä makuisia härskiintyneet saksanpähkinät voivatkaan olla. Minulla meni siinä halu noihin kokonaan, nykyään ei maistu edes tuoreet, vaikka tuosta kokemuksesta on aikaa jo yli neljännesvuosisata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa kaalista paloja. Dippaa cheddarsulatejuustoon, koskenlaskijasulatejuustoon, maustettuun smetanaan

Vierailija
64/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sekoittaisit rahkaan öliiviöljyä ja saksanpähkinöitä. Siitä lusikoimaan

Vierailija
65/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliivi- juusto- coktailtikut

Vierailija
66/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni ehdottaa kaikelle johonkin dippaamista? Itse en kaipaa mitään dippejä, voin syödä asiat sellaisenaan

ap

Vierailija
67/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä kukkakaali, tai parsakaali. 

Vierailija
68/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näissä sun mielestä 0% hiilihydraattia? Ja onko keittämien sun mielestä sellaisenaan syömistä?

Vierailija
69/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin moni ehdottaa kaikelle johonkin dippaamista? Itse en kaipaa mitään dippejä, voin syödä asiat sellaisenaan

ap

Syö sitten sellaisenaan. Asia ratkaistu.

Vierailija
70/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähähiilarisella maistunut  nopeana syötävänä esim. keitetty kananmuna, ihan palvikinkku paketista, pari siivua juustoa. Monesti syön jotain noista ja kirsikkatomaatteja. Myös joku kuivaliha vois olla hyvää.

Vierailija
71/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuule ihan ehdotuksia nämä kaikki on. Älä kysele täällä jos ärsyynnyt ehdotuksista.

Btw, googlaa v. netistä itse

Vierailija
72/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näissä sun mielestä 0% hiilihydraattia? Ja onko keittämien sun mielestä sellaisenaan syömistä?

Tämäkin on ehdotus. Oletko jälkeen jäänyt?

Vierailija
73/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KVG

Vierailija
74/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Savutofu. Tofussa ei ole hiilareita kuin joku 0 pilkku jotain grammaa 100 grammassa.

Yliprosessoitu ja vielä myrkytetty eli savustettu kumimainen tekoelintarvike. 

taidat olla hieman tyhmä

savutofu ei ole savustettua vaan siihen on käytetty savuaromia, mikä onkin ehkä ainoa mikä siiän on "yliprosessoitua"

vi tun sisäsiittoinen juntti

Vierailija
75/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähähiilarisella maistunut  nopeana syötävänä esim. keitetty kananmuna, ihan palvikinkku paketista, pari siivua juustoa. Monesti syön jotain noista ja kirsikkatomaatteja. Myös joku kuivaliha vois olla hyvää.

hyi saatana

Vierailija
76/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naudanliha, kananmunat

Vierailija
77/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Savutofu. Tofussa ei ole hiilareita kuin joku 0 pilkku jotain grammaa 100 grammassa.

Yliprosessoitu ja vielä myrkytetty eli savustettu kumimainen tekoelintarvike. 

taidat olla hieman tyhmä

savutofu ei ole savustettua vaan siihen on käytetty savuaromia, mikä onkin ehkä ainoa mikä siiän on "yliprosessoitua"

vi tun sisäsiittoinen juntti

Ei se keinotekoinen savu pelasta tuota evästä. Se vain maistuu savustetulle pesusienelle. Sinulta lie makuaisti mennyt joko vegeilyn, vieraiden geenien tai rutsan takia.

Vierailija
78/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistava naposteluruoka:

raakaa kukkakaalia, turkkilaista juggea, valkodipulia. Yrttejä jos niistä tykkää, suolaa ja pippuria. .Tähän tulee himo!