Kertokaa vinkkejä sellaisenaan syötäviin hiilarittomiin ruokiin
Mun paino ei putoa 1400kcal ruokavaliolla. Testattu tätä 4 viikkoa ja tasan oikein laskien. Mutta kun lasken hiilarit reilusti alas, alkaa tapahtua.
Nyt etsin tuotteita, joilla voin korvata päivittäisiä ruokia ja toisaalta surutta napsia, jos paha nälkä yllättää. Olen jo löytänyt 0% sisältävän soijamaidon kahvimaidoksi, 0% sisältävän soijajugurtin. Lounas (ja päivällinen, en aina syö) koostuu pääosin salaatista + kanaa/kalaa/lihaa. Pikkunapostelvaksi löysin kananakin, jossa ei myöskään ole hiilareita lainkaan. Juusto on toinen hyvä.
Viikonloppuna syön aamupalaksi paistetun munan ja siivun pekonia + salaattia, pitää nälkää pitkälle iltapäivään, arkisin soijajugurtti marjoilla. Syömäni hiilarit tulee siis vain kasviksisa ja marjoista.
Ehdota helppoja sellaisenaan syötäviä hiilarittomia vaihtoehtoa aamupalaa ja välipalaksi.
Kommentit (78)
Opettele Ap juomaan se kahvisi mustana tai laita loraus kuohukermaa. Silloin et tarvitse mitään keinohirvityksiä sekaan. Ketoilijat ja karppaajat käyttävät muutenkin kermaa ruokiinsa, joten siitä riittänee tilkka kahviinkin. Tai kokeile sitten ketoilijoiden rasvakahvia aamulla, kahvin sekaan voipala sulamaan, pitää kuulemma hyvin kylläisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Savutofu. Tofussa ei ole hiilareita kuin joku 0 pilkku jotain grammaa 100 grammassa.
Yliprosessoitu ja vielä myrkytetty eli savustettu kumimainen tekoelintarvike.
Silti kuuluu pitkäikäisten japanilaisten ruokavalioon. Onko mielestäsi suurempaa prosessointia kuin juuston valmistaminen juoksuttamalla? Vai mahdatkohan edes tietää, miten tofu valmistetaan, epäilen.
Luuletko todella että markettitofut tehdään aidolla tavalla ja savustetaan puuhiilillä?
SOIJAPAPU (61 %), vesi, SOIJAkastike (SOIJAPAPU, VEHNÄ ja merisuola), savuaromi.
Tuo ei ole aitoa nähnytkään!!
Vierailija kirjoitti:
Lasagne kesäkurpitsaa käyttäen ilman lasagnelevyjä.
Tää nyt ei ole sellaisenaan syötävä naposteltava mitä etsin. En siis etsi reseptejä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasagne kesäkurpitsaa käyttäen ilman lasagnelevyjä.
Tää nyt ei ole sellaisenaan syötävä naposteltava mitä etsin. En siis etsi reseptejä.
ap
Kurkun ja kesäkurpitsa pätkiä. Dippaa majoneesiin.
Vierailija kirjoitti:
Hengenvaarallisesti lihava -ohjelmassa noudatetaan 1200kcal ruokavaliota. Mutta 1400kcal on monen mielestä liian vähän? Olen vaihdevuosi-ikäinen toimistotyötä tekevä nainen, joka harrastaa liikuntaa 2-3 kertaa viikossa. Ylipainoa max 10kg, enkä halua sitä tulevan enää grammaakaan lisää. Oikeasti pitää syödä todella vähän, ettei paino noise, ja vielä vähemmän että se tippui edes vähän. 5kg tavoitteena saada pois.
ap
Minulla tuo määrä läksi itsestään pois GI-dieetillä. Siis en ollut dieetillä, mutta jonkun aikaa tuon mukaan syötyäni löysin kirja-alesta tuon dieetin kirjan. Hämmästykseni oli melkoinen, kun tajusin syöneeni juuri kirjan oppien mukaan. Olin vaan alkanut syödä suurin piirtein omien mielitekojeni mukaan. Kirjan tekijä oli Rick Gallopp. Googlaile ainakin tuota asiaa. Kaloreita en kytännyt silloinkaan, itse asiassa en ole sitä harrastanut ikinä.
kala, broileri, munat, liha, levitteet ja öljyt, juustot
Syö broiskulastuja suoraan einespussista.
Osta metukka stiksejä. Dippaa majoneesiin.
Värkkää coctailtikkuja kerralla paljon.
Pujota juustokuutio, paprikapalanen, vs-suolakurkun palanen, metvurstipala joka tikkuun.
Napsi niitä silloin kun huvittaa.
Tee kippoihin valmiiksi
Kanamuna-anjovis-feta-jäävuorisalaati annoksia majoneesikastikkeella.
Kätevää.
Saksanpähkinät. Finelin mukaan hiilareita 3.2 g/100 g, lisäksi runsaasti monitydyttymättömiä rasvahappoja sekä antioksidantteja. Helppoja naposteltavia ja pitävät hyvin nälkää. Ovat myös käteviä mukana reissussa.
Nakit, graavilohi, kurkku, parsakaali,kukkakaali, turkkilainen jugurtti (maitotuotteet joillakin estää/jarruttaa painon pudotusta), juusto. Ei tule nyt äkkiä muuta mieleen.
Kätevää naposteltavaa, kun teet kerralla pellillisen liha-kanamunataikinasta lihapalleroita uunissa.
Jäähdytä, pane jääkaappiin. Sieltä napsit tarpeen tullen.
Tätä sormiruokaa dippailet suosikkimajoneesiin.
Kesäkurpitsan puolikkaat maustettuna ja juustoraasteella kuorrutettuna uunissa paistaen.