Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä puoluetta kannattaisi äänestää kuntavaaleissa?

Vierailija
06.03.2025 |

Vasemmistoa, keskustaa vai oikeistoa?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta persuja.

Oikein. Itsekin olen kunnon leikkausten kannalta. Vain eläke ja ansiosidonnainen pitää säästää, muut etuudet saa lopettaa.

Mutta eihän kuntavaaleissa tällaisesta päätetä 😅🤦🏻

Kyllä päätetään, kun Loviisan kunnanhallitukseen nousee joku Trumpin kaltainen johtaja, jonka asettama virasto purkaa korruption ja byrokratian hallinnosta. 

Vierailija
22/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta persuja.

Oikein. Itsekin olen kunnon leikkausten kannalta. Vain eläke ja ansiosidonnainen pitää säästää, muut etuudet saa lopettaa.

Kyllä päätetään, kun Loviisan kunnanhallitukseen nousee joku Trumpin kaltainen johtaja, jonka asettama virasto purkaa korruption ja byrokratian hallinnosta. 

Eli kuka? Ehdokasasettelu on päättynyt, joten voit suoraan antaa sen loviisalaisen nimen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta persuja.

Ei kuntavaaleissa päätetä tällaisia 🤦🏻

Vierailija
24/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta persuja.

Miksi? Mitä persuilla on kuntavaaleissa tarjota?

Lupauksia. 

Mitä konkreettista? Pystynet perustelemaan kerran tuli niin varma vastaus oikein ilman muuta?

Muutoksia. 

Vierailija
25/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen tekemään useammankin vaalikoneen. Parin viikon päästä uudestaan.

Vauvalta tuskin saa oman kunnan asioista tietoa.

Vierailija
26/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestän sitä puoluetta joka karsii etuuksia, pyrkii keventämään verotusta ja leikkaa omista ryhmärahoistaan. Eli persuja. Kun äänestää sdp, kepua tai kookumusta. Mikään ei muutu. Sama paska jatkuu vaan. Kunta näivettyy. Rahaa tuhlataan jonnen joutavuuksiiin. 

Vierailija
27/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tarjolla vaihtoehtoja, valitse niistä, ne ovat tulevaisuutta, vanhat isot ei. 

Vierailija
28/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä äänestän sitä puoluetta joka karsii etuuksia, pyrkii keventämään verotusta ja leikkaa omista ryhmärahoistaan. Eli persuja. Kun äänestää sdp, kepua tai kookumusta. Mikään ei muutu. Sama paska jatkuu vaan. Kunta näivettyy. Rahaa tuhlataan jonnen joutavuuksiiin. 

No miten tuo talous ja Kelaturistit, näin persujen hallituskaudella? Firmoja kaatuu kuin 90-luvun lamassa.

Vierailija
29/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeisto haluaa leikata palvelut ja yksityistää kaiken verojen kiertäjille. "Palvelut vain varakkaille veronmaksajien piikkiin."

Kepu haluaa turvata kunnissa ja hyvinvointialueilla väliportaan hyväpalkkaiset vakanssit velkarahalla tai köyhimmiltä leikkaamalla. 

Vasemmisto haluaa turvata jokaiselle julkiset palvelut. "Ketään ei jätetä -periaate. Verottamalla myös ökyrikkaita ja suitsimalla veronkiertoa. 

Vierailija
30/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos äänestämisellä olisi merkitystä, he eivät antaisi meidän äänestää.

Suomen eduskunta toteuttaa Agenda2030, se löytyy Valtioneuvoston sivuilta nimellä "kestävä kehitys".

Se on WEF:n ohjelma jossa varallisuus ja omaisuus siirretään köyhiltä ja keskituloisilta rikkaille.

Ja siihen on lupautuneet kaikki puolueet, oppositiota myöten. Mitä paremmin noudatat sitä, sitä paremman hillotolpan saat.

Vierailija
31/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten tuo talous ja Kelaturistit, näin persujen hallituskaudella? Firmoja kaatuu kuin 90-luvun lamassa.

Kyllä niitä kaatui edellisenkin hallituksen aikana, se ei näköjään häiritse jos se on se oma suosikki.

Vierailija
32/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolkun ihmisten puoluetta. Jyrkkä ja ehdoton ei ääriliikkeille vasemmalla ja oikealla.

Vierailija
33/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Vantaalta ja äänestän Vapaudenliiton Junes Lokkaa! :D

Vierailija
34/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta persuja.

Lupauksia. 

Mitä konkreettista? Pystynet perustelemaan kerran tuli niin varma vastaus oikein ilman muuta?

Muutoksia. 

Mitä muutoksia?

Vierailija
35/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demareita hoitona kokoomuksen tähän maahan levittämiin syöpäetäpesäkkeisiin - leikataan ne irti!

Vierailija
36/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta persuja.

Lupauksia. 

Muutoksia. 

Mitä muutoksia?

Isoja. 

Vierailija
37/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä kaatui edellisenkin hallituksen aikana, se ei näköjään häiritse jos se on se oma suosikki.

Ei kuntavaaleissa äänestetä mistään hallituksesta. Yritä nyt pysyä aiheessa.

Vierailija
38/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta persuja.

Lupauksia. 

Muutoksia. 

Mitä muutoksia?

Isoja. 

Ei vaan millaisia. Etkö tiedä minkä puolesta äänestät, kun et kerran pysty sanomaan?

Vierailija
39/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit aukaisevat kuntien ja hyvinvointialueiden velkahanat apposen auki. Ja samaan aikaan valtiokin velkaantuu hurjaa vauhtia. Teemme Kreikat muutamassa vuodessa.

Vierailija
40/78 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta persuja.

Lupauksia. 

Muutoksia. 

Mitä muutoksia?

Isoja. 

Ei vaan millaisia. Etkö tiedä minkä puolesta äänestät, kun et kerran pysty sanomaan?

Johan minä olen monta kertaa sanonut.