Mitä puoluetta kannattaisi äänestää kuntavaaleissa?
Kommentit (78)
Sitä ihmistä jolla on samanlaiset arvot kuin sullakin, puolueesta viis.
No, nyt on kertynyt enemmän kuin tarpeeksi syitä olla äänestämättä ainakaan halltiuspuolueita missään vaaleissa. Jo kunta- ja aluevaaleissa äänestän oppositiota ja ehdottomasti teen niin myös eduskuntavaaleissa. Tässä kunnassa on hyvä saada joku ympäristötietoinenkin valtuustoon, niitä on ollut liaan vähän.
Vierailija kirjoitti:
Demareita hoitona kokoomuksen tähän maahan levittämiin syöpäetäpesäkkeisiin - leikataan ne irti!
Ja rahaa on!
Mitä tahansa muuta kuin Venäjä- ja Trump-mielisiä persuja ja ääripuolueita.
Ex persuna taidan äänestää keskustaa, Antti Kaikkonen on saanut luotettavuutta tytön jälkeen puolueeseen.
Tyttö luikkii politiikasta Kela keisariksi
Vierailija kirjoitti:
On tarjolla vaihtoehtoja, valitse niistä, ne ovat tulevaisuutta, vanhat isot ei.
Meidän kunnassa ehdokaspuolueita ovat Keskusta, Kokoomus, SDP, Perussuomalaiset, Vihreät, Vasemmistoliitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta persuja.
Oikein. Itsekin olen kunnon leikkausten kannalta. Vain eläke ja ansiosidonnainen pitää säästää, muut etuudet saa lopettaa.
Kunnallisvaaleissa?
Näkyy hyvin persujen ymmärrys politiikasta ;) eivät tiedä yhtään mistä missäkin vaaleissa äänestetään
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta persuja.
Itse äänestän Vasemmistoliittoa. T: ex-PS äänestäjä M49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta persuja.
Oikein. Itsekin olen kunnon leikkausten kannalta. Vain eläke ja ansiosidonnainen pitää säästää, muut etuudet saa lopettaa.
Ansiosidonnainen kuuluu kaikille. Työttömyysvakuusmaksua maksaa myös liittoon kuulumattomat. Nyt näiden rahat jaetaan liiton jäsenille suurempana ansiosidonnaisena. Liittoon kuuluvien kuuluisi tasavertaisuuden nimissä saada vain n. 5% korkeampaa ansiosidonnaista, kuin mitä saisi liittoon kuulumaton. Jos edes korkeampaa, koska "ostavat" jäsenmaksuillaan muita palveluja ja etuja, kuten lakimiespalveluita riitatilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ex persuna taidan äänestää keskustaa, Antti Kaikkonen on saanut luotettavuutta tytön jälkeen puolueeseen.
Tyttö luikkii politiikasta Kela keisariksi
Kaikkonen ja nuorisosäätiö,rehtiAntti tuomittu rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta persuja.
Miksi? Mitä persuilla on kuntavaaleissa tarjota?
Lupauksia.
Mitä konkreettista? Pystynet perustelemaan kerran tuli niin varma vastaus oikein ilman muuta?
Muutoksia.
Mitä muutoksia?
Isoja.
Ei vaan millaisia. Etkö tiedä minkä puolesta äänestät, kun et kerran pysty sanomaan?
Johan minä olen monta kertaa sanonut.
Et ole sanonut yhtään mitään, sepä se. Etkä pystykään sanomaan, koska ei ole ensimmäistäkään syytä äänestää persuja. Ei heillä ole tarjota mitään.
En äänestä ollenkaan. Ensimmäinen kerta kymmeniin vuosiin, etten äänestä. Olen pettynyt moniin asioihin Suomessa ja yksi niistä on energiapolitiikka ja tuulivoimarakentaminen, jossa ei ole mitään järkeä, vaan se on häikäilemätöntä luonnon tuhoamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta persuja.
Miksi? Mitä persuilla on kuntavaaleissa tarjota?
Tolkullisuutta ja suhteellisuudentajua. Taivaanrannanmaalareiden ja suuruudenhullujen vastapainoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän sitä puoluetta joka karsii etuuksia, pyrkii keventämään verotusta ja leikkaa omista ryhmärahoistaan. Eli persuja. Kun äänestää sdp, kepua tai kookumusta. Mikään ei muutu. Sama paska jatkuu vaan. Kunta näivettyy. Rahaa tuhlataan jonnen joutavuuksiiin.
No miten tuo talous ja Kelaturistit, näin persujen hallituskaudella? Firmoja kaatuu kuin 90-luvun lamassa.
Ei nämä konkurssit johdu nykyhallituksen toimista mitenkään. Firmat kituuttavat pitkään ennen kuin menevät konkurssiin. Vuosia. Kyllä tämä pitkä seuraus tekemättömyydestä. Lamassa tämä maa on ollut jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
En ketään, pitäkööt tunkkinsa.
Vahingollinen asenne. Nukkuvien puolue on vaaliliitossa vastustajiesi kanssa.
Vasemmisto on paras valinta tavalliselle tallaajalle. Kaikki oikeistopuolueet ajavat suurpääoman etuja ja haluavat leikata elintärkeistä palveluista.
Vierailija kirjoitti:
Demarit aukaisevat kuntien ja hyvinvointialueiden velkahanat apposen auki. Ja samaan aikaan valtiokin velkaantuu hurjaa vauhtia. Teemme Kreikat muutamassa vuodessa.
Kokoomuksen yksityistämiskiima se vasta kalliiksi tuleekin. Orpon hallitus on saanut vain kurjuutta aikaan ennätysvelkaantumisella.
Kai nyt jokainen itse tietää ketä äänestää. Ei se niin kauhean vaikeaa ole. Jos ei tiedä niin ehkä kannattaa jättää äänestämättä.
Kunnallisvaaleissa?