Bi-kiinnostuneet ja bi-miehet
Miehistä on paljon suurempi osuus bi-kiinnostuneita tai biseksuaaleja kuin ajatellaan. Itse heittäisin, että kevyesti ainakin kolmannes miehistä. Kuulun itse joukkoon. Mitä enemmän asiasta on kertynyt kokemuksia, sen paremmaksi tutka on kehittynyt.
Sen vaan tietää monista juuri tapaamistaan toisista miehistä, että jotkut heistä ovat selvästi joko homo- tai bi-miehiä. Ei se sitä tarkoita, että mitään tapahtuisi. Monesti vain nauttii siinä hienovaraisesta jännitteestä, kun oma ja kaverin viisari selvästi vähän värähtää. Eroottisesti viivähtäviä katseita toisen etumuksessa! Käsi saattaa vahingossa hipaista toista. Molemmilla on selvästi jo puolijäykkä housuissa.
Ajatuksissa tekisi mieli ehdottaa toiselle, että haluaisiko hän minun koskettavan itseään. Nautinnollinen vaikka työpaikkarunkkaus, jossa kumpikin tarjoaa kättään toiselle. Molemmat saavat laueta ja kohta edessä on kahdet spermalastit. Pesemme käteemme, asiaa jää meidän väliseksi, eikä siihen palata. Ihana jatkaa töitä pussit vähän kevyempänä.
Kommentit (34)
Taidetaan liikkua vähän erilaisissa porukoissa. 😄 Omassa ystäväpiirissä ei ole yhtään homostelusta kiinnostunutta miestä. Kaksi lesboa tunnen ja he ovat pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole. Toi on jännä lmiö, että ne jotka on kiinnostuneita toisen miehen hanurin kairaamisesta, alkavat paniikissa kertomaan tarinaa siitä kuinka monet muutkin ovat, eikä tämä perustu mihinkään faktaan, vaan pelkoon siitä, että kuuluu todella pieneen vähemmistöön.
Bi-mielisyys on useimmiten just kaikkea muuta kuin "hanurin kairaamista". Ilmeisesti olet niin äijää että sinullekin seksuaalinen suuntauminen naisiin tarkoittaa samaa kuin naisen anaaliin painaminen?
Vierailija kirjoitti:
Taidetaan liikkua vähän erilaisissa porukoissa. 😄 Omassa ystäväpiirissä ei ole yhtään homostelusta kiinnostunutta miestä. Kaksi lesboa tunnen ja he ovat pariskunta.
Jep, tiedät ihan varmaan kaikkien ystäviesi kiinnostukset ja fantasiat? Eiköhän aika moni miehistä pidä nämä ajatukset sisällään tai ainakin vain samanhenkisten tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, tiedät ihan varmaan kaikkien ystäviesi kiinnostukset ja fantasiat? Eiköhän aika moni miehistä pidä nämä ajatukset sisällään tai ainakin vain samanhenkisten tiedossa.
Onneksi sinä tiedät heidän ajatukset ja fantasiat kuten kaikkien muidenkin miesten. Kaikki jotka eivät ääneen näistä puhu salaavat vain miehennälkänsä. 🤣 Ihan niinkuin nainen sanoessaan ei tarkoittaa oikeasti kyllä, mutta on vaan liian kaino myöntämään himojaan. 😌
Puolisoni ei myönnä mitään, mutta kiinnostus anaaliin on juttu, joka on mielestäni bi-miesten juttuja. Vaikka ois painottunut kiinnostus naisiin, niin kyllä tuo on selkeä merkki.
En oikein usko, että kaikki bi-miehet ovat kiinnostuneita anaalista. Se on vai sellainen typerä stereotypia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinä tiedät heidän ajatukset ja fantasiat kuten kaikkien muidenkin miesten. Kaikki jotka eivät ääneen näistä puhu salaavat vain miehennälkänsä. 🤣 Ihan niinkuin nainen sanoessaan ei tarkoittaa oikeasti kyllä, mutta on vaan liian kaino myöntämään himojaan. 😌
Juuri näin!
Itsellä kiinnostaa antaa/vastaanottaa suuseksiä toiselta mieheltä,kunhan hygienia on kunnossa. Ei vaan ole uskaltanut lähteä etsimään toista tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään tiedä heidän ajatuksiaan tai fantasioita. Mutta et sinä pysty siitä tekemään johtopäätöstä etteikö bi-jutut voisi heitä kiinnostaa vaikka eivät olisi siitä puhuneet tai ovatkin onnellisessa parsiuhteessa naisen kanssa. Ja toisaalta, koska asenteesi on tuo että bi-miehiä kiinnostaa vaan toisen hanuriin kairaaminen tai ettei minun tuttvapiirissä ole yhtään bi-henkistä, en yhtään ihmettele ettei kukaan ole mieltymyksiään sinulle välttämättä avannut.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole. Toi on jännä lmiö, että ne jotka on kiinnostuneita toisen miehen hanurin kairaamisesta, alkavat paniikissa kertomaan tarinaa siitä kuinka monet muutkin ovat, eikä tämä perustu mihinkään faktaan, vaan pelkoon siitä, että kuuluu todella pieneen vähemmistöön.
Mun mielestä taas on jännä ilmiö, että ainakin tällä palstalla itseään täysin heteroina pitävät miesoletetut glorifioivat anaaliseksiä niin paljon. Vaikka se himo kohdistuisi omaan naisoletettuun kumppaniin, niin eikö se ole ihan sama minkäsukupuolisessa kropassa se persesilmä on kiinni?
Itse olen pääosin hetero, anaaliseksi ei kiinnosta yhtään, ei ottaa, eikä antaa, kokemuksia on pelkistä naisista, mutta kyllä vähän kiinnostais käsi- tai suuseksi miehen kanssa, ihan vaan sillä ajatuksella, että mies tietää, mistä mies tykkää=)
Voin pan-miehenä lohduttaa, että miehet keskimäärin ovat toodella surkeita, suorastaan paskoja ottamaan suihin: koskee sekä bi, että homomiehiä! Naiset ovat paljon parempia tässäkin hommassa sekä etenkin transihmiset.
Ja kyllä, miehissä on todella paljon bi-henkilöitä (se kolmannes voi olla lähellä totuutta nykyää), tämäkin ketju dumaamisineen slittää, miksi pysyvät piilossa. Pikkuhiljaa se lähtee, peppuseksi on ollut suosittua pitkään, ja se nyt ei ikinä ole 100% heteroa ja etenkään nämä paljon halutut strapparijutut...<3
Oman kokemukseni mukaan naiset ovat huomattavasti useammin avoimia myös saman sukupuolen jutuille ainakin kokeilumielessä kuin miehet. Vaikka siis eivät identifioituisi lesboiksi. Mistä lie johtuu, onko sukupuolissa sisäsyntyisesti eroa seksuaalisessa suuntautumisessa vai onko syynä yhteiskunnan ja vertaisporukoiden lähtökohtaisesti tuomitsevammaksi mielletyt asenteet homoutta kohtaan vrt. lesbous, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kiinnostaa antaa/vastaanottaa suuseksiä toiselta mieheltä,kunhan hygienia on kunnossa. Ei vaan ole uskaltanut lähteä etsimään toista tähän.
Juu, sama se on kaikilla, kunhan hygienia kunnossa. Musta tuntuu niin fakta.
Mulla taas kokemukset on tullut parhaan kaverin kanssa, ollaan hyvin usein mökkeilty niin siellä se aikoinaan alkoi vaikka kännissä oltiin eka kertalla niin ei kaduttanut. Vaimot ei tiedä kummastakaan, eikä tarvikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas kokemukset on tullut parhaan kaverin kanssa, ollaan hyvin usein mökkeilty niin siellä se aikoinaan alkoi vaikka kännissä oltiin eka kertalla niin ei kaduttanut. Vaimot ei tiedä kummastakaan, eikä tarvikkaan.
Mulla sama tilanne, ollaan kaverin kanssa pidetty yhtä vuosia, vietetään kimpassa aikaa niin paljon kuin mahdollista perhe-elämän kärsimättä. Olemme miettineet että olisi mukavaa jos olis samanlaisia "kaveruspareja" ajatusten vaihtoon, ei (ainakaan lähtökohtaisesti) mihinkään ryhmäseksiin tai "parinvaihtoon". Olemme 29 v kaverukset.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan naiset ovat huomattavasti useammin avoimia myös saman sukupuolen jutuille ainakin kokeilumielessä kuin miehet. Vaikka siis eivät identifioituisi lesboiksi. Mistä lie johtuu, onko sukupuolissa sisäsyntyisesti eroa seksuaalisessa suuntautumisessa vai onko syynä yhteiskunnan ja vertaisporukoiden lähtökohtaisesti tuomitsevammaksi mielletyt asenteet homoutta kohtaan vrt. lesbous, en tiedä.
No kyllähän asenteet edelleen, naisillakin, on paljon tuomitsevampia miesten väliseen puuhailuun. Vuosikymmenet on hoettu, kuinka pitäisi tunnistaa tarpeitaan ja avoimesti ja rohkeasti puhua, mutta vastaanotto voi siltä omalta rakkaalta vaimoltakin olla hyytävän kylmää. Ihmekös sitten, että niin monet puuhailevat piilossa. En lainkaan soimaa heitä niin kauan kun asenteet on mitä on. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään tiedä heidän ajatuksiaan tai fantasioita. Mutta et sinä pysty siitä tekemään joht
Mutta sinusta tuntuu, että kolmannes miehistä on homoja tai bi henkisiä niin sehän on aivan fakta. 😄 Et tiedä ajatuksista tai fantasioista, mutta sinusta tuntuu siltä niin näin se asia on.
Hyvä väittämä, mutta harmi sikäli, että en ole puhunut kertaakaan mistään perseeseen kairaamisesta. 😅
On sinulla erikoinen tapa katsoa maailmaa. Toisaalta, kaikki mistä kukaan ei ole puhunut on mahdollista. On mahdollista, että sinäkin haudot jonkinlaista rikosta vaikka et ole siitä puhunut. 🤔 Kaikki on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas on jännä ilmiö, että ainakin tällä palstalla itseään täysin heteroina pitävät miesoletetut glorifioivat anaaliseksiä niin paljon. Vaikka se himo kohdistuisi omaan naisoletettuun kumppaniin, niin eikö se ole ihan sama minkäsukupuolisessa kropassa se persesilmä on kiinni?
Itse olen pääosin hetero, anaaliseksi ei kiinnosta yhtään, ei ottaa, eikä antaa, kokemuksia on pelkistä naisista, mutta kyllä vähän kiinnostais käsi- tai suuseksi miehen kanssa, ihan vaan sillä ajatuksella, että mies tietää, mistä mies tykkää=)
No, olen ton jutun kirjoittaja ja en glorifioi anaaliseksiä ollenkaan, enkä sitä oikeastaan harrastakkaan.