Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bi-kiinnostuneet ja bi-miehet

Vierailija
06.03.2025 |

Miehistä on paljon suurempi osuus bi-kiinnostuneita tai biseksuaaleja kuin ajatellaan. Itse heittäisin, että kevyesti ainakin kolmannes miehistä. Kuulun itse joukkoon. Mitä enemmän asiasta on kertynyt kokemuksia, sen paremmaksi tutka on kehittynyt. 

Sen vaan tietää monista juuri tapaamistaan toisista miehistä, että jotkut heistä ovat selvästi joko homo- tai bi-miehiä. Ei se sitä tarkoita, että mitään tapahtuisi. Monesti vain nauttii siinä hienovaraisesta jännitteestä, kun oma ja kaverin viisari selvästi vähän värähtää. Eroottisesti viivähtäviä katseita toisen etumuksessa! Käsi saattaa vahingossa hipaista toista. Molemmilla on selvästi jo puolijäykkä housuissa. 

Ajatuksissa tekisi mieli ehdottaa toiselle, että haluaisiko hän minun koskettavan itseään. Nautinnollinen vaikka työpaikkarunkkaus, jossa kumpikin tarjoaa kättään toiselle. Molemmat saavat laueta ja kohta edessä on kahdet spermalastit. Pesemme käteemme, asiaa jää meidän väliseksi, eikä siihen palata. Ihana jatkaa töitä pussit vähän kevyempänä.

Kuinka suuren osan miehistä sinä arvelet ovat vähintään bi-kiinnostunut tai biseksuaali?

Vaihtoehdot

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidetaan liikkua vähän erilaisissa porukoissa. 😄 Omassa ystäväpiirissä ei ole yhtään homostelusta kiinnostunutta miestä. Kaksi lesboa tunnen ja he ovat pariskunta. 

Jep, tiedät ihan varmaan kaikkien ystäviesi kiinnostukset ja fantasiat? Eiköhän aika moni miehistä pidä nämä ajatukset sisällään tai ainakin vain samanhenkisten tiedossa.  

Onneksi sinä tiedät heidän ajatukset ja fantasiat kuten kaikkien muidenkin miesten. Kaikki jotka eivät ääneen näistä puhu salaavat vain miehennälkänsä. 🤣 Ihan niinkuin nainen sanoessaan ei tarkoittaa oikeasti kyllä, mutta on vaan liian kaino myöntämään himojaan. 😌

En tietenkään tiedä heidän ajatuksiaan tai fant

Just näin, nämä bi/gay äijät on sekasin!

Vierailija
22/34 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä tiedän oman mieheni olevan bi-curious ja olen antanut luvan kokeilla seksiä miehen kanssa jos haluaa. Elämme vain kerran ja mikä minä olen ketään kahlitsemaan. Rakastan häntä silti. Mullakin on lupa käydä seikkailuilla. Vielä mies ei ole toteuttanut tätä uteliaisuuttaan, mutta haluaisi siis tietää miltä mies tuntuu. KUKAAN ystävä- tai tuttavapiiristämme ei takuulla arvaa tätä eikä mikään tutka kyllä värähdä. Joten en osaa itsekään yhtään arvioida kuinka moni mies tuntee samoin. Päällepäin se ei ainakaan näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kiinnostaa, miten luon kontaktin?

Vierailija
24/34 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin kiinnostaa, miten luon kontaktin?

Se onkin hankalaa ensimmäistä kertaa. Toivon, että löydät keinon. Eikä siinä tarvitse muuta kuin tutustua toisen kaluun. Tunnustella ja kuulostella miltä se tuntuu. Hellää kosketusta. Ei mitään sellaista kuin joku tuolla väitti, että heti tyyliin  p****pano. Eivät kaikki heteroparitkaan harrasta niitä. 

Vierailija
25/34 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mä tiedän oman mieheni olevan bi-curious ja olen antanut luvan kokeilla seksiä miehen kanssa jos haluaa. Elämme vain kerran ja mikä minä olen ketään kahlitsemaan. Rakastan häntä silti. Mullakin on lupa käydä seikkailuilla. Vielä mies ei ole toteuttanut tätä uteliaisuuttaan, mutta haluaisi siis tietää miltä mies tuntuu. KUKAAN ystävä- tai tuttavapiiristämme ei takuulla arvaa tätä eikä mikään tutka kyllä värähdä. Joten en osaa itsekään yhtään arvioida kuinka moni mies tuntee samoin. Päällepäin se ei ainakaan näy.

Jepu meillä samantyylistä menoa: ei vaan ole helppo löytää kommunikaatiohalukasta miestä, kiimaisia kyllä löytyy! Kun kuitenkin homman juju olisi kohdella ja tulla kohdelluksi myös ihmisenä, tuntevana olentona eikä ihan lihapalana. Vaikka se seksin mutkattomuus miesten kesken on yksi iso osa bi-viehätystä. Erityisen monet homot ei ollenkaan osaa tätä juttua, ja itse en stsy lainkaan suurimmasta osasta homoja, juurikin ne ihan tavalliset, normaalit miehet sytyttää ja kiinnostaa!

Vierailija
26/34 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut nuorena tyypillinen heteromies. Sitten tuli tilanteita, joissa toinen mies alkoi katsella minua, kun vaihdoin vaatteita tai otin alasti aurinkoa. Olen antanut ihan vapaasti katsella, koska eihän se minua haittaa. Kokemusta seksistä toisen miehen kanssa ei ole, mutta olen ulkona runkannut toisten miesten kannsa.

Vierailija
27/34 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin pan-miehenä lohduttaa, että miehet keskimäärin ovat toodella surkeita, suorastaan paskoja ottamaan suihin: koskee sekä bi, että homomiehiä! Naiset ovat paljon parempia tässäkin hommassa sekä etenkin transihmiset.

Ja kyllä, miehissä on todella paljon bi-henkilöitä (se kolmannes voi olla lähellä totuutta nykyää), tämäkin ketju dumaamisineen slittää, miksi pysyvät piilossa. Pikkuhiljaa se lähtee, peppuseksi on ollut suosittua pitkään, ja se nyt ei ikinä ole 100% heteroa ja etenkään nämä paljon halutut strapparijutut...<3

Eli et ole koskaan ollut miehen kanssa. :D Kyllähän bi-miehet nimenomaan tietää, että mies ottaa huomattavasti paremmin suihin kuin nainen. Ihan siitäkin syystä, että valtaosa btm-miehistä tykkää ottaa suihin, naisista todella harva. 

Ja spermat naamalle/suuhun? Onnistuu todella harvan naisen kanssa, mutta miehistä todella moni sitä pyytää suoraan.

Vierailija
28/34 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan naiset ovat huomattavasti useammin avoimia myös saman sukupuolen jutuille ainakin kokeilumielessä kuin miehet. Vaikka siis eivät identifioituisi lesboiksi. Mistä lie johtuu, onko sukupuolissa sisäsyntyisesti eroa seksuaalisessa suuntautumisessa vai onko syynä yhteiskunnan ja vertaisporukoiden lähtökohtaisesti tuomitsevammaksi mielletyt asenteet homoutta kohtaan vrt. lesbous, en tiedä.

No kyllähän asenteet edelleen, naisillakin, on paljon tuomitsevampia miesten väliseen puuhailuun. Vuosikymmenet on hoettu, kuinka pitäisi tunnistaa tarpeitaan ja avoimesti ja rohkeasti puhua, mutta vastaanotto voi siltä omalta rakkaalta vaimoltakin olla hyytävän kylmää. Ihmekös sitten, että niin monet puuhailevat piilossa. En lainkaan soimaa heitä niin kauan kun asenteet on mitä on. :/

Se on juuri näin. Bi-nainen on itsevarma, rohkea ja sinut itsensä kanssa, bi-mies on oikeasti irstas homo tai vähintään homo. :D

Jopa naisista valtaosa suhtautuu bi-miehiin erittäin kielteisesti ja tästä syystä esimerkiksi kimppa 2bim+n on käytännössä myytti, vaikka heterokimppa 2m+n tai vaikka mies ja 2 naista nykyään hyvinkin tavallista (suhteellisesti ajatellen toki).

Vierailija
29/34 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä onkin sitten Brokeback Mountain -leffaa fanittavien ja miesten homostelua fetisoivien heteronaisten kokoontumisajot :D

Vierailija
30/34 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa koittaa,ite ainakin tykkäsin hirveesti ottaa toisen miehen kalun suuhun!

Vierailija
31/34 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois ihana maistaa sun kaluu...

Vierailija
32/34 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojakin on miehistö 4%

Vierailija
33/34 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan 0,1%

Homojakin on miehistö 4%.

Vierailija
34/34 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulusta ja ympäristöstä löytyy aina kiimainen ukkomies, jos mulla tekee mieli. En tiedä onko seudun uskonnollisuus syynä vai mikä. Tykkään vanhemmista ja miehekkäistä ukkomiehistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi