Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako kuntosalilla lähestyä kiinnostavaa tyyppiä?

Vierailija
09.08.2025 |

Saako kuntosalilla lähestyä kiinnostavaa tyyppiä? Olen siis itse reilu 40 mies ja samaan aikaan monesti salilla on yksi nainen , ehkä joku 25-30 ja aina kun katson häneen päin, hän katsoo minuun. Tämä on tapahtunut jo niin monta kertaa, että ihan nolostuttaa varmasti molempia. Mietin vaan että pitäisikö mennä juttelemaan hänelle? On todella kaunis ja hyvävartaloinen. Eikä itsessänikään mitään vikaa ole, pieni " kaljamaha " jota yritän nyt salilla työstää pois. Jotenkin mielestäni vaan sali ei ole iskupaikka, mutta saahan siellä toisaalta jutella varmasti.

Kommentit (191)

Vierailija
1/191 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä voi aloittaa esim. moikkaamalla. 

Vierailija
2/191 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen iskenyt nykyisen mieheni juuri kuntosalilta. Hymyilimme pitkään toisillemme kunnes sitten kolmisen vuotta sitten uskallauduin pyytämään hänen numeroaan. Nyt onnellisempi kuin koskaan. Ehdottomasti voi lähestyä! Varaudu kuitenkin siihen että tuo kuvailemasi on vain kuvitelmaasi ja pakit tulee. Älä ole ahdistava kun lähestyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/191 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
4/191 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ettei vaan tarkista että tuijotatko taas?

Vierailija
5/191 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu nelikymppinen on 25v mielestä jo aivan papparainen. 

Vierailija
6/191 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sulla on toinen kuntosali lähellä jossa voit käydä, jos homma menee metsään 

Vierailija
7/191 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä. Tämä on no-brainer. 

Vierailija
8/191 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele vaikka kuntosalin ulkopuolella ja esitä siellä hänelle kysymyksesi. On paljon mahdollista, että hän on huomannut katseesi ja tarkistaa tuijotatko edelleen ilman sen suurempaa mielenkiintoa. Aikoinaan itse huomasin miehen katselevan minua usein salilla. Kerran kun en nähnyt häntä, huomasin yhtäkkiä että hän tuijotti minua peilin kautta. Onhan se jotenkin outoa. Voi olla, että hän ei pitänyt minun tyyppisestä naisesta ja katseli minua ei niinkään ihaillen vaan enemmänkin arvostellen. 

Vierailija
9/191 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sali ei ole mikään iskupaikka läähpuuh miehille! Anna naisten olla rauhassa siellä! 

Vierailija
10/191 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni lähestyi minua salilla. Käytiin samalla salilla varmaan jotain vuosi ennen kun nainen lähestyi ja kysyi lähdenkö kahville. Olin työtön ja kävin aina aamulla 7 aikaan salilla ja samaan aikaan se naiseni kävi. Se oli tosi kaunis vartaloinen ja minä laihdutin. Minä en olisi lähestynyt.

Vierailija
11/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on lähestynyt mies toisessa liikuntaharrastuksessa. Olin aivan ällistynyt, hän oli ilmeisesti jostain syystä kuvitellut, että olen kiinnostunut hänestä, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa. Ahdistavaa tässä on se, ettei hän oikein tunnu ymmärtävän, etten ole kiinnostunut, vaikka olen ilmaissut sen tosi suoraan. Harkitsen jo tärkeän harrastuksen lopettamista (ja tämä suututtaa sen takia, etten ole tehnyt mitään yrittääkseni saada miehen huomiota).

Sanoisin siis oman kokemuksen perusteella , että ihastunut alkaa näköjään aika helposti kuvitella, että toinen on kiinnostunut, vaikka näin ei olisikaan. Liikuntaharrastukseen mennään lähtökohtaisesti treenaamaan eikä löytämään kumppania, joten kynnyksen pitäisi olla tosi korkealla, että yrittää iskeä toista.

Kuten joku edellä jo kirjoittikin: mistä tiedät, ettei nainen vain tarkista, että tuijottaako tuo mies taas?

Vierailija
12/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa tyyppiä saa lähestyä missä tahansa kunhan tekee sen fiksusti ja asiallisesti. Miksi kuntosali olisi poikkeus?

Vierailija
13/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jos laitat sex sling harjoitteen ja pyydät käyttää yhdessä.

Vierailija
14/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten sen tekee. Kohteliaasti ja lyhyesti jos kysyy niin se on ok, mutta älä oleta toisen katseesta mitään. Tee tilanteesta neutraali ja sellainen ettei kumpaakaan vaivaa jos vastaus on ei. 

Vierailija
15/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee mitään hölmöä, lopeta vilkuilu ja keskity treeneihisi. Anna hänen lähestyä jos toinenkin tykkää.

Miehet monesti kuvittelevat virheellisesti naisten olevan kiinnostuneita, jos katsovat tai vilkaisevat. Asia voi helposti olla jotain ihan muuta.

Vierailija
16/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Treenannut vuosikymmeniä. Salilla treenataan. Jos on kaveri mukana, ok. Ei ole mikään iskupaikka. Muualta voi etsiä seuraa.

Ja tuttaa ne kutka räplää puhelinta koko ajan. Tunkisi sen johonkin

Vierailija
17/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteluketjusta saa siis vaikutelman, että nainen voi lähestyä miestä.

Mutta miehen ollessa aloitteellinen esim. katsekontaktien jälkeen asia on aina jotenkin "limainen" setä juttu...

Tämä tekee miesten aloitteellisuudesta hieman epätoivoista vaikka naiset saattavat juurikin tahtoa sitä itsestään huolehtivaa maskuliinista urosta, joka on aloitteen tekijä eikä sitä hipsuttelijaa joka vain katsoo sivusta, että ompa viehättävä ihminen, mutten (saa) uskalla ottaa kontaktia... no maailma on nyrjähtänyt sovinismi- / feministihöpinän takia sijoiltaan. Eihän meillä ole enää someaikakaudella muutenkaan normaaleja tosimaailman kontakteja.

Vaikka sali on sinänsa paikka, jossa samanhenkiset ihmiset (itsestään edes jollaintavalla huoltapitävät) voivat kohdata toisiaan kuten vaikkapa baarissa, jossa toki ei pääsääntöisesti selvinpäin oteta kontaktia kumminkaan puolin ennen pilkkua, jonka jälkeen kaikki pystyssäolevat ovat potentiaalisia kotiinvietäviä ;-)

Vierailija
18/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostava tyyppi ei ole timmi ja hyvännäköinen, sitten saa. 

Vierailija
19/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi. Kokeile moikata ja katso pikkuhiljaa tykkääkö hän jutella. Älä jää roikkumaan jos ei tykkää.

Itsellänikin on salilla ihastus ja välillä hymyillään toisillemme ja on vähän juteltukin.

N

Vierailija
20/191 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Treenannut vuosikymmeniä. Salilla treenataan. Jos on kaveri mukana, ok. Ei ole mikään iskupaikka. Muualta voi etsiä seuraa.

Ja tuttaa ne kutka räplää puhelinta koko ajan. Tunkisi sen johonkin

Joidenkin mielestä työpaikkakaan ei ole iskupaikka, ja silti monet suhteet nimenomaan syntyvät työpaikoilla. Eiköhän se ole henkilön itsensä määriteltävissä, missä heitä saa tai ei saa lähestyä, joten puhu vain omasta puolestasi.