Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako iskeä lentäjä?

Vierailija
05.03.2025 |

Tinderissä vastaan tuli tosi komea ja mukavan näköinen lentäjä. Nyt tutustuminen edennyt siihen että ainakin itse haluaisin tavata. Onko kokemusta lentäjistä kumppaneina? 

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän näitä ketjuja on, kannattaa lukea. Jos olet valmis elämään kulissia niin sitten kannattaa :)

Kulissia? Ei kaikkea kannata uskoa mitä näissä kateellisten kirjoittamissa ketjuissa lukee.,Olen ollut lähes 30 vuotta yhdessä mieheni kanssa, joka on lentäjä. Lentänyt yli 15 vuotta ja ikinä ei ole ollut pienintäkään epäilystä mistään pettämisistä. Meillä on onnellinen ja ihan tavallinen perhe-elämä kahden lapsen kanssa. 

Vierailija
142/151 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän näitä ketjuja on, kannattaa lukea. Jos olet valmis elämään kulissia niin sitten kannattaa :)

Kulissia? Ei kaikkea kannata uskoa mitä näissä kateellisten kirjoittamissa ketjuissa lukee.,Olen ollut lähes 30 vuotta yhdessä mieheni kanssa, joka on lentäjä. Lentänyt yli 15 vuotta ja ikinä ei ole ollut pienintäkään epäilystä mistään pettämisistä. Meillä on onnellinen ja ihan tavallinen perhe-elämä kahden lapsen kanssa. 

Komppaan, kateellisten kirjotteluja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmimpiä naisia joita tiedän ovat ne, jotka kehuskelevat "lentäjäkapteeneillaan". Aina saa nauraa, luultavasti jotain nuohoojia kuitenkin. :D

Oikeat lentäjien vaimot ovat fiksuja ja vaatimattomia. Tunnen heitä useammankin. Eivät todellakaan kehuskele! 

Eivät ne vaimot varmaan kehu mutta ne halukkaat ja kiipivät. Ilmatarjoilijat ehkä? 

Vierailija
144/151 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmimpiä naisia joita tiedän ovat ne, jotka kehuskelevat "lentäjäkapteeneillaan". Aina saa nauraa, luultavasti jotain nuohoojia kuitenkin. :D

Oikeat lentäjien vaimot ovat fiksuja ja vaatimattomia. Tunnen heitä useammankin. Eivät todellakaan kehuskele! 

Eivät ne vaimot varmaan kehu mutta ne halukkaat ja kiipivät. Ilmatarjoilijat ehkä? 

Näin minäkin olen ajatellut. 

Vierailija
145/151 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kävitkös treffeillä? 

Vierailija
146/151 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lentäjä kannattaa iskeä jos haluaa seksiä.

Vierailija
147/151 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän lentäjä kannattaa iskeä jos haluaa seksiä.

Luuletko jotenkin, että ovat ns. helppoja suhteessa? Tämä erään ammattiryhmän luoma illuusio. Jotka ovat aina lentäjiä iskemässä. En viitsi nyt nimeltä mainita. 

Vierailija
148/151 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se välttämättä helpolla käy. Luulen, ettei heitä tule ole vapaana liiaksi. 

Vierailija
149/151 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun vaimo sanoo ainakin että kannatti.

Eikä tavattu Tinderissä.

Vierailija
150/151 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lentäjän vaimo. Kyllä kannatti aikanaan, vaikka mies se oli, joka minut taisi iskeä. Ja ihan baarissa oltiin, ei Tinderissä. Tosin silloin ysärillä sellaisia ollutkaan. 

Vierailija
151/151 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kannattaa!