Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako iskeä lentäjä?

Vierailija
05.03.2025 |

Tinderissä vastaan tuli tosi komea ja mukavan näköinen lentäjä. Nyt tutustuminen edennyt siihen että ainakin itse haluaisin tavata. Onko kokemusta lentäjistä kumppaneina? 

Kommentit (151)

Vierailija
121/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmimpiä naisia joita tiedän ovat ne, jotka kehuskelevat "lentäjäkapteeneillaan". Aina saa nauraa, luultavasti jotain nuohoojia kuitenkin. :D

Vierailija
122/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmimpiä naisia joita tiedän ovat ne, jotka kehuskelevat "lentäjäkapteeneillaan". Aina saa nauraa, luultavasti jotain nuohoojia kuitenkin. :D

Oikeat lentäjien vaimot ovat fiksuja ja vaatimattomia. Tunnen heitä useammankin. Eivät todellakaan kehuskele! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niillä yleensä vaimot on valittu jo nuorena. Ja tunkua muutenkin deittimarkkinoilla. Miksi, en tiedä sitä kylläkään

Tämä totta, useimmat lentäjät menneet yhteen naistensa kanssa jo nuorina. 

Vierailija
124/151 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin iskeä, jos sattuisi kohdalle. 

Vierailija
125/151 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinköhän on oikea lentäjä? Ravintolassa ainakin yleensä puolet miehistä esittelee itsensä lentäjäksi :D

Hah, tähän muutaman kerran olen törmännyt. Myös ulkomailla :D

Vierailija
126/151 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa- mun tyttären mies on pilotti, kaukolentoja. Aika paljon reissupäiviä/ vuosi. 

Välillä sit pidemmät vapaat, tykkää lähinnä olla kotona silloin, mutta kyllä yhdessä reissaavatkin ehkä pari kertaa vuodessa. Ja heillä siis jo lapsia.

Vierailija
127/151 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iske nuorena, koska ainakin meidän firmassa (lentoyhtiö) valtaosa piloteista varattuja ja vähänkin vanhemmat perheellisiä. 

Vierailija
128/151 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on lentäjä. Hyvä mies ja isä lapsillemme. Reissussa noin puolet kuukaudesta, koska lentää laajarunkokoneita ja etupäässä kaukoreittejä. Mutta sitten on pitkät vapaat. Vapaa saattaa olla reilu viikkokin, jolloin ehtii touhuamaan lasten kanssa, joskus tehdään pieniä reissujakin ja hyvin omistautuu kotosallakin perheelle vapaillaan. Toisaalta poissaoloa kotoa kertyy myös. Kohteessa ovat keskimäärin 1-2 yötä, joten lentoineen reissun pituus keskimäärin 3-4 päivää, mutta on joitain pidempiäkin jopa 5 päivän reissuja ja toisaalta aina ei pääse kotiin suunnitellusti (esim. kone hajoaa), joten pitää varautua muutoksiin. 

Vierailija
129/151 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinköhän on oikea lentäjä? Ravintolassa ainakin yleensä puolet miehistä esittelee itsensä lentäjäksi :D

Olen "lentäjänä" päässyt monta kertaa naisten sänkyyn👍

Vierailija
130/151 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeat lentäjien vaimot ovat fiksuja ja vaatimattomia. Tunnen heitä useammankin. Eivät todellakaan kehuskele! 

Eikä oikeat lentäjät baareissa kehuskele olevansa lentäjiä. Siitä yleensä erottaa kuka oikea ja kuka ei. Kaveripiirissä muutama pilotti ja nuorempana baareissa kun käytiin niin kyllä viimeiseen asti naisten seurassa sitä välttivät mainitsemasta. 

Vierailija
131/151 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on lentäjä. Hyvä mies ja isä lapsillemme. Reissussa noin puolet kuukaudesta, koska lentää laajarunkokoneita ja etupäässä kaukoreittejä. Mutta sitten on pitkät vapaat. Vapaa saattaa olla reilu viikkokin, jolloin ehtii touhuamaan lasten kanssa, joskus tehdään pieniä reissujakin ja hyvin omistautuu kotosallakin perheelle vapaillaan. Toisaalta poissaoloa kotoa kertyy myös. Kohteessa ovat keskimäärin 1-2 yötä, joten lentoineen reissun pituus keskimäärin 3-4 päivää, mutta on joitain pidempiäkin jopa 5 päivän reissuja ja toisaalta aina ei pääse kotiin suunnitellusti (esim. kone hajoaa), joten pitää varautua muutoksiin. 

Mites palkka? 

Vierailija
132/151 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites palkka? 

Eikös ne ole ihan sikahyvät?

Vierailija
133/151 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et iske varattuja 

Vierailija
134/151 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa, kultakimpaleita :)

Vierailija
135/151 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäreilua 

Vierailija
136/151 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäreilua 

Tuolla taktiikalla pidempikestoista seuraa ei kyllä voi saada. 

Vierailija
137/151 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäreilua 

Tuolla taktiikalla pidempikestoista seuraa ei kyllä voi saada. 

Ei niin, mutta saa useampaa lyhytkestoista.

Vierailija
138/151 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne ole aika tavoiteltuja? 

Vierailija
139/151 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla rakastaja? Miehesi on aika paljon poissa. 

Vierailija
140/151 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän näitä ketjuja on, kannattaa lukea. Jos olet valmis elämään kulissia niin sitten kannattaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan