Kannattaako iskeä lentäjä?
Tinderissä vastaan tuli tosi komea ja mukavan näköinen lentäjä. Nyt tutustuminen edennyt siihen että ainakin itse haluaisin tavata. Onko kokemusta lentäjistä kumppaneina?
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on ihmeellinen fiksaatio miehen ammattiin. Jos nainen seurustelee lentäjänä toimivan miehen kanssa, niin hän on naisten silmissä koko ajan LENTÄJÄ. Hän ei ole mitään muuta kuin LENTÄJÄ. Kavereilleen hän kertoo seurustelevansa LENTÄJÄN kanssa ja kaverit huokailevat kuorossa, että aaahhh "LENTÄJÄ".
Saanen kertoa, että ne mystiset lentäjämiehet eivät ole mikään samanmielisten joukko, jotka käyttäytyvät aina samalla tavalla.
Totta varmaan. Kuvitellaan esim. että mies on vaikkapa putkimies: kertooko nainen kavereilleen ym seurustelevan PUTKIMIEHEN kanssa ja kaverit huokailevat sitä kuorossa vai jätetäänkö se mieluummin sanomatta. Lentäjän tai lääkärin tyttökaveri tai rouva ei jätä sanomatta.
Missä ihmeen todellisuudessa te elätte?
Missä sinä?
Hahahahahhaa! Uskotko tosiaan että oikea lentäjä siellä ilmoittelee oman kuvansa kera? Kyllä niille oman vaimon lisäksi lentoemoja piisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 2000-luvun alussa hetken aikaa töissä Finnairilla. Silloin vielä jaettiin työntekijöille sellainen firman taskukalenteri. Vanhemmat työkaverit opettivat miten sillä kalenterilla ja ID-kortilla sai pi**ua baarista. Toimi muuten joka kerta! Sinun ei tarvinnut missään vaiheessa väittää olevasi LENTÄJÄ, riitti että nainen päätteli asian omassa päässään.
Mistä voi vetää suoran syy-yhteyden tuohon ammattiin?
Naiset keksivät sen ammatin ihan itse. Piti vain antaa hienovaraisia vihjeitä, että työskentelee Finnairilla ja olla haluton puhumaan työstään, naiset päättelivat loput itse. Jääköön yksityiskohdat kertomatta, jos nyky finnairilaiset vielä harrastavat tätä. Mutta niin kuin kirjotin, homma toimi joka kerta. Koskaan ei tarvinnut poistua baarista ilman seuraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 2000-luvun alussa hetken aikaa töissä Finnairilla. Silloin vielä jaettiin työntekijöille sellainen firman taskukalenteri. Vanhemmat työkaverit opettivat miten sillä kalenterilla ja ID-kortilla sai pi**ua baarista. Toimi muuten joka kerta! Sinun ei tarvinnut missään vaiheessa väittää olevasi LENTÄJÄ, riitti että nainen päätteli asian omassa päässään.
Naiset keksivät sen ammatin ihan itse. Piti vain antaa hienovaraisia vihjeitä, että työskentelee Finnairilla ja olla haluton puhumaan työstään, naiset päättelivat loput itse. Jääköön yksityiskohdat kertomatta, jos nyky finnairilaiset vielä harrastavat tätä. Mutta niin kuin kirjotin, homma toimi joka kerta. Koskaan ei tarvinnut poistua baarista ilman seuraa
Niin mutta et vieäkään kertonut, millä perusteella voimme päätellä sen mukaan lähtemisen johtuvan vain ja ainoastaan tuosta lentäjänä esiintymisestä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset keksivät sen ammatin ihan itse. Piti vain antaa hienovaraisia vihjeitä, että työskentelee Finnairilla ja olla haluton puhumaan työstään, naiset päättelivat loput itse. Jääköön yksityiskohdat kertomatta, jos nyky finnairilaiset vielä harrastavat tätä. Mutta niin kuin kirjotin, homma toimi joka kerta. Koskaan ei tarvinnut
Onhan se kuuma ammatti <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset keksivät sen ammatin ihan itse. Piti vain antaa hienovaraisia vihjeitä, että työskentelee Finnairilla ja olla haluton puhumaan työstään, naiset päättelivat loput itse. Jääköön yksityiskohdat kertomatta, jos nyky finnairilaiset vielä harrastavat tätä. Mutta niin kuin kirjotin, homma toimi joka kerta. Koskaan ei tarvinnut
Sillä perusteella, että naiset puhuivat niin että pitivät sinua lentäjänä. Tätä taktiikkaa myös kokeiltiin naisiin, jotka olivat aluksi nihkeitä. Ihmeesti alkoi kiinnostus heräämään kun ID-kortti vilahti vahingossa baaritiskillä.
Tuo taktiikka, että esiintyy vaivihkaa lentäjänä on niin helppo uskoa, että vetoaa naisiin. Lentäjän ammatissa on sellaista hohtoa, joka moniin vetoaa. Naisen omaakin statusta nostaa kun kertoo seurustelleen lentäjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset keksivät sen ammatin ihan itse. Piti vain antaa hienovaraisia vihjeitä, että työskentelee Finnairilla ja olla haluton puhumaan työstään, naiset päättelivat loput itse. Jääköön yksityiskohdat kertomatta, jos nyky finnairilaiset vielä harrastavat tätä. Mutta niin kuin ki
No on :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jankkaat?
Olen lentäjän vaimo ja ainakin omasta kokemuksesta voin kertoa, että parempaa miestä ei löydykään. Toki jokainen lentäjäkin on yksilö, mutta tuntiessani kymmeniä lentäjiä voin melkein yleistää heidän olevan mukavia, sopeutuvaisia ja fiksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinköhän on oikea lentäjä? Ravintolassa ainakin yleensä puolet miehistä esittelee itsensä lentäjäksi :D
Mulle ei ole koskaan käynyt noin, ihmettelen kyllä moista väitettä. Tunnen kyllä monta ihan oikeaa lentäjää, harvemmin missään tuntemattomille mainitsevat ammattiaan.
Oikeat lentäjät pitävätkin matalaa profiilia mutta sitten on näitä jotka toivovat lentäjän ammatin mainitsemisen tuovan flaksin.
Tämä totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa toki. Varmasti mukava olla jäsenenä lentäjämiehen pimpsakarusellissa.
Siis mikä? T. Ap
Älä Ap välitä tuollaisista kommenteista. Lentäjät ovat ihan yhtä uskollisia kuin muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Kandee. Menee kettu koloon kuten muutenkin, mutta kaupanpäälle saa vielä pelikaanin turbiiniin. Jos tiedät mitä tarkoitan..
Piti tulla tuosta pelikaanista tulla vitsailemaan mutta ehdit ensin.
Minä olen lentäjä! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kandee. Menee kettu koloon kuten muutenkin, mutta kaupanpäälle saa vielä pelikaanin turbiiniin. Jos tiedät mitä tarkoitan..
Ehkä olen blondi, mutta mitä tuolla pelikaanilla nyt tarkoitetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vapaa?
Vierailija kirjoitti:
Tuo taktiikka, että esiintyy vaivihkaa lentäjänä on niin helppo uskoa, että vetoaa naisiin. Lentäjän ammatissa on sellaista hohtoa, joka moniin vetoaa. Naisen omaakin statusta nostaa kun kertoo seurustelleen lentäjän kanssa.
Ammatti: lentäjän vaimo :D
Kannattaa jos haluat miehen, joka on jatkuvasti työmatkalla neispuolisten työkaverien kanssa
Ei koska lentäjän poikahan on melkein lentäjä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa jos haluat miehen, joka on jatkuvasti työmatkalla neispuolisten työkaverien kanssa
Mitä sitten vaikka onkin? Ja huom. Ohjaamomiehistö pääasiassa miehiä ja layoverilla usein lentäjät viettävät aikaa enemmän keskenään kuin emojen kanssa. T. Ex-emo