Kannattaako iskeä lentäjä?
Tinderissä vastaan tuli tosi komea ja mukavan näköinen lentäjä. Nyt tutustuminen edennyt siihen että ainakin itse haluaisin tavata. Onko kokemusta lentäjistä kumppaneina?
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Ei koska lentäjän poikahan on melkein lentäjä itsekin.
Ei, vaan sankari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koska lentäjän poikahan on melkein lentäjä itsekin.
Ei, vaan sankari.
Ja lentäjän vaimo se vasta sellainen onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kandee. Menee kettu koloon kuten muutenkin, mutta kaupanpäälle saa vielä pelikaanin turbiiniin. Jos tiedät mitä tarkoitan..
Piti tulla tuosta pelikaanista tulla vitsailemaan mutta ehdit ensin.
Minä olen lentäjä! :)
Ehkä olen blondi, mutta mitä tuolla pelikaanilla nyt tarkoitetaan?
Tsekkaa youtubesta kummeli , lentäjä.
ihan paras, legendaarinen :)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin palkka ihan kiva, mutta tunnetusti ovat hyvin saitoja.
Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Oikeat lentäjät eivät juuri ammatillaan rehvastele. Vientiä löytyy muutenkin. Eli varmistu nyt aluksi, että ukko on oikeasti lentäjä, eikä vain feikkaa pesän toivossa. Ja jos päädyt parisuhteeseen lentäjän kanssa, muista katsoa koko ajan olkasi yli mitä äijä puuhaa, houkutuksia on tarjolla.
Vientiä löytyisi, mutta tunnen monia lentäjiä ja lähes kaikki heistä ovat pitkissä liitoissa ja pääasiassa naimisissa.
Epäilenpä että mikään oikea pilotti siellä
Mitä ihmettä? Siis määritteleekö ammatti sen, millainen kumppani joku on? Että kaikki kaupan myyjät on samanlaisia tai kaikki insinöörit?omien kokemusten yleistäminen on mahdotonta,
Varmaan sama tyyppi kuin yhdellä kaverillani. Halpismies, koluaa kaikki tinderin naiset läpi. Hyi!
Niin onko se lentäjä jotenkin erilainen kuin muut ihmiset? Kaikki ollaan samanlaisia, olet sitten lentäjä tai muurari.
Vierailija kirjoitti:
Niin onko se lentäjä jotenkin erilainen kuin muut ihmiset? Kaikki ollaan samanlaisia, olet sitten lentäjä tai muurari.
Niin totta. Status vain toisille tärkeää :/
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sama tyyppi kuin yhdellä kaverillani. Halpismies, koluaa kaikki tinderin naiset läpi. Hyi!
Ei ainakaan Finskin lentäjissä ole halpiksia, tasokkaita kaikki. T. Emo <3
Vierailija kirjoitti:
Halpalentoyhtiön?
Lentäjä on ihan ok valinta, jos ei tykkää miehen pyörivän liikaa jaloksissa.
Yöunet saattaa keskeytyä, kun tuo lähtisi aamulennolle pikkutunneilla ja palaisi samoihin aikoihin. Ei ole herkkäuniselle sopiva kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Yöunet saattaa keskeytyä, kun tuo lähtisi aamulennolle pikkutunneilla ja palaisi samoihin aikoihin. Ei ole herkkäuniselle sopiva kumppani.
Ja jos tykkää että miehellä kova palkka
Älä iske liian lujaa, vaikka ne lentää autopilotilla nousuissa ja laskuissa heitä kai tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin totta. Status vain toisille tärkeää :/
Ei todellakaan kaikki ihmiset ole samanlaisia, samanarvoisia ehkä.
Kunhan nyt ensin selvität onko se tyyppi lentäjä vai lentävä kalakukko.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä minun siskon mies keskellä yötå lähde minnekään eikä rymyä aamuyöllä herättelemään. Jos on aikainen aamulento, kyllä se sinne kentälle lähtee kotoa jo ennen puolta yötä. Heillähän on myös nukkumistilat. Ja jos tulee myöhään, menee nukkumaan vierashuoneeseen. Ei lentäjät niin ahtaasti yleensä asu, että olisi yksi huone. Kun on hyvä palkka, on varaa ostaa hyvän kokoinen koti.
Tsekkaa youtubesta kummeli , lentäjä.