Kannattaako iskeä lentäjä?
Tinderissä vastaan tuli tosi komea ja mukavan näköinen lentäjä. Nyt tutustuminen edennyt siihen että ainakin itse haluaisin tavata. Onko kokemusta lentäjistä kumppaneina?
Kommentit (151)
Oikeat lentäjät eivät juuri ammatillaan rehvastele. Vientiä löytyy muutenkin. Eli varmistu nyt aluksi, että ukko on oikeasti lentäjä, eikä vain feikkaa pesän toivossa. Ja jos päädyt parisuhteeseen lentäjän kanssa, muista katsoa koko ajan olkasi yli mitä äijä puuhaa, houkutuksia on tarjolla.
Mä epäilen kovasti onko oikea lentäjä tuo Tinderi mies. Sillä statuksella kun saa pesää lähes naiselta kuin naiselta niin helppo sitä ruudun takaa esittää mitä vaan. Pyydä id-kortti esiin jos haluat varmistaa.
Naisilla on ihmeellinen fiksaatio miehen ammattiin. Jos nainen seurustelee lentäjänä toimivan miehen kanssa, niin hän on naisten silmissä koko ajan LENTÄJÄ. Hän ei ole mitään muuta kuin LENTÄJÄ. Kavereilleen hän kertoo seurustelevansa LENTÄJÄN kanssa ja kaverit huokailevat kuorossa, että aaahhh "LENTÄJÄ".
Saanen kertoa, että ne mystiset lentäjämiehet eivät ole mikään samanmielisten joukko, jotka käyttäytyvät aina samalla tavalla.
Olin 2000-luvun alussa hetken aikaa töissä Finnairilla. Silloin vielä jaettiin työntekijöille sellainen firman taskukalenteri. Vanhemmat työkaverit opettivat miten sillä kalenterilla ja ID-kortilla sai pi**ua baarista. Toimi muuten joka kerta! Sinun ei tarvinnut missään vaiheessa väittää olevasi LENTÄJÄ, riitti että nainen päätteli asian omassa päässään.
Kontulan ostarin baarista kannattaa etsiä oman elämänsä lentäjää !
Vierailija kirjoitti:
Näinköhän on oikea lentäjä? Ravintolassa ainakin yleensä puolet miehistä esittelee itsensä lentäjäksi :D
No mutta lentäähän ne. Kukasta kukkaan nimittäin.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on ihmeellinen fiksaatio miehen ammattiin. Jos nainen seurustelee lentäjänä toimivan miehen kanssa, niin hän on naisten silmissä koko ajan LENTÄJÄ. Hän ei ole mitään muuta kuin LENTÄJÄ. Kavereilleen hän kertoo seurustelevansa LENTÄJÄN kanssa ja kaverit huokailevat kuorossa, että aaahhh "LENTÄJÄ".
Saanen kertoa, että ne mystiset lentäjämiehet eivät ole mikään samanmielisten joukko, jotka käyttäytyvät aina samalla tavalla.
Tää aloitus on kyllä miehen eli fiksaatio on hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinköhän on oikea lentäjä? Ravintolassa ainakin yleensä puolet miehistä esittelee itsensä lentäjäksi :D
No mutta lentäähän ne. Kukasta kukkaan nimittäin.
Ta baarista ulos.
Vierailija kirjoitti:
Olin 2000-luvun alussa hetken aikaa töissä Finnairilla. Silloin vielä jaettiin työntekijöille sellainen firman taskukalenteri. Vanhemmat työkaverit opettivat miten sillä kalenterilla ja ID-kortilla sai pi**ua baarista. Toimi muuten joka kerta! Sinun ei tarvinnut missään vaiheessa väittää olevasi LENTÄJÄ, riitti että nainen päätteli asian omassa päässään.
Omg :D
Vierailija kirjoitti:
Miehet täällä näistä lentäjä-lääkäri-kirurgeista täällä vaahtoaa.
Vierailija kirjoitti:
Pääasiassa naiset kyllä puhuu täällä miehistään, eivät lääkäreistään, lentäjistään, asentajistaan...
Onko laatikkoleuka ja kirurgi tuon lisäksi myös?
Jos pyytää johonkin syyhyn vedoten rahaa, että pääsisi sinun luoksesi, niin jättäisin maksamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa toki. Varmasti mukava olla jäsenenä lentäjämiehen pimpsakarusellissa.
Siis mikä? T. Ap
Oleko yksinkertainen?
Aika raskasta tää ammatti, mutta pahinta ettei ole tarpeeksi vapaa-aikaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä? T. Ap
Oleko yksinkertainen?
En vaan trolli.
Ap
Jostain syystä naiset kuolaa lentäjien perään. Liekö palkka vai mikä mutta kerran tuttu lentäjä kertoi baarissa häntä piirittäneelle naiselle että on bussikuski (nainen kysyi ammattia). Sen sanottuaan nainen kaikkosi kuin pieru Saharaan ja naisen kiinnostus lopahti silminnähden ja samantien .. Loppuillasta naisen baariin tullut kaveri tunsi myös tämän tutun lentäjäni ja jotenkin naiselle kantautui korviln, että tämä ei olekaan bussikuski vaan Airbus kuski. Olsittepa nähneet miten muuttui naisen käytös ja armoton ja säälittävä iskeminen alkoi. Voitte kuvitella ettei tuttu lentäjäni lämmennyt.
Vierailija kirjoitti:
Aika raskasta tää ammatti, mutta pahinta ettei ole tarpeeksi vapaa-aikaa...
Jos kaukolentoja lentää niin kyllä riittää vapaatakin.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon vielä päälle hankkiin raybanin lentäjälasit, niin nainen on ihan varma, että tuon täytyy olla lentäjä. Ja jos alkaa tivaamaan ja kysymään, niin sanoo vain vaatimattomasti, että: sanotaanko nyt niin, että kyllä minä Finnairilla olen töissä, joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä? T. Ap
Oleko yksinkertainen?
En vaan trolli.
Ap
Minä olen Ap enkä trolli. En vain mistään tuollaisista tivolilaitteista ollut kuullutkaan.
Olen käsittänyt, että ovat aika tavoiteltuja joten kannattaa pitää varansa.