Kannattaako iskeä lentäjä?
Tinderissä vastaan tuli tosi komea ja mukavan näköinen lentäjä. Nyt tutustuminen edennyt siihen että ainakin itse haluaisin tavata. Onko kokemusta lentäjistä kumppaneina?
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Kandee. Menee kettu koloon kuten muutenkin, mutta kaupanpäälle saa vielä pelikaanin turbiiniin. Jos tiedät mitä tarkoitan..
No en tiedä, mitä tarkoitat?
Kannattaa toki. Varmasti mukava olla jäsenenä lentäjämiehen pimpsakarusellissa.
Näinköhän on oikea lentäjä? Ravintolassa ainakin yleensä puolet miehistä esittelee itsensä lentäjäksi :D
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä? T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Näinköhän on oikea lentäjä? Ravintolassa ainakin yleensä puolet miehistä esittelee itsensä lentäjäksi :D
Mulle ei ole koskaan käynyt noin, ihmettelen kyllä moista väitettä. Tunnen kyllä monta ihan oikeaa lentäjää, harvemmin missään tuntemattomille mainitsevat ammattiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä? T. Ap
No siinä pimpsakarusellissa on tyypillisesti naisia useammasta kaupungista ja/tai maasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ole koskaan käynyt noin, ihmettelen kyllä moista väitettä. Tunnen kyllä monta ihan oikeaa lentäjää, harvemmin missään tuntemattomille mainitsevat ammattiaan.
Oikeat lentäjät pitävätkin matalaa profiilia mutta sitten on näitä jotka toivovat lentäjän ammatin mainitsemisen tuovan flaksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä? T. Ap
No siinä pimpsakarusellissa on tyypillisesti naisia useammasta kaupungista ja/tai maasta.
Urbaani legenda
Joko lentäjä pyysi sinulta rahaa syöpähoitoihin?
Kandee tarkistaa onko mikään oikea lentäjä edes.
Ainakin palkka ihan kiva, mutta tunnetusti ovat hyvin saitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmänkin ovat joo vaatimattomia ammattinsa suhteen.
Tinderissä lentäjä? Luulisi löytävän seuraa muualtakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntemat on ainakin ihan normaaleja; mökkeilevät ja lenkkeilevät koiran kanssa, on aika paljon vapaa-aikaa kun vaimo on töissä. Vieläpä moni on aika kätevä tekemään erilaisia hommia; raksalla, kalastavat, laittavat ruokaa jne. Osaavat myös huolella dokata, mun tuntemat.
Lentelevät kukasta kukkaan nämä baaritiskien lentäjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntemat on ainakin ihan normaaleja; mökkeilevät ja lenkkeilevät koiran kanssa, on aika paljon vapaa-aikaa kun vaimo on töissä. Vieläpä moni on aika kätevä tekemään erilaisia hommia; raksalla, kalastavat, laittavat ruokaa jne. Osaavat myös huolella dokata, mun tuntemat.
Unelmamiehiltä kuulostavat paitsi fiksua. Mun tuntemat pari eivät kyllä dokaa mutta kohtuullisesti joskus ottavat.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei oikeat.
Vierailija kirjoitti:
Baaritiskin Rane?
Älä nyt ainakaan kesken lennon mene iskemään, että kone pääsee maahan.
Kandee. Menee kettu koloon kuten muutenkin, mutta kaupanpäälle saa vielä pelikaanin turbiiniin. Jos tiedät mitä tarkoitan..