Mistä johtuu että saan orgasmin kun masturboin yksin, mutta miesten kanssa en saa orgasmia?
Kommentit (65)
AP, sulla ei ole oikeanlaista miestä. Etsi sellainen jota kiinnostaa sinunkin nautinto. Joillekin miehille naisten nautinto on suorastaan pakkomielle (kuten minulle). Etsi sellainen niin saat hoiperrella saaneena ja voipuneena makkarista;-)
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. En osaa rentoutua miehen seurassa.
Mikä sen tekee vaikeaksi? Kuinka pitkään olet miehen tuntenut? Yhden illan jutuissa en ihmettele mutta jos on mies jota haluat ja voit kasvatella himon tunnetta päivän mittaan niin tuntuisi että irtoaa
Vierailija kirjoitti:
Itse saan ainoastaan laitteilla, silloin myös miesten seurassa. Luulen että minua jotenkin hävettää miehen seurassa olla paikat niin äärimmäisen levällään. Lisäksi yleensä huudan kun tulen ja sekin hävettää. Tiedän, että häpeä on turha tunne, mutta uskon että perimmäinen syy ja vastaus aloittajan kysymykseen on häpeä.
Pitäisi kukaties oppia nauttimaan siitä ns häpäisystä;-)
Et kykene rentoutumaan ja olemaan nautinnossa läsnä. Siinä tilanteessa ei voi hävettää lainkaan tai miettiä mitä toinen ajattelee sinusta tms. Pitää vain keskittyä nautintoon. Oletko tarpeeksi kiihottunut+ Tekeekö mies sellaisia asioita, joista pidät? Koskettaako hän oikein? Ethän ajattele kaikkea muuta samalla?