Mistä johtuu että saan orgasmin kun masturboin yksin, mutta miesten kanssa en saa orgasmia?
Kommentit (65)
En taas saa ikinä yksin, toivon et miehen kanssa vois sitten saada jos nyt seksileikkeihin koskaan kenenkään kanssa ryhdyn. Vaginairgasmi on mulla varmaan se juttu, kerran suihkun kanssa tullut vahingossa.
Siitä, että kuvittelet saavasi "orgasmin" "masturboidessasi".
No eihän se kalun nautinto - edes -takas, mitään naiselle tuokkaan. Tai ainakin harvoin, jos sattuu edes koskemaan klitorikseen.
Vierailija kirjoitti:
Yksin pystyy olemaan täysin oma itsensä. Voi ujostuttaa, hävettää, nolottaa miehen kanssa.. ite häpeän pimppipieruja, en pysty rentoutumaan niin että orgasmi olis mahdollinen miehen kanssa.
Jos et pysy miehen kanssa, niin mies on väärä. Ei ole voittanut täydellistä luottamusta eikä sitä että haluaisit antautua hänelle täysin sellaisena kuin olet. Etsi sellainen mies joka lukee sinua kuin avointa kirjaa, et pysty tai halua edes esittää muuta kuin mitä olet. Sellainen jonka tuoksu ja ensisuudelma saa jo sukat pyörimään jaloissa ja pillusi märäksi. Väitän miehenä että naisen orgasmi lähtee ensisijaisesti aivoista ja naisen mielentila tai mielenliikutus on se, joka sen laukaisee. Fyysinen koskettaminen on vain vahvistaa sen minkä aivot tuntee jo.
Et kerro miehille mistä tykkäät. Naisetkin tykkää eri asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin pystyy olemaan täysin oma itsensä. Voi ujostuttaa, hävettää, nolottaa miehen kanssa.. ite häpeän pimppipieruja, en pysty rentoutumaan niin että orgasmi olis mahdollinen miehen kanssa.
Jos et pysy miehen kanssa, niin mies on väärä. Ei ole voittanut täydellistä luottamusta eikä sitä että haluaisit antautua hänelle täysin sellaisena kuin olet. Etsi sellainen mies joka lukee sinua kuin avointa kirjaa, et pysty tai halua edes esittää muuta kuin mitä olet. Sellainen jonka tuoksu ja ensisuudelma saa jo sukat pyörimään jaloissa ja pillusi märäksi. Väitän miehenä että naisen orgasmi lähtee ensisijaisesti aivoista ja naisen mielentila tai mielenliikutus on se, joka sen laukaisee. Fyysinen koskettaminen on vain vahvistaa sen minkä aivot tuntee jo.
Sanoisin että tässä on totuuden siemen, mutta ehkä "vika" ei ole miehessä vaan asiaan voisi auttaa vain se että itse pyrkii olemaan enemmän oma itsensä ja avoimempi ja uskaltautuu luottamaan ja tutustuu paremmin, varsinkin jos ollaan vielä parisuhteen alkutekijöissä. Toisaalta joissakin miehissä voi olla hyvä syy olla luottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että tässä on totuuden siemen mutta ehkä "vika" ei ole miehessä vaan asiaan voisi auttaa vain se että itse pyrkii olemaan enemmän oma itsensä ja avoimempi ja uskaltautuu luottamaan ja tutustuu paremmin, varsinkin jos ollaan vielä parisuhteen alkutekijöissä. Toisaalta joissakin miehissä voi olla hyvä syy olla luottamatta.
Pointti on siinä, että on olemassa ihmisiä jonka kanssa kemiat ja aivoitukset natsaa ensihetkestä niiin, että voit luottaa liki sokeasti toiseen. Olette heti yhtä. Itselläkin esisuudelma vaimon kanssa oli niin tulinen, että aivot ja kroppa nyrjähtivät. Vaikka vaimo oli nuorena ujo ja estoinen, niin seksiä aloittaessa jos sulaa vahaan suudellessa ja sormettaen. Antautui heti orgasmin vietäväksi ja siitä eteenpäin. Edellinen ex poikaystävä oli haukkunut kylmäksi ja minun kanssani tulinen ja antautuva. Jos en olisi itse kokenut en uskoisi mikä merkitys on "oikealla" kumppanilla. Eikä meidän välillä ole mikään muuttunut kohta 5 vuosikymmeneen.
Mitä höpinää tää luottamus ja kemia on`? Jos ei genitaalit kohtaa niin ei tule orgasmiakaan. Niin se menee. Jo sei umpi hullun ja ruman miehen matkaan mene.
Vierailija kirjoitti:
Mitä höpinää tää luottamus ja kemia on`? Jos ei genitaalit kohtaa niin ei tule orgasmiakaan. Niin se menee. Jo sei umpi hullun ja ruman miehen matkaan mene.
Jos ei ole kohdannut ei tiedä, eikä osaa edes kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
No eihän se kalun nautinto - edes -takas, mitään naiselle tuokkaan. Tai ainakin harvoin, jos sattuu edes koskemaan klitorikseen.
Taas tätä samaa löysäpillun agendaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsot tsot Pate.
Nykyään vaimosi pillu on rutikuiva eikä se saa orkkuja naimalla. Itseasiassa siis aika paljonkin on muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin hävettää, vähän eri asiat vain. Hävettää kun en näytä mielestäni sellaiselta miltä kuuluisi seksin aikana. Miehet kun kai on tässä suhteessa visuaalisempia niin oletan että se on tärkeää.. Ja että tarvitsen klitorikseen koskemista. Yhdynnässä saaminen kuitenkin on se ideaalitilanne. Huolestuttaa myös jos sattuisin vahingossa tekemään jotain noloa kun saan.
Millähän ihmeellä nämä ajatukset saisi työnnettyä sivuun?
Ainakin minä miehenä tiedän ettei tuossa ole mitään ihmeellistä tai erikoista. Ja aidot ilmeet orgasmin aikana on sata kertaa kiihottavampia kuin jonkin muun väkisin esittäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sopivan iso dildo on takuuvarma nakki tyydytykseen.
Sulla ehkä mutta ei naisilla. Naisille satisfyer pro.
Miksi jotkut olettaa, että kaikki naiset tykkää satisfyerista? Mä en ainakaan tykännyt. Kerran koitin enkä meinannut saada orgasmia. Ei yhtään mun makuun.
Mites jos seuv kerralla koklaat miehen kannessa takaa niin räpläät klitorista samalla irtoaako edes silloin? Entäpä jos mies penetroi anukseen ja räpläät klittaa tuleeko orkku?
Minkä ikäisiä olette te häpeäjät? Häpeä on yksi pahimmista seksintappa jista. Sitä pitää työstää ja päästä eroon. Ehkäpä joku ammattihenkilö osaa auttaa tässä asiassa. Terapeutti auttaa pääsemään kaikesta tällaisesta haittaavasta roskasta.
Orgasmin saaminen vaatii vapautumista niinkuin kaikki henkiset tekemiset. Jos yrität, et saa tai ainakin se on vaikeaa. Jos et yritä vaan nautit omilla ehdoillasi, se tulee luonnostaan.
Sama se on miehellekin. Jotkut eivät laukea suuhun vaikka niin haluaisivat (itsellenikin se on vaikeaa). Joskus orgasmin saaminen on vaikeaa. Sitten kun vapautuu, niin se vaan tulee.
Mulla sama juttu. Ei vaan onnistu vaikka mul ei oo kyl mitään estoja ja tykkään seksistä. Mut jotenkin klitta on mulla sellanen et se tarttee juuri oikean paineen ja tahdin jotta laukeen. Oon miettinyt oonko jotenkin vaikea laukeamaan et onko muilla yhtä kranttu toosa... Onneksi on satisfyerit ym joilla saa oikean paineen oikeaan kohtaan. Vielä kun sais ukon kiinnostuin myös niiden käytöstä mut kun seksi on muuten aika hyvää niin en viitsi olla liian vaativa. Saan pieniä vaginaorkkuja yhdynnässä mut ne on kyl tosi laimeita. Täytyy vielä toivoa et seksielämä tämän miehen kas kehittyisi tästä. Muuten kun on hyvää elämää yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama juttu. Ei vaan onnistu vaikka mul ei oo kyl mitään estoja ja tykkään seksistä. Mut jotenkin klitta on mulla sellanen et se tarttee juuri oikean paineen ja tahdin jotta laukeen. Oon miettinyt oonko jotenkin vaikea laukeamaan et onko muilla yhtä kranttu toosa... Onneksi on satisfyerit ym joilla saa oikean paineen oikeaan kohtaan. Vielä kun sais ukon kiinnostuin myös niiden käytöstä mut kun seksi on muuten aika hyvää niin en viitsi olla liian vaativa. Saan pieniä vaginaorkkuja yhdynnässä mut ne on kyl tosi laimeita. Täytyy vielä toivoa et seksielämä tämän miehen kas kehittyisi tästä. Muuten kun on hyvää elämää yhdessä.
Voi olla kullin paksuudestakin kiinni. Mitä enemmän venyttää sen lähemmäs klitta tulee kullin vartta. Vaimollani on pieni ahdas pillu ja itselläni molempiin suuntiin, korkeus- ja leveysuuntaan paksu kulli, joka venyttää vaimon pillun tiukaksi renkaaksi kullin ympärille. Vaimon ei tarvitse paljoa kääntää lantiota jotta klitta jää kullinvarren ja korkean häpykummun puristuksiin. Varmaan iso syy siihen, että saanut niin paljon orgasmeja yhdynnöissä. Muutenkin naisen pitää itse kääntää lantiota oikeaan kulmaan saadakseen klitalle painetta. Itse tietää paremmin kuin mies. Toisin ohuen kullin kanssa voi olla tekemätön paikka. Aina ei kannata etsiä syytä itsestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu ongelma itselleni. Kyllä molemmat seikat ratkaisevat. Siis se, että mies on sellainen jota todella haluat, mutta myös anatomiset ja "tekniset" seikat merkitsevät; että paine osuu oikeaan kohtaan tarpeeksi kauan. Minulla onnistuu nykyisin pitkän parisuhteen ja miehen kouluttamisen jälkeen.
Harvinaisen paljon asiattomia vastauksia ja asian mystifiointia tähän aika yleiseen ongelmaan.
Se on mun mielestä kans ihanaa
N64