Mistä johtuu että saan orgasmin kun masturboin yksin, mutta miesten kanssa en saa orgasmia?
Kommentit (65)
Miesten? Kokeilepa nyt ensin yhden miehen kanssa.
Kannattaa vain keskittyä nauttimaan yhdessä sen miehen kanssa. Tunneasiat ovat tärkeät.
Älkää nautiskelko epäterveistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
No mitä olet itse mieltä? Nautitko sen miehen kanssa? Onko se orgasmi pakollinen saada? Hyvin yleistä on että usko unelmiisi vain.
Sitten, miksi masturboit?
Yritä tajuta että ap on keski-ikäinen mies, jolla on vain kaksi harrastusta: Mammapalstalla häiriköinti ja rụnkkaamìnen.
Mulla sama. En osaa rentoutua miehen seurassa.
Miehen kanssa ehkä vaikeampi "antaa mennä". Saattaa jännittää kuitenkin toisen läsnäolo. Ja tietysti kosketuksen yms. intensiivisyys, paikantuminen, rytmi yms. Minulla sama tilanne useimmiten.
Mutta totta kai sinulle miesten rahat kelpaavat jatkossakin?
Vierailija kirjoitti:
No mitä olet itse mieltä? Nautitko sen miehen kanssa? Onko se orgasmi pakollinen saada? Hyvin yleistä on että usko unelmiisi vain.
Tässä en siis tarkoittanut että miestä ei kiinnostaisi sinun orgasmisi vaan tarkoitin sitä että harvemmin niitä saa, ainakaan normaalissa yhdynnässä. Kaikkia se ei stressaa eikä haittaakaan.
Kylläpä on typeriä vastauksia ihan olennaiseen kysymykseen. Itselläni kahdessa viimeisimmässä suhteessa ollut sama ongelma, mikä on ollut käsittämätöntä, koska olen nauttinut seksistä, miehet ovat panostaneet minun tyydyttämiseen, enkä oikeasti edes tajua, miksi en saanut orgasmia. Aiemmissa suhteissa olen saanut, ja itse saan aina, helposti.
Masturboi rauhassa mutta muista että se opettaa avojaai vain yhden tyylin nautintoon.
SEKSIJUTUT SEKSIPALSTALLE.
ILMIANNETTU.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on typeriä vastauksia ihan olennaiseen kysymykseen. Itselläni kahdessa viimeisimmässä suhteessa ollut sama ongelma, mikä on ollut käsittämätöntä, koska olen nauttinut seksistä, miehet ovat panostaneet minun tyydyttämiseen, enkä oikeasti edes tajua, miksi en saanut orgasmia. Aiemmissa suhteissa olen saanut, ja itse saan aina, helposti.
Ei vaan et osaa arvostaa vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka kitsastelee naiselta orgasmit tykkää myös siipeillä naisen rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Masturboi rauhassa mutta muista että se opettaa avojaai vain yhden tyylin nautintoon.
Kyllä minä keskittyisin miettimään onko se masturboiminen niin pakollista. Mikä johtaa siihen tarpeeseen oikeasti?
rentoutuminen ja turvallisuus on tärkeää. ehkä kumppani jännittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä en siis tarkoittanut että miestä ei kiinnostaisi sinun orgasmisi vaan tarkoitin sitä että harvemmin niitä saa, ainakaan normaalissa yhdynnässä. Kaikkia se ei stressaa eikä haittaakaan.
Just joo. Kunhan mies saa 🙄
Kyllähän sopivan iso dildo on takuuvarma nakki tyydytykseen.
Vierailija kirjoitti:
Näin typerään kommenttinnon pakko vastata:
Jos mies ei osaa tuottaa minulle orgasmia, sen on syytäkin maksaa.
Muuten: moniko mies viitsisi jyystää naisen kanssa, kerta toisensa jälkeen, vaikka ei koskaan saisi orgasmia?
Niin. Sitähän minäkin.
Olet loppujen lopuksi heteromies ja kainostelet pientä pippeliäsi.