Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei: mikko koivu tapailee emilia leppilampea :(

Vierailija
22.06.2011 |

Menee hyvä mies hukkaan, nyyh :(!

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku voi valita miehensä aina Suomen suosituimpien poikamiesten listan kärjestä.

tällä palstalla on Emilia Leppilampea vastaan? Pelkästäänkö vaan et kun se on niin potuttavan hyvänäkönen vai onko nyt oikeesti jotain henkilökohtasta?

Vierailija
42/64 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a205993/oho+mikko+ja+emilia+taas+yh…

Näissä "se ja se nainen on pyrkyri" -jutuissa mua aina naurattaa se, millaisena niin sanovat pitävät naisen kanssa olevaa miestä -- jonka kanssa ilmeisesti itse haluavat olla.

Luuletteko ettei jollain Mikko Koivulla ole valinnanvaraa naisten suhteen? Mitä jos Emilia oli kertakaikkiaan paras tarjokas? Kaunis, hauska ja fiksu aikuinen nainen?

Luuletteko ettei Mikko Koivu itse ole valinnut (huom! laajasta tarjokaskaartista) itseään eniten kiinnostavaa naista?

Luuletteko ettei Mikko Koivu tiedä Emilian lapsesta, erosta tai näyttelijähaaveista?

Kumman luulette tuntevan Emilian paremmin: teidän jotka olette lukenut hänestä vain lehdistä ja nettikeskusteluista -- varsinkin kun en ole koskaan nähnyt yhtään henkilöhaastattelua Emiliasta -- vai Mikko Koivun, joka on viettänyt Emilian kanssa aikaa kasvokkain.

Onko käynyt mielessä, että mitä jos Mikko Koivu itse pokasi Emilian? Mitä jos Mikko Koivu tietää Emiliasta jotain mitä te ette tiedä? Mitä jos Mikko Koivun mielestä Emilia on oikeasti ihana nainen? Mitä jos Mikko Koivu on oikeassa?

Kateus on joiden mukaan merkki siitä että laiminlyötte jotain omaa unelmaanne. Mikä unelma on jäänyt toteuttamatta? Oletteko itse tyytyneet huonompaan miehen kuin mitä olisitte ehkä voineet saada? Olisiko aika pistää kroppa kuntoon, alkaa iloisemmaksi ja vaihtaa miestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen.. mutta hei, miksi noin hyvännäköisen naisen tarttis tyytyä johonkin persaukiseen tavikseen kun voi saada vähän varakkaammankin siipan!!? :)

Vierailija
44/64 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että otti koeajetun.

Onpahan vähän enemmän kokemusta..

Aikuinen nainen, eikä mikään "onks mun tukka hyvin" - teini.

Vierailija
45/64 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emlia on jostain Turun suunnalta ja hänen tuttavapiiriinsä kuluunee paljon ns. julkkiksia, koska hän on ollut naimisissa julkkiksen kanssa.

Niinpä lienee todennäköisempää, että hän tutustuu johonkin turkulaiseen urheiljastaraan kuin lahtelaiseen raksamieheen.

Mikko Koivusta on tullut julkisuudessa rauhallinen, fiksu ja perhearvoja kunnioittava vaikutelma. Vaikka hän ei ole mikään kiiltokuvapoika a la Mikko Leppilampi (ennen), hän on karismaattinen ja miehekäs.

Ilmeisesti monet täällä olisivat voineet itsekin kuvitella rakastuvansa Mikko Koivuun. Miksi samoille ihmisille on niin vieras ajatus, että Emilia olisi esim. tuttujen kanssa törmännyt Mikko Koivuun ja vilpittömästi ihastunut tähän?

Miksi teidän on helpompi uskoa että Emilia on kylmäverinen pyrkyri, joka on vain käyttämässä Mikko Koivua hyväkseen?

Vai olisitteko itse Mikko Koivun kanssa vain rahasta?

Vierailija
46/64 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö ollenkaan, kuinka paljon Minnesota Wildin kapteeni Mikko Koivu tapaa ihailevia naisia Amerikassa? Ja Suomessa?

Mikko on kuitenkin valinnut Emilian. Mitä vikaa siinä on? Onko paha, että nainen on kunnianhimoinen? Jos tuntee, että lääkärinura ei olekaan se kaikkein sopivin, vaan haluaakin näyttelijäksi? Onpa kamalaa.

Emilia oli naimisissa Mikko Leppilammen kanssa. Liitto ei toiminut, ja toimimattomuuteen on yleensä kaksi syypäätä.

Emilia näyttelee ensi vuonna valmistuvassa Aku Louhimiehen elokuvassa Naked Harbour, mukana ovat myös mm. Antti Luusuaniemi, Matleena Kuusniemi ja Mikko Kouki.

Vierailija
47/64 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Mikko halus vanhempaa, niin mikäs siinä :) Mutta sanon vaan, että ei Mikon ja Emilian juttu tule kauaa kestämään. Eiköhän Mikko halua lapsia, Emilia maha pystyssä ei tule onnistumaan. Tällä neidillä on lapsi, joten eiköhän siinä ole jo tekemistä. Niin, tämän "näyttelemisen" lisäksi..

Vierailija
48/64 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Mikko halus vanhempaa, niin mikäs siinä :) Mutta sanon vaan, että ei Mikon ja Emilian juttu tule kauaa kestämään. Eiköhän Mikko halua lapsia, Emilia maha pystyssä ei tule onnistumaan. Tällä neidillä on lapsi, joten eiköhän siinä ole jo tekemistä. Niin, tämän "näyttelemisen" lisäksi..

Saattaapi hyvinkin haluta lisää lapsia parin vuoden kuluttua, varsinkin, jos on tavannut elämänsä miehen.

Vierailija
49/64 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on silti natsannut ihan hyvin.

Vierailija
50/64 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Koivu on suomalaisen miehen ruumiillistuma. Koivun tuo suomalaisuutta esilleen kaikkilla uskomattomilla luonteenpiirteillän kuten rehdillä ja asiallisella käytöksellään, johtavalla esimerkillään sekä perikseantamattomuudellan.

Mikko Koivu on kaikki mitä Minnesota WIld tai Suomen Leijonat voi kapteenista toivoa. Ja ansaitsesi vertaisensa viisaan naisen rinnalleen.

Emilia Leppilampi on sen sijaan julkisuutta metsästävä vaappuva hanhi, joka roikkuu Mikon käsipuolessa luultavasti dollarin setelit ja Hollowood mielessä.

Suomen seurapiirin ehdoton ykkönen listauksessa TOP 10 Golddiggrs.

Luulin Mikolla olevan makua ja kärsivällisyyttä odottaa sitä oikeaa. Ansaitse vertaisen naisen eikä tälläistä kuivan kesän oravaa.

Toivottavasti suhde on vain pintaliitoa ja Mikko ymmärtää mitä tämä harppu haluaa

Vierailija
51/64 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lukenut paljon mikkosta lehdistä olen myös huutanut hänelle et olet söpö!

Vierailija
52/64 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on väärin et oma isä ei saa nähdä omaa lastaan!

Vierailija
53/64 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi arvostella ihmistä, jota ei tunne? Kuka tuntee Mikko Koivun arkiminän tai Emilian? En minä ainakaan.. Voihan olla, että ns. julkkisjuttujen perusteella kuvat heistä ovat risuisemmat tai ruusuisemmat kuin todellisuudessa ovat. Eikä mielestäni ole syytä "syyttää" tilanteesta yksin Emiliaa. Yhtä paljonhan Mikko Koivu on asiassa mukana.

Vierailija
54/64 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidattaa lapsensa vanhemmillaan ja on aina niin olevinaan. Silikonit on ihan söpöt ja jalat treenatut, mutta lääkäriä siitä ei kyllä saa edes väärentämällä ;-)

Vierailija
55/64 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korviin käy! Ja pyrkyri nimenomaan!!!

Vierailija
56/64 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä palstalla on Emilia Leppilampea vastaan? Pelkästäänkö vaan et kun se on niin potuttavan hyvänäkönen vai onko nyt oikeesti jotain henkilökohtasta?

Vierailija
57/64 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset foorumikyylät taas vauhdissa. Miten ketään voi kiinnostaa noin paljon jonkun helvetin Emilia Leppilammen elämä? Koska tämän uusi poikkis on taas tällainen yleisen mielipiteen mukaan hyvännäköinen tapaus, niin pakkohan sen Emilian on olla PYRKYRI. Ja vielä ÄÄNEKÄS pyrkyri. Ootteko kuullu hei? Kamalan ISO ÄÄNI sillä PYRKYRI-EMILIALLA.

Ei se PYRKYRI-EMILIA ole edes mitenkään erityisen hyvännäköinen tai fiksu. Mulla on paremman näköisiä kavereitakin ja oon itsekin nätimpi kuin PYRKYRI-EMILIA. En mä yritä sanoa mitään enkä halua haukkua. SANON VAAN.

Vierailija
58/64 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Tampereen yliopistossa teatteria opiskeleva kaverini tiesi kertoa juoruna, että Mikko L:llä olisi ollut liittonsa aikana suhde Tampereella.

Vierailija
59/64 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi äijä on ruma ku mikä. Enemmän mua ihmetyttää et ton näkönen nainen on kiinnostunu tollasesta äijästä.

Vierailija
60/64 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että otti koeajetun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi