Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei kehu

Vierailija
05.03.2025 |

Mieheni kehuu minua/sanoo minusta mitään positiivista hyvin harvoin. Harvoin toivottaa hyvää huomenta tai hyvää yötä tai edes moikkaa kotiin tullessaan. Jokaisesta pikku asiasta kuitenkin moittii. Tarjosin hänelle tänään lounaan ja mitään kiitosta ei kuulunut. Kiitti kuitenkin henkilökuntaa, mutta minä en kuulemma tehnyt ruoan eteen mitään, niin ei tarvitse kiittää. Kun jälleen kerran otin asian puheeksi, sain kuulla olevani "maailman huomionhakuisin ihminen". Tuntuu ihan hirvittävän pahalta.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehun miestä ja huomioin parhaani mukaan. En tiedä, miksi olen tässä suhteessa edelleen. Halusin vain avautua.

Ap

No ei tiedä kukaan muukaan. Mitäs jos eroaisit siitä miehestä ja sitten hoitaisit pääsi kuntoon. Terapiaa, self helpiä, vertaistukea jne. 

Tuollaiselle systeemille kuuluu olla nollatoleranssi eikä tuollaisen kanssa jatkossa jatketa seurustelua päivääkään enempää. 

Nykyistä miestäsi et saa muutettua eli ainoa vaihtoehto on antaa itsesi olla poljettu kynnysmatto loppuikäsi tai voimaantua ja lähteä lätkimään. 

Ja kun kehut tuollaista paskakasaa, se saa vain palkinnon huonosta käytöksestään ja arvostaa sinua entistä vähemmän, mikäli se enää on edes mahdollista. 

Olen pahoillani, että sanon näin suoraan, mutta vaikuttaa siltä, että olet niin ulapalla, ettei lievempi menisi perille. 

Sinulla on kaikki mahdollisuudet edessäsi, älä anna miehen ankeuttaa loppuelämääsi. 

Vierailija
22/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa pösilöltä mieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista. Tiedän itsekin, että olen idiootti, kun roikun miehessä, joka ei ilmiselvästi minua rakasta. Minulle avioliitto on kuitenkin asia, jonka rikkominen tuntuu melkein mahdottomalta. Lisäksi jostain käsittämättömästä syystä rakastan miestäni. Ystävälle, joka olisi samassa tilanteessa, sanoisin samaa kuin te.

Vierailija
24/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille vastauksista. Tiedän itsekin, että olen idiootti, kun roikun miehessä, joka ei ilmiselvästi minua rakasta. Minulle avioliitto on kuitenkin asia, jonka rikkominen tuntuu melkein mahdottomalta. Lisäksi jostain käsittämättömästä syystä rakastan miestäni. Ystävälle, joka olisi samassa tilanteessa, sanoisin samaa kuin te.

Kuule, voit rakastaa sitä miestä etänäkin niin kauan kuin siltä tuntuu. Sinä rakastat edelleen, mutta et saa osaksesi huonoa kohtelua ja voit alkaa rakennella elämääsi. Sitten se tunne siitä jossain vaiheessa katoaa. Terapian avulla saat ehkä jopa raivon ja suuttumuksen nousemaan. 

Olet kasvanut sairaissa oloissa eikä sinulle ole sallittu rajoja eikä tarpeita. Siksi ylipäätään olet tuollaisessa suhteessa. Sinun pitää muodostaa rajasi ja omanarvontuntosi ja alkaa vastata OMIIN tarpeisiisi sen sijaan, että tuhlaisit resurssisi kusiaiseen. Sinä teet sen siksi, että sinua ei tällä hetkellä "ole olemassa". Olisit olemassa vain hänen rakkautensa ja kehujensa kautta ja siksi väännyt rusetille saadaksesi sen. Sinun pitää antaa miehelle ja suhteelle huomiota nolla prosenttia ja itsellesi sata prosenttia ja syntyä olemaan olemassa itsesi kautta. Silloin et harkitsisi päivääkään olevasi tuollaisessa suhteessa. 

Mies on rikkonut avioliiton, et sinä. 

Kun pääset miehestä eroon, ÄLÄ JÄÄ HÄNEN YSTÄVÄKSEEN vaan sulje hänet kokonaan elämästäsi. 

Vierailija
25/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko itse kehut miestä? Tämänkin asia menee molempiin suuntiin. Jos et itse kehu miestäsi niin miten sinulla on muka varaa vaatia kehuja itsellesi? Ansaitsetko edes ne kehut mitä vaadit vai oletko yksikertaisesti päättänyt että sinua pitää kehua vaikka olisit aivan hirveä ihminen?

Vierailija
26/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasi kehukysymykseen jo aiemmin: Kehun ja huomioin miestäni.

Ap

Vierailija
27/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko itse kehut miestä? Tämänkin asia menee molempiin suuntiin. Jos et itse kehu miestäsi niin miten sinulla on muka varaa vaatia kehuja itsellesi? Ansaitsetko edes ne kehut mitä vaadit vai oletko yksikertaisesti päättänyt että sinua pitää kehua vaikka olisit aivan hirveä ihminen?

Ihan jokainen ihminen ansaitsee perheenjäseniltään kehuja, etenkin aviopuolisolta. Olet häiriintynyt ja kova ihminen. 

Vierailija
28/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet teistä hyvätuloisempi, hyvätapaisempi, urheilullisempi ja nätimpi ja laitat ruokaa ja hoidat kaikin tavoin oman osuutesi ja ylikin, voimistat joka päivä hänen tunnettaan, ettei hän ansaitse sinua. Joten kohtelusi muuttuu koko ajan synkemmäksi myös. Lähe menee, kuvio ei todennäköisesti ole korjattavissa. Sinä yrität koko ajan enemmän saada hänet muuttumaan kivemmaksi yrittämällä entistä pontevammin ja laatueronne jatkaa kasvamistaan. Ainoa toinen tapa korjata asia on epäonnistua itse äkkiä kaikessa. Jää työttömäksi, liho 50 kiloa, masennu, kaiva nenää sohvalla ja läästi löydös tapettiin.

Vierailija
29/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä tarkasti rakastatko miestäsi. Luulen että se ei ole rakkautta vaan riippuvuutta. Itse olen eronnut aikapäiviä sitten ja vuosia siihen eropäätökseen tein ajatustyötä, juurikin tuon takia että avioliiton rikkominen tuntui väärältä. Lopulta terapiassa käymisen ja viisastumisen myötä tajusin että sehän on oikea ratkaisu koska mies ei suostunut selvittämään suhteen ongelmia. Ja jo ennemmin tajusin etten enää rakasta miestä vaikka niin tietysti luulin aikani, koska eroaminen pelotti.

Päätös on tietenkin sinun mutta mieti missä olet vuoden kuluttua ja minkälaista elämäsi mahtaisi olla jos eroat nyt, ja minkälaista se olisi jos jatkat samanlaisessa liitossa. Mitä sinä haluat. Jos mies ei siis suostu katsomaan käytöstään ja muuttamaan sitä. Tällähetkellä se mies ei sua rakasta.

Vierailija
30/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kasvatettu noin..ei ole kehuttu eikä kannustettu lapsena. Silloin tulee tuollaisia aikuisia.

Vierailija
31/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet teistä hyvätuloisempi, hyvätapaisempi, urheilullisempi ja nätimpi ja laitat ruokaa ja hoidat kaikin tavoin oman osuutesi ja ylikin, voimistat joka päivä hänen tunnettaan, ettei hän ansaitse sinua. Joten kohtelusi muuttuu koko ajan synkemmäksi myös. Lähe menee, kuvio ei todennäköisesti ole korjattavissa. Sinä yrität koko ajan enemmän saada hänet muuttumaan kivemmaksi yrittämällä entistä pontevammin ja laatueronne jatkaa kasvamistaan. Ainoa toinen tapa korjata asia on epäonnistua itse äkkiä kaikessa. Jää työttömäksi, liho 50 kiloa, masennu, kaiva nenää sohvalla ja läästi löydös tapettiin.

Noin se menee. Miehet eivät skarppaa ja yritä yltää naisen tasolle vaan yrittävät vetää naisen kanssaan pohjalle. Mies ei voi kehua, koska se olisi häneltä henkisesti pois ja lisäksi voisi hänen mielessään saada ap:n tajuamaan arvonsa ja lähtemään. Miehet eivät tajua, että naiset eivät siinä tapauksessa lähde, koska ovat tyytyväisiä ja lähtevät, kun heitä kohdellaan huonosti. 

Vierailija
32/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten?

Jätät joinain päivinä nalkuttamatta ja valittamatta vähän vähemmän? Joinain päivinä et tuhlaa miehen rahoja ihan niin paljoa turhuuksiin? Jonain päivinä teet jotain jopa itse että teetä kaikkea miehellä?

-eri

Vierailija
33/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietipä tarkasti rakastatko miestäsi. Luulen että se ei ole rakkautta vaan riippuvuutta. Itse olen eronnut aikapäiviä sitten ja vuosia siihen eropäätökseen tein ajatustyötä, juurikin tuon takia että avioliiton rikkominen tuntui väärältä. Lopulta terapiassa käymisen ja viisastumisen myötä tajusin että sehän on oikea ratkaisu koska mies ei suostunut selvittämään suhteen ongelmia. Ja jo ennemmin tajusin etten enää rakasta miestä vaikka niin tietysti luulin aikani, koska eroaminen pelotti.

Päätös on tietenkin sinun mutta mieti mi

Ihmisistä ei erota sen takia, että nyt vaan lakattiin rakastamasta tai ei erota siksi, että vielä rakastetaan. Toksinen ihminen jätetään siksi, että hän on toksinen, olkoon kuinka rakas tai vihattu tai molempia. 

Vierailija
34/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten?

Jätät joinain päivinä nalkuttamatta ja valittamatta vähän vähemmän? Joinain päivinä et tuhlaa miehen rahoja ihan niin paljoa turhuuksiin? Jonain päivinä teet jotain jopa itse että teetä kaikkea miehellä?

-eri

Mikä sinua vaivaa? Olisi mielenkiintoista kuulla, mikä saa sinut kirjoittamaan tuolla tavalla. 

Vierailija
35/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin se menee. Miehet eivät skarppaa ja yritä yltää naisen tasolle vaan yrittävät vetää naisen kanssaan pohjalle. Mies ei voi kehua, koska se olisi häneltä henkisesti pois ja lisäksi voisi hänen mielessään saada ap:n tajuamaan arvonsa ja lähtemään. Miehet eivät ta

Miksi tuommoisen itserakkaan ja omahyväisen naisen egoa pitäisi pönkittää vielä lisää joka selvästikin pitää itseään huomattavasti parempana kuin kaikki muut ympärillä olevat on yhteensä?

Vierailija
36/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin se menee. Miehet eivät skarppaa ja yritä yltää naisen tasolle vaan yrittävät vetää naisen kanssaan pohjalle. Mies ei voi kehua, koska se olisi häneltä henkisesti pois ja lisäksi voisi hänen mielessään saada ap:n

Miksi tuommoisen itserakkaan ja omahyväisen naisen egoa pitäisi pönkittää vielä lisää joka selvästikin pitää itseään huomattavasti parempana kuin kaikki muut ympärillä olevat on yhteensä?

Niinpä. Itsetunnoltaan olematon narsisti ei voi kehua yhtään ketään, koska se on häneltä itseltään pois ja kaikki muut itserakkaita ja omahyväisiä. 

Normaalien ihmisten maailmassa aviopuolisot kehuvat toinen toisiaan ja kannustavat asioissa. Molemmat tukevat toisiaan yltämään ylemmäs ja pidemmälle ja olemaan parempia. 

Vierailija
37/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten?

-eri

Hylkäsikö sinut äiti vai isä, vai mikä ihmisestä tekee tuollaisen? 

Vierailija
38/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku onnistui kuvaamaan alemmuuskompleksin ytimen puolellatoista rivillä. Saavutus sekin.

Vierailija
39/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten?

-eri

Nää sun provovastaukset on aina yhtä tylsiä, yritä nyt joskus muuttaa vähän tyyliä. Vai etkö sä osaa.

Vierailija
40/70 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuiko hän alussa?