Aiheuttaako miehet vai naiset naisten ulkonäköpaineet?
Itse olen miettinyt että kumpi. Kaikkihan tietää että miehet suosii nuorempia naisia ja pitää heitä kauneimpia. Eikö tämä aiheuta paineita naisille pysyä hehkeänä? Toisaalta miehet rakastuu ja harrastaa seksiä ihan tavallisten naisten kanssa. Eli kumpi se on? Mitä miehet ja naiset tästä mieltä?
Kommentit (315)
"MITÄ MITÄ MITÄ? Eikös täällä juuri hetki sitten arvostettu huor_auksella rahaa tekeviä naisia? Kyllä ne jostain asiakkaansa myös tarvitsevat. Äläs siis tuomitse meitä, jotka näin voisivat tehdä tietyissä raameissa."
Yksi nainen kommentoi noin niin tämä mies yleistää = kaikki naiset ajattelivat näin.
Nyt loppuu saatana rautalanka. Tämän miehen looginen päättelykyky on heikkoa.
Vierailija kirjoitti:
"MITÄ MITÄ MITÄ? Eikös täällä juuri hetki sitten arvostettu huor_auksella rahaa tekeviä naisia? Kyllä ne jostain asiakkaansa myös tarvitsevat. Äläs siis tuomitse meitä, jotka näin voisivat tehdä tietyissä raameissa."
Yksi nainen kommentoi noin niin tämä mies yleistää = kaikki naiset ajattelivat näin.
Se oli eri mies kuin minä.
Rautalankamies
Vierailija kirjoitti:
Ei lähentely-yritys ole mikään kehu! Jos joku känninen urpo tulee kuolaamaan sun luo ja mahdollisesti puristaa perseestä, se ei ole kehu. Ja se aiempi kirjoittaja sanoi, ettei häntä kehuta.
Kyllä ne känniset lähentely-yrityksetkin yleensä sisältää jotain ulkonäköön liittyvää kehua. Kehuksi lasketaan "sul on hyvä perse" tason heitotkin. Kehuksi se on tarkoitettu ja vaikka se kuinka olisikin tilanteessa epätoivottua, niin et sä sitä voi millään muuksi väittää.
Ei se ole kehu, vaan kuten itse sanoit, epätoivoinen yritys saada pesää. Mies kuvittelee, että irtoaa helpommin, kun kehuu naisen persettä. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, pitääkö mies naisen persettä oikeasti hyvänä.
Ei naiset ole niin tyhmiä, että pitäisivät tollasta minään aitona kommenttina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja jos mies heittää keskusteluun kommentin "naisia lähestytään", niin tämä mies tarkoittaa, että suurinta osaa naista lähestytään. Tällöin hän ei tarkoita, että ihan kaikkia naisia lähestytään. Hän ei myöskään tarkoita, että se on ihan 50/50 kolikonheittoa ketä naista lähestytään..."
"Hmm...haluatko lukita vastauksen? Sun logiikka kusi ja pahasti.
Kyllä JOITAIN erityisen KOMEITA miehiä kehutaan, mutta ei todellakaan miesten enemmistöä. "
Huomaatko käyttäväs itse ihan samanlaista argumentaatiota, josta yrität rautalangalla naisille vääntää? Että ihan hyvä, et sulla on siinä rautalankaa lähellä. Pissit omiin muroihis.
Nyt on pakko kysyä tää klassinen: sattuuko se päähän kun on noin tyhmä?
Noi mun viestit ja niiden logiikka on ihan mallillaan ja toimii molemmissa yhteyksissä.
Älä puhu JOISTAIN miehistä, kun itse niitä keskiarvoja niin nussit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Katson juuri vaikka ruokakaupassa tai töissä naisia, ja osa näyttää öö no, en tiedä.. mutta heillä on miehet. Eikä heidän kaikkien miehet voi olla näkövammaisia..
Niinkun joku täällä sanoinkin, jotkut tyytyy tai ottaa sen "Minkä saavat". Onko tämä sitten kivaa. En tiedä
Meinaatko että kumppani valitaan ulkonäön perusteella? Siinäpä kestävä pohja suhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli eri mies kuin minä.
Rautalankamies
Uskoisko ton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja jos mies heittää keskusteluun kommentin "naisia lähestytään", niin tämä mies tarkoittaa, että suurinta osaa naista lähestytään. Tällöin hän ei tarkoita, että ihan kaikkia naisia lähestytään. Hän ei myöskään tarkoita, että se on ihan 50/50 kolikonheittoa ketä naista lähestytään..."
"Hmm...haluatko lukita vastauksen? Sun logiikka kusi ja pahasti.
Kyllä JOITAIN erityisen KOMEITA miehiä kehutaan, mutta ei todellakaan miesten enemmistöä. "
Huomaatko käyttäväs itse ihan samanlaista argumentaatiota, josta yrität rautalangalla naisille vääntää? Että ihan hyvä, et sulla on siinä rautalankaa lähellä. Pissit omiin muroihis.
Nyt on pakko kysyä tää klassinen: sattuuko se päähän kun on noin tyhmä?
Noi mun viestit ja niiden logiikka on ihan mallillaan ja toimii molemmissa yhteyksissä.
Miksi koet tarvetta sivaltaa minua ja ihmisyyttäni sekä sukupuoltani? Miksi valitset vihan etkä lähimmäisenrakkautta?
Mut sit ei myöskään pidä syyttää naisia tyyliin "wöö, miks joudun ostamaan pillua".
Se, että puhuu keskiarvoista, ei poista niitä JOITAIN kohtia siinä. Jotkut komeat miehet saavat kehuja ulkonäöstään, mutta SUURIN osa ei saa. SUURIN osa naisista saa kehuja ulkonäöstään, mutta JOTKUT naiset eivät saa.
Äh, en edes tiedä miksi yritän, kun vastapuolella on tuollainen bimbo
Miksi koet tarvetta sivaltaa minua ja ihmisyyttäni sekä sukupuoltani? Miksi valitset vihan etkä lähimmäisenrakkautta?
Ironia tai satiiri sulle koskaan tullu vastaan missään?
Saattaa vaikuttaa vittuilulta, mutta kysyn ihan tosissaan.
Molemmat varmasti, mutta kyllä itse olen enemmän naisilta kuullut negatiivista puhetta muiden ja omasta ulkonäöstä. Toisaalta sen juuret varmaan on siinä, että ennen ulkonäöllä on ollut naisen elämän kannalta enemmän merkitystä kun kauneus saattoi avata tien avioliiton kautta parempaan elämään.
Nykyään sillä ei pitäisi olla niin suurta merkitystä.
Itse opiskelen opintoja jossa yli puolet on nuorempia kuin minä. Yritän pysytä nuorekkaana ainakin siihen asti kunnes valmistun. Ja uskoisin, että toiset naiset niitä ulkonäköpaineita ehkä enemmän aiheuttaa. Vanhalla asuinpaikkakunnallani naiset kyttää kuka on vanhentunut ja kuinka paljon. Siellä jos menee käymään niin saa taas kautta rantain kuulla miten on vanhentunut.
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla siellä iltavuorossa töissä? Onko mukavaa?
Vierailija kirjoitti:
Se, että puhuu keskiarvoista, ei poista niitä JOITAIN kohtia siinä. Jotkut komeat miehet saavat kehuja ulkonäöstään, mutta SUURIN osa ei saa. SUURIN osa naisista saa kehuja ulkonäöstään, mutta JOTKUT naiset eivät saa.
Äh, en edes tiedä miksi yritän, kun vastapuolella on tuollainen bimbo
Eli voimme siis yleistää, että KAIKKI miehet on sikoja, vaikka JOTKUT miehet eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla siellä iltavuorossa töissä? Onko mukavaa?
KAIKKI miehet ovat ahkeria vaikka JOTKUT miehet lorvailevat iltavuorossaan vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Miesten suusta kuultua:
"Tissien pitää olla isot"
"Perseen pitää olla pyöreä"
"Näittekö ton naisen perseen?!"
"Toi nainen on kuuma, mutta toi sen kaverin on kyllä ruma."
"Naisessa pitää olla jotain mistä ottaa kiinni."
"Lihavat naiset on rumia."
"Naisella pitää olla pitkät hiukset."
"En pidä lihaksikkaista naisista."
"Katson naisten urheilua, koska ne on kuumia. En minä niistä tuloksista mitään tiedä."
"Reiällä pilattu kakkosnelonen!"
"Sulla on muuten aika leveä nenä."
"Oot nätti vaikka sulla onkin leveet hartiat."
.. en jaksa enempää..
Mä en koskaan oikein ymmärtänyt, miksi näiden pitäisi liikuttaa mua. Mitä sitten jos joku mies ei tykkää mun hartioista tai jotkut miehet keskenään pohtivat naisten pehvoja? Ei heidän mielipiteensä minua liikuta. Naisten kanssa sen sijaan tulee väkisinkin vietettyä aikaa, ja arvostelut ovat paljon yksityiskohtaisempia ja henkilökohtaisempia. Varsinkin teini-iässä jossain pukukopissa. En ole koskaan joutunut illanistujaisissa puolustelemaan rintojeni kokoa siksi että miehet olisivat niitä arvostelleet, mutta naiset ovat kyllä niin tehneet. Ilmeisesti tämä on jotain pick me -hommaa tai sisäistettyä naisvihaa, mutta tosiasia on että enemmän minä olen joutunut viettämään toisten naisten kanssa aikaa alasti tai muuten aroissa tilanteissa kuin miesten. Siksi naisten arvosteleminen on riipaissut enemmän. Valtaosa arvostelusta tulee kuitenkin mediasta sekä somesta, ja se on enimmäkseen kasvotonta tai epäsuoraa.
En oikein ymmärrä kysymystä, että kumpi se on. Nuoret ja kauniit on usein ihan tavallisia naisia. On tavallista olla nuori ja/tai kaunis. Nuoret on keskimäärin fyysisesti kauniimpia. Viisikymppinenkin voi olla fyysisesti kaunis, tosin se on harvinaisempaa kuin nuorilla. Kauneus on kumminkin katsojan silmässä. Ja jos on tuntenut naisen nuorena, on helpompi vanhanakin nähdä hänet nuorena. Joka tapauksessa suurin osa tänne kirjoittelevista on saman näköisiä 50 vuoden päästä: valkean kallon päällä ei ole ihoa, silmäkuopat ovat tyhjät ja hampaita eivät huulet peitä. Kauneus on myös jotain, joka ei riipu katoavasta ulkoisesta. Ja mitä tekemistä tällä kaikella on seksin harrastamisen ja rakastumisen kanssa? t. tavallinen, komea mies 49v
Oho, jäin sensuuriin? Uusi yritys.
Minun mielestäni moni näistä haukkujamiehistä toistelee vain elämänsä naisilta (äidit, mummot, tädit, siskot, exät) oppimaansa sanastoa. Aivan viime vuosina olen kohdannut myös junttien juntteja, ja nähnyt että myös miehet opettavat näitä sanoja toisilleen
Puheissaan miehet siis yököttelevät riip pareita, laa rdipe rseitä, siansilmiä, sell ulii ttia ja niin edelleen. Mutta kun ihan elävä nainen on edessä, miehet ovat aivan ihastuksissaan.
Tuntuu, etteivät he edes tiedä mitä nämä heidän toistelemansa ilmaukset tarkoittavat, ja haukkuminen on vain jonkinlaista ryhmäytymispuhetta, outo yritys miellyttää muita miehiä ja houkutella naaraita.
Mediat ja some ne aiheuttaa, eli miehet ja naiset.