Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiheuttaako miehet vai naiset naisten ulkonäköpaineet?

Vierailija
05.03.2025 |

Itse olen miettinyt että kumpi. Kaikkihan tietää että miehet suosii nuorempia naisia ja pitää heitä kauneimpia. Eikö tämä aiheuta paineita naisille pysyä hehkeänä? Toisaalta miehet rakastuu ja harrastaa seksiä ihan tavallisten naisten kanssa. Eli kumpi se on? Mitä miehet ja naiset tästä mieltä?

Kommentit (315)

Vierailija
241/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, mä en ihan usko. TIktokia en käytä, enkä sano etteikö tuollaisia videoita olisi olemassa ja eikö ne olisi täysin tuomittavia. Meinaan vaan sitä etteikö muka naisten ulkonäöstä vittuiltaisi julkisesti. Instat ym on täynnä ruotimista, mihin miehet sanoo vain että itsepä tuli itseään esittelemään. Okei, mutta ruotimista tapahtuu myös kaikkialla muuallakin, missä vain kuvassa on nainen. Edellistä hallitusta ruodittiin ulkonäöstä julkisesti paljon enemmän kuin politiikasta. Ja miljoona kertaa enemmän kuin nykyistä. Iltalehtien kommenttikentät täyttyy ulkonäköön liittyvistä kommenteista aina jos jutussa on vaan nainen. En oikeasti sanoisi, että naiset pääsee tässä helpommalla, vain siksi että Tiktokissa joku nainen puhuu omista mieltymyksistään, ilmeisesti edes osoittamatta moitteita ketään tiettyä yksilöä kohtaan. 

Voisin minäkin sanoa, sori mä en ihan usko. Siis liittyen sun väitteisiin. Tasapeli s

Kommentoisitko vielä tuota, kuinka koet loukkaavampana sen, että nainen puhuu yleisesti tykkäävänsä pitkistä miehistä, ketään lyhyttä osoittelematta, kuin sen että naisia haukutaan henkilökohtaisesti?

MIetin vaan, että myös miehet kertovat mielellään minkä näköisistä naisista tykkäävät tai eivät tykkää. Kaikki esim. tietävät että pitkät hiukset ovat yleisesti miesten mieleen. Pitäisikö nyt lyhythiuksisten naisten loukkaantua ja kokea että heitä on julkisesti mollattu jos joku mies on julkisesti sanonut ettei pidä lyhyistä hiuksista naisilla? Koska eikö tämä ole vähän sama asia kuin tuo sun Tiktok-esimerkki, jossa nainen mollaa lyhyitä miehiä sanomalla ettei pidä lyhyistä miehistä. Jos näin, niin väitän että tätäkin naiset kohtaavat enemmän. Miehet ovat nimittäin hyvin auliita kertomaan myös julkisesti omia yleisiä ulkonäkömieltymyksiään.

Tämä ei tietenkään kuitenkaan tarkoita, että miesten mollaus olisi ok.

Vierailija
242/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on ylipainoa. Sen olen huomannut että kävelyllä ollessani 90% fitissä kunnossa olevista naisista hymyilevät vit tumaisesti minut nähdessäni, kun taas 10% fitissä kunnossa olevista miehistä hymyilevät vit tumaisesti. Aikamoinen ero... 

Paranoidi. Ei suomalainen hymyile vastaantulijalle.      He vilkaisevat kerran ja sitten katsovat alas tai sivulle poispäin ja pidättelevät hymyään/nauruaan. Ei mitään paranoidia. Tätä ei tapahtunut kun aiemmin olin selvästi solakampi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kertookin jo kaiken olennaisen siitä, mitä ajattelet naisista. 

MITÄ MITÄ MITÄ? Eikös täällä juuri hetki sitten arvostettu huor_auksella rahaa tekeviä naisia? Kyllä ne jostain asiakkaansa myös tarvitsevat. Äläs siis tuomitse meitä, jotka näin voisivat tehdä tietyissä raameissa.

Minä tuomitsen ja erittäin ankarasti.

Sivusta

Tuomitset varmasti myös erittäin ankarasti nämä huo_raavat naiset, etkös vain? Muu olisi kaksinaismoralistista.

En tuomitse. Tyhmiltä rahat pois. Kutsu mua kaksinaismoralistiksi, pelle.

Vierailija
244/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Katson juuri vaikka ruokakaupassa tai töissä naisia, ja osa näyttää öö no, en tiedä.. mutta heillä on miehet. Eikä heidän kaikkien miehet voi olla näkövammaisia..

Niinkun joku täällä sanoinkin, jotkut tyytyy tai ottaa sen "Minkä saavat". Onko tämä sitten kivaa. En tiedä

Olisiko siis miehelle parempi jättää ottama se paras minkä savat ja viettää elämänsä yksin?

Vierailija
245/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, tästä siis johtuu että kun vauvalla sanoo ettei miehet koskaan lähesty, niin moni mies alkaa jankuttaa, ettei tämä pidä paikkaansa, koska naisia lähestytään aina. Koska he puhuvatkin vain keskiarvosta?

Silti, täälläkin edelleen on naisia joita ei lähestytä. Osalle se voi olla se toivottu tila, osalle ei. Sitten on myös naisia, joita lähestytään. Osalle sekin on toivottu tila, osalle ei. Eikö tässä nyt päinvastoin käy niin että mies yrittää "sujuvoittaa" keskustelua unohtamalla siitä kaikki omalle väitteelle epämieluisa?

Suurin osa naisista kokee lähestymisiä. Pieni osa ei koe. Capiche?

Ja jos mies heittää keskusteluun kommentin "naisia lähestytään", niin tämä mies tarkoittaa, että suurinta osaa naista lähestytään. Tällöin hän ei tarkoita, että ihan kaikkia naisia lähestytään. Hän ei myöskään tarkoita, että se on ihan 50/50 kolikonheittoa ketä naista lähestytään, sillä hän kyllä ymmärtää kauniiden naisten saavan vielä enemmän lähestymisiä kuin tavisnaisten, vaikka ne taviksetkin saavat niitä lähestymisiä. Hän tosiaan  tarkoittaa yksinkertaisesti, että suurinta osaa naisista lähestytään enemmän tai vähemmän.

Nyt loppuu saatana rautalanka. Alan myös pikkuhiljaa kallistua siihen suuntaan, että siihen on syy miksi naisten loogista päättelykykyä ja kokonaisuuksien hallintaa pidetään yleisestä heikkona.

Vierailija
246/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Katson juuri vaikka ruokakaupassa tai töissä naisia, ja osa näyttää öö no, en tiedä.. mutta heillä on miehet. Eikä heidän kaikkien miehet voi olla näkövammaisia..

Niinkun joku täällä sanoinkin, jotkut tyytyy tai ottaa sen "Minkä saavat". Onko tämä sitten kivaa. En tiedä

Olisiko siis miehelle parempi jättää ottama se paras minkä savat ja viettää elämänsä yksin?

Ei, mutta naisille olisi.

Vierailija
247/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mene baariin tai tinderiin ja johan kehuja tulee. Tai jos väität ettei tule/tulisi, niin minä väitän olevani prostituoitu JA samaan aikaan neitsyt."

Olen mä baareissakin käynyt ja tinderissä ollut. Ei suomalaisilla miehillä nyt vaan ole tapana tulla kehumaan vierasta naista. 

Ja sitten taas iso naisista osa tälläkin palstalla valittaa kuinka baariin ei voi mennä kun miehet tulee iskemään heti ovesta astuessaan. Tiedätkö, kakkua ei voi syödä ja säästää samaan aikaan. Valitkaa nyt se linjanne, naiset. Ja uskoisin, että tällä palstalla suurin osa naisista on just näitä tavallisia naisia eikä mitään huippukaunottaria.

Naiset ei edelleenkään ole mikään massa. Joitain tullaan iskemään ja joitain ei.

Ja sitäpaitsi, ei se iskeminen ole aina ulkonäön kehumista, se voi olla vaikka ehdotus  'lähex paneen'.

Vierailija
248/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat aiheuttavat, mutta naiset vihaavat kauniita naisia. Itsestäni kuulen, että on puhuttu pahoja. Ja en todellakaan pienennä kateuden  vuoksi rintojani peppuani.

Vierailija
249/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, tästä siis johtuu että kun vauvalla sanoo ettei miehet koskaan lähesty, niin moni mies alkaa jankuttaa, ettei tämä pidä paikkaansa, koska naisia lähestytään aina. Koska he puhuvatkin vain keskiarvosta?

Silti, täälläkin edelleen on naisia joita ei lähestytä. Osalle se voi olla se toivottu tila, osalle ei. Sitten on myös naisia, joita lähestytään. Osalle sekin on toivottu tila, osalle ei. Eikö tässä nyt päinvastoin käy niin että mies yrittää "sujuvoittaa" keskustelua unohtamalla siitä kaikki omalle väitteelle epämieluisa?

Ja jos mies heittää keskusteluun kommentin "naisia lähestytään", niin tämä mies tarkoittaa, että suurinta osaa naista lähestytään. Tällöin hän ei tarkoita, että ihan kaikkia naisia lähestytään. Hän ei myöskään tarkoita, että se on ihan 50/50 kolikonheittoa ketä naista lähestytään

Mutta kyllä tämä nyt jotenkin täytyy voida spinnata naisten syyksi. Mitäs jos syytetään naisia silleen rivien välistä ja sanotaan, että feministit taas alistaa miestä toimimaan näin? Joo, mennään tällä, veljet.

Miehet alas! Miehet on sikoja! Kaikki mukaan yhteen ääneen nyt!

Vierailija
250/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos mies heittää keskusteluun kommentin "naisia lähestytään", niin tämä mies tarkoittaa, että suurinta osaa naista lähestytään. Tällöin hän ei tarkoita, että ihan kaikkia naisia lähestytään. Hän ei myöskään tarkoita, että se on ihan 50/50 kolikonheittoa ketä naista lähestytään

"Hmm...haluatko lukita vastauksen? Sun logiikka kusi ja pahasti. 

Kyllä JOITAIN erityisen KOMEITA miehiä kehutaan, mutta ei todellakaan miesten enemmistöä. Sen sijaan naisten enemmistö kyllä saa kehuja - jotkut enemmän jotkut vähemmän. Hyvin harvassa ovat ne naiset, jotka eivät kehuja saa ollenkaan ulkonäöstään."

Vierailija
251/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mä en ihan usko. TIktokia en käytä, enkä sano etteikö tuollaisia videoita olisi olemassa ja eikö ne olisi täysin tuomittavia. Meinaan vaan sitä etteikö muka naisten ulkonäöstä vittuiltaisi julkisesti. Instat ym on täynnä ruotimista, mihin miehet sanoo vain että itsepä tuli itseään esittelemään. Okei, mutta ruotimista tapahtuu myös kaikkialla muuallakin, missä vain kuvassa on nainen. Edellistä hallitusta ruodittiin ulkonäöstä julkisesti paljon enemmän kuin politiikasta. Ja miljoona kertaa enemmän kuin nykyistä. Iltalehtien kommenttikentät täyttyy ulkonäköön liittyvistä kommenteista aina jos jutussa on vaan nainen. En oikeasti sanoisi, että naiset pääsee tässä helpommalla, vain siksi että Tiktokissa joku nainen puhuu omista mieltymyksistään, ilmeisesti edes osoittamatta moitteita ketään tiettyä yksilöä kohtaan. 

Voisin minäkin sanoa, sori mä en i

Niin, jos vaikkapa netissä trendaa videon aihe, missä julkisesti kerrotaan ettei alle 180cm miehet kelpaa ja tällaisia videoita on satojatuhansia sekä niitä peukutetaan ja tehdään lisää, niin kyllä se minusta vaikuttaa paljon hyväksytymmältä sosiaalisesti ajateltuna kuin se yhden sukulaissedän salaa kuiskattu "sulla on ohuet hiukset, en tiennytkään" heitto siellä ristiäisten nurkkapöydässä. Eli voidaan päätellä, että miehet ja heidän ulkonäkönsä sheimaus on ihan siististi cool, mutta naisiin kohdistuva vastaavalainen pitää tehdä salassa ja kahden kesken. Noin niinku hiukka yleistäen ja mutkia oikaisten. Aivan kuten sinäkin teet omissa viesteissäsi saadaksesi omat argumenttisi vaikuttavammaksi.

Ei taida mm. Tiktokista löytyä satojatuhansia omalla naamallaan tehtyjä miesten videoita, missä he kertoisivat etteivät kelpuuttaisi lihavia naisia. Et sä tuota voi mitenkään käännellä ja väännellä teille naisille edulliseksi. Sori nyt vaan. 

Kyllähän myös naiset voivat ja kertovatkin omia miehiin liittyviä mieltymyksiään julkisesti (siis muutenkin kuin noilla mun mainitsemilla tiktok videoilla). Tätäkään sä et pysty kumoamaan ja kääntelemään naisille edulliseksi tyyliin "wöö, vain naiset miesten kamalan käytöksen uhreja".

Vierailija
252/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas naisten pitäisi valita linja, mikä on se kaikkien naisten jakama kokemus, koska mehän ollaan naisina yksi monoliitti. Meidän on nyt vaan päätettävä kehutaanko meitä usein vai ei koskaan, koska se ei ole mahdollista että jotakuta kehuttaisiin usein ja toista ei koskaan. Paljastamme vain epäloogisuutemme jos joku meistä kertoo saavansa kehuja ja toinen ei. Nyt linjanveto, naiset.

Et ole ilmeisesti koskaan kuullut keskiarvoista, tilastollisista yleistyksistä ja niiden kautta keskustelun herättämisestä? Ehei, nainen vaatii, että AINA pitää jokaisen argumentin päteä JOKAISEEN naiseen ja KOSKAAN ei saa yleistää keskustelun sujuvuuden takia.

Huokaus. Mun väite oli, että suurin osa naisista on melko tavallisia ja suurin osa tavallisista naisista (ainakin jos mediaa uskoo ja miksi ei uskoisi) väittää kohtaavansa liikaa iskemisyrityksiä, lähentelyitä ja kokee sen negatiivisena. Tämä mantra toistuu täällä vauvall

Ei lähentely-yritys ole mikään kehu! Jos joku känninen urpo tulee kuolaamaan sun luo ja mahdollisesti puristaa perseestä, se ei ole kehu. Ja se aiempi kirjoittaja sanoi, ettei häntä kehuta.

Vierailija
253/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITÄ MITÄ MITÄ? Eikös täällä juuri hetki sitten arvostettu huor_auksella rahaa tekeviä naisia? Kyllä ne jostain asiakkaansa myös tarvitsevat. Äläs siis tuomitse meitä, jotka näin voisivat tehdä tietyissä raameissa.

Sivusta

Tuomitset varmasti myös erittäin ankarasti nämä huo_raavat naiset, etkös vain? Muu olisi kaksinaismoralistista.

Ei mun tarvii kutsua kun kaikki jo tietää sen. 

Vierailija
254/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mene baariin tai tinderiin ja johan kehuja tulee. Tai jos väität ettei tule/tulisi, niin minä väitän olevani prostituoitu JA samaan aikaan neitsyt."

Olen mä baareissakin käynyt ja tinderissä ollut. Ei suomalaisilla miehillä nyt vaan ole tapana tulla kehumaan vierasta naista. 

Ja sitten taas iso naisista osa tälläkin palstalla valittaa kuinka baariin ei voi mennä kun miehet tulee iskemään heti ovesta astuessaan. Tiedätkö, kakkua ei voi syödä ja säästää samaan aikaan. Valitkaa nyt se linjanne, naiset. Ja uskoisin, että tällä palstalla suurin osa naisista on just näitä tavallisia naisia eikä mitään huippukaunottaria.

Naiset ei edelleenkään ole mikään massa. Joitain tullaan iskemään ja joitain ei.

Ja sitäpaitsi, ei se iskeminen ole aina ulkonäön kehumista, se voi olla vai

Joo. Ei kaikki neeg_geritkään ole mustia, vaan joukosta löytyy albiinoja. Mutta kyllä me silti voidaan melko rauhassa yleistää, että neeg_gerit on mustia. 

Vierailija
255/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja jos mies heittää keskusteluun kommentin "naisia lähestytään", niin tämä mies tarkoittaa, että suurinta osaa naista lähestytään. Tällöin hän ei tarkoita, että ihan kaikkia naisia lähestytään. Hän ei myöskään tarkoita, että se on ihan 50/50 kolikonheittoa ketä naista lähestytään..."

Kyllä JOITAIN erityisen KOMEITA miehiä kehutaan, mutta ei todellakaan miesten enemmistöä. "

Huomaatko käyttäväs itse ihan samanlaista argumentaatiota, josta yrität rautalangalla naisille vääntää? Että ihan hyvä, et sulla on siinä rautalankaa lähellä. Pissit omiin muroihis.

Vierailija
256/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Ei mun tarvii kutsua kun kaikki jo tietää sen. 

Vai kaikki tietää jo sen. Kaikki ajattelee musta niin. Kaikki pitää mua semmosena. Kukaan ei ajattele mun tekevän niin. Kaikki tietää etten mä kuitenkaan. Kaikki kyllä tietää musta kaiken, mut sä tietenkin vielä enemmän. Mä en mitään. Voi mua.

Vierailija
257/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähentely-yritys ole mikään kehu! Jos joku känninen urpo tulee kuolaamaan sun luo ja mahdollisesti puristaa perseestä, se ei ole kehu. Ja se aiempi kirjoittaja sanoi, ettei häntä kehuta.

Kyllä ne känniset lähentely-yrityksetkin yleensä sisältää jotain ulkonäköön liittyvää kehua. Kehuksi lasketaan "sul on hyvä perse" tason heitotkin. Kehuksi se on tarkoitettu ja vaikka se kuinka olisikin tilanteessa epätoivottua, niin et sä sitä voi millään muuksi väittää.

Vierailija
258/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja jos mies heittää keskusteluun kommentin "naisia lähestytään", niin tämä mies tarkoittaa, että suurinta osaa naista lähestytään. Tällöin hän ei tarkoita, että ihan kaikkia naisia lähestytään. Hän ei myöskään tarkoita, että se on ihan 50/50 kolikonheittoa ketä naista lähestytään..."

Kyllä JOITAIN erityisen KOMEITA miehiä kehutaan, mutta ei todellakaan miesten enemmistöä. "

Huomaatko käyttäväs itse ihan samanlaista argumentaatiota, josta yrität rautalangalla naisille vääntää? Että ihan hyvä, et sulla on siinä rautalankaa lähellä. Pissit omiin muroihis.

Nyt on pakko kysyä tää klassinen: sattuuko se päähän kun on noin tyhmä?

Noi mun viestit ja niiden logiikka on ihan mallillaan ja toimii molemmissa yhteyksissä. 

Vierailija
259/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet.

Vierailija
260/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse ne paineet luodaan. Ja äidit.