Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnantaja ilmoitti, että palkat pienenevät. Irtisanouduin tänään.

Vierailija
05.03.2025 |

Palkat pienenee. Duunari olen. Ja tämän lisäksi työpaikan parkkimaksut suurenivat ja ihmiset ovat riippuvaisia tulemaan omalla autollaan töihin, koska tänne ei julkiset kulje. 

Minulle riitti ja sanoin itseni irti. Säästöjä on onneksi jonkin verran. Työ fyysistä ja paikoitellen raskasta. Näin paljon työntekijää arvostetaan, pitäkööt pskansa. 

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihin vaan olen tehnyt töitä tonnilla kuussa.

Montako tuntia viikossa?

Vierailija
62/68 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli aikoinaan työpaikan parkkihallissa autopaikka. Muistaakseni pari euroa oli korotukset parkkimaksuihin. Jos taloutesi tuohon kaatuu niin siitä vaan.

Vttu, että vtuttaa tällaiset ksipää työnantajien maaliin pelaavat lampaat.

Ap, jos työnantaja todella laski palkkaasi ilman, että mikään työnkuvassasi muuttui, nosta kanne. Työsopimukseen kirjattua palkkaa ei saa työnantaja yksipuolisella ilmoituksella laskea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah ja tuonkin siellä päättäneet itse kovaa liksaa nostavat siat pyöreän pöydän ääressä munkkia naamaansa ahdaten

Paikallista "sopimista"... mätisäkki Satonen tykkää.

Vierailija
64/68 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat työnantajat pakottavat maksamaan parkkipaikasta. Hyvät työnantajat eivät.

On täysin selvää, että se on työnantajan murhe järjestää omaan piikkiin parkkipaikka, mikäli töihin ei voi käytännössä tulla muulla kuin autolla. Tolppapaikasta voi ehkä maksua periä, mutta pitää olla myös maksuton vaihtoehto.

Meillä firma kustantaa parkkihallipaikat kaupungin keskustasta halukkaille. Mutta meillä toki välitetään työntekijästä.

Kas kun ei makseta vuokraa työpisteestä...

Työpiste vuokraa maksaa mm parturikampaajat ja varmasti sama jollain muillakin aloilla, eikä se poista sitä ulkona olevan auton pysäköintimaksua.

He tekevät työtään toiminimellä (yrittäjinä). Työsuhteessa oleva parturikampaaja ei maksa vuokraa tuolista, mutta heitä on aika harvassa.

Vierailija
65/68 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 

Päätit siis itse pienentää palkkaasi vielä enemmän kuin työnantaja? 

Miksi et jatkanut ja samalla etsinyt uusia hommia? 

Vierailija
66/68 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
67/68 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän palkkojen pieneneminen ole ilmoitusasia. Se onnistuu vain, jos työtehtävä muuttuu selvästi.

Kyllä töissä on autopsikamaksut. 

En ole ikinä maksanut työpaikkapysäköinnistäni, vaikka olen pysäköinyt myös ihan maksulliseen parkkihallinkin.

Että äläpä yleistä.

Juu, tämähän sovitaan kun työsopimuksesta neuvotellaan. Nykyinen työsoppari on jo 15v vanha.Silloin ei tullut kinuttua latauspaikkaa kaupan päälle, nyt olis tarpeen.

Vierailija
68/68 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihin vaan olen tehnyt töitä tonnilla kuussa.

Missäs niitä työpaikkoja on tarjolla kaikille tarvitsijoille? Sinäkö niiden päällä istut vai.

Olen minäkin tehnyt tonnin kuukausipalkalla töitä. 5-10h viikkotyöaika. Halvalla meni mutta menkööt. Kokoaikatöitä en tonnilla tekisi eikä pidä tehdä kenenkään muunkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi