Työnantaja ilmoitti, että palkat pienenevät. Irtisanouduin tänään.
Palkat pienenee. Duunari olen. Ja tämän lisäksi työpaikan parkkimaksut suurenivat ja ihmiset ovat riippuvaisia tulemaan omalla autollaan töihin, koska tänne ei julkiset kulje.
Minulle riitti ja sanoin itseni irti. Säästöjä on onneksi jonkin verran. Työ fyysistä ja paikoitellen raskasta. Näin paljon työntekijää arvostetaan, pitäkööt pskansa.
Kommentit (68)
Siis te työntekijät joudutte maksamaan parkkimaksua??????? !
Eihän palkkojen pieneneminen ole ilmoitusasia. Se onnistuu vain, jos työtehtävä muuttuu selvästi.
Kyllä töissä on autopsikamaksut.
Tämä nykyaika on kyllä hirveää. "Eliitti" yrittää alistaa muut orjikseen.
Vierailija kirjoitti:
Kerro yritys niin haen paikkaasi.
Turha toivo, ovat vain iloisia varmaan, että suomalainen irtisanoutui ja nyt pääsevät palkkaamaan jonkun vietnamilaisen tms, joka osaa vain suomen alkeiden alkeet.
Vierailija kirjoitti:
Eihän palkkojen pieneneminen ole ilmoitusasia. Se onnistuu vain, jos työtehtävä muuttuu selvästi.
Kyllä töissä on autopsikamaksut.
En ole ikinä maksanut työpaikkapysäköinnistäni, vaikka olen pysäköinyt myös ihan maksulliseen parkkihallinkin.
Että äläpä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, näin on monessakin paikassa. En ole ap kuitenkaan. Vaihtoehtona on tulla töihin kävellen, pyörällä tai jonkun kyydissä, jos julkista liikennettä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on normikäytäntö esimerkiksi sairaaloissa. Hoitajien palkasta nyhdetään jopa 50 e takaisin parkkimaksun muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Esim. Sairaalassa työtään tekevät joutuvat maksamaan parkkipaikoista. Ainakin meidän kaupungissa.
"Jos työnteko olisi herkkua, herrat tekisivät työn itse."
Nesteen toimitusjohtaja saa 100 000 e /kk palkkaa. Samaan aikaan Nesteen arvosta sulanut suurin osa pois.
Tämäkin valtionyhtiö. Verorahoillasi maksat tämänkin heebon palkan. Mistähän seuraavaksi leikataan ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on normikäytäntö esimerkiksi sairaaloissa. Hoitajien palkasta nyhdetään jopa 50 e takaisin parkkimaksun muodossa.
Ihan todella törkeää.
Eipä työnantaja voi yksipuolisesti tosta noin vaan palkan suuruutta vaihtaa jos se on työsopimuksessa sovittu.
Tampereen Stockmann muutti osittain toimenkuvaa että pystyi laskemaan palkkoja. Ja luonnollisesti pysäköinti on maksullista. Vähän aikaa kattelin ja sitten lähdin lätkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä se on 55€/kk
Ihan oikein. Ei mihin tahansa pidä suostua ja oma arvonsa markkinoilla on syytä tuntea.
Vierailija kirjoitti:
Tampereen Stockmann muutti osittain toimenkuvaa että pystyi laskemaan palkkoja. Ja luonnollisesti pysäköinti on maksullista. Vähän aikaa kattelin ja sitten lähdin lätkiin.
Sosialistit taas halusivat verottaa duunaria pysäköintipaikasta jos sellainen olisi yrityksellä tarjota.
Paskat työnantajat pakottavat maksamaan parkkipaikasta. Hyvät työnantajat eivät.
On täysin selvää, että se on työnantajan murhe järjestää omaan piikkiin parkkipaikka, mikäli töihin ei voi käytännössä tulla muulla kuin autolla. Tolppapaikasta voi ehkä maksua periä, mutta pitää olla myös maksuton vaihtoehto.
Meillä firma kustantaa parkkihallipaikat kaupungin keskustasta halukkaille. Mutta meillä toki välitetään työntekijästä.
Kas kun ei makseta vuokraa työpisteestä...
Itselläni oli aikoinaan työpaikan parkkihallissa autopaikka. Muistaakseni pari euroa oli korotukset parkkimaksuihin. Jos taloutesi tuohon kaatuu niin siitä vaan.
Hah ja tuonkin siellä päättäneet itse kovaa liksaa nostavat siat pyöreän pöydän ääressä munkkia naamaansa ahdaten